0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
cand franele ajung la o temperatura care provoaca fierberea lichidului si implicit ramai fara frane
CitatIntrebare: de ce se subliniaza mereu in cartile de utilizare "a nu se scoate maneta de viteze in punctul mort (neutru) la coborirea pantelor" ?Recomandarea respectiva e pentru ca ti se poate opri motorul si ti se blocheaza volanul ... Nu are legatura mersul masinii atunci cand e scoasa din viteza cu cutia de viteze .
Intrebare: de ce se subliniaza mereu in cartile de utilizare "a nu se scoate maneta de viteze in punctul mort (neutru) la coborirea pantelor" ?
Citat din: PTR din 22.Ian.2010, 12:20:30 p.m. cand franele ajung la o temperatura care provoaca fierberea lichidului si implicit ramai fara frane Lichidul DOT4 va fierbe la o temperatura ceva mai mare decit temperatura la care "ferodourile" isi vor pierde proprietatea de aderenta.
1. Mai trebuie luat in calcul ca discul si placutele se afla in curent de aer...2. ...pe cand lichidul de frana doar acumuleaza caldura.
Pentru alte discutii (stergatoare, frane, etc...) zona este buna ("Diverse Suzuki SX4") dar topicul este cam nepotrivit...Parerea mea!
Mai degraba ma gandeam ca poate creaza cineva un topic nou "Despre frane" sau ceva de genul asta...