Am scris si acum ceva timp despre treaba cu reglatul coloanei de directie de adancime. Insa, asa de oftica unora, o sa mai scriu. Sunt dezamagit in continuare de bucsile care scartaie de parca se rupe masina, de scaunul care a inceput sa zdragane si el, de scartaielile din bord, de cutia de viteze, de faptul ca nu-mi place uneori cum o ia la cheie, de caseta de directie, de chederul de la parbriz, de niste probleme de-a dreptul prostesti cu instalatia de climatizare, de faptul ca am 4x4 doar pana la 60km/h si nu cand am eu chef. Si pe langa toate astea nu inteleg de ce exista unii care cred ca trebuie sa dai 'jdemii de euro pe o masina ca sa functioneze normal. De exemplu de ce soacra-mea conduce un Polo de unspe mii de euro (luat de nou) care nu are nici pe dracu', de mai bine de 4 ani? Pentru ca aia sunt "mai nemti" , iar Suzuki e facuta in Ungaria, d-aia! Imi pun intrebarea daca cumva un specimen facut in Made in Japan are aceleasi handicapuri. Si mai exista unii care se consoleaza cu ideea ca sunt si masini mai scumpe care fac probleme. Da, probabil... una la un lot de cateva mii. Veti zice ca d-aia se da garantie.
Si inca ceva. Am dat aproape saispe mii pe masina asta, dar nu am dreptul sa fiu nemultumit, pentru ca am dat doar saispe mii. Dar daca ar fi costat doar doua mii? Inseamna ca o puteam duce direct la casat, ca deh! a costat doar 2 mii. Si ca sa invart ciobul mai adanc in rana, am noroc si de un "service autorizat" Suzuki in Ploiesti, de toata scarba. Pacat ca nu stiu japoneza. Ca dadeau de dracu' orezarii.