Autor Subiect: Dezamagiri SX4  (Citit de 40443 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline lucianer

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 8047
  • Thanked: 274 times
  • Gen: Bărbat
  • Daihatsu Terios, 1.5 16V 105 CP Benzinar/GPL
Re: Dezamagiri SX4
« Răspuns #120 : 19.Ian.2010, 01:00:27 p.m. »
...nu ajuta un deflector(paravant)?
Go Terios!!!:)
 

Offline ..::Khaos::..

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 5819
  • Thanked: 3 times
  • Gen: Femeie
  • ..::SX4: love at first sight!::..
Re: Dezamagiri SX4
« Răspuns #121 : 19.Ian.2010, 05:20:39 p.m. »
Ne plangem acuma de niste dezamagiri...... :-j In fine, multe chestii mie nu mi se par asa o mare problema. Poate sunt eu mai permisiva :D
SX4 1.6 GS 4WD Sunlight Copper named YOSHI :x

 

Offline Laurentiu

Re: Dezamagiri SX4
« Răspuns #122 : 19.Ian.2010, 08:38:13 p.m. »
...nu ajuta un deflector(paravant)?
Nu cred. Apa trebuie oprita intr-o anumita zona si dirijata pe cupola.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline radu-sx4

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 198
  • Gen: Bărbat
  • EX-SX
Re: Dezamagiri SX4
« Răspuns #123 : 21.Ian.2010, 11:52:27 p.m. »
Eroarea cu apa care zboara de pe parbriz pe geamul soferului se poate corecta foarte simplu....daca va uitati la stergatorul de pe stanga, o sa observati ca sterge pana aproape de montant, deci trebuie sa ii modificam putin cursa ca stea mai departe  de acesta, sau lungimea.....se ofera cineva????
 

Offline hugbear

Re: Dezamagiri SX4
« Răspuns #124 : 22.Ian.2010, 12:08:36 a.m. »
Modificarea cursei n-ar face decat sa lateasca banda de jeg din stanga parbrizului, fara sa rezolve problema. Cum ar ajuta un stergator mai scurt (sau mai lung)?  :-/
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 

Offline miocrl

Re: Dezamagiri SX4
« Răspuns #125 : 22.Ian.2010, 10:18:53 a.m. »
radu se referea la translatarea cursei.. sa nu ajunga pana in montant nu sa il scurtam

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14830
  • Thanked: 3659 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Dezamagiri SX4
« Răspuns #126 : 22.Ian.2010, 11:35:18 a.m. »
Eu am vazut clar cum se intapla: apa efectiv "urca" pe portiunea din stanga a parbrizului (dar si pe cea din dreapta) sub actiunea curentului de aer si apoi se prelinge pe geamul lateral, ca un evantai. Asta se intampla din cauza geometriei masinii, care este mai ingusta sus si mai lata jos, cu alte cuvinte geamul lateral are o inclinare fata de verticala. Mi-a zis un coleg ca la dacie nu se intalnea cu chiestia asta. Poate un obstacol instalat pe montant ar sparge filmul de apa in picaturi pe care le-ar proiecta in exterior.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline body

Re: Dezamagiri SX4
« Răspuns #127 : 22.Ian.2010, 11:48:16 a.m. »


Intrebare: de ce se subliniaza mereu in cartile de utilizare "a nu se scoate maneta de viteze in punctul mort (neutru) la coborirea pantelor" ?
[/quote]
Recomandarea respectiva e pentru ca ti se poate opri motorul si ti se blocheaza volanul nu pentru altceva. Nu are legatura mersul masinii atunci cand e scoasa din viteza cu cutia de viteze .
Seic de ploiesti cu Mitsu Outlander si nevasta cu Vitara
 

Offline sfichiu

Re: Dezamagiri SX4
« Răspuns #128 : 22.Ian.2010, 12:12:14 p.m. »
..una din explicatii ar fi....daca cobori o panta cu a 4-a de ex si la un momend dat vrei sa pui frina dar constati ca  la apasarea pedalei nu se intimpla nimic,o posibila explicatie e ca s-a defectat la sistemul de frinare (ex.s-a spart o conducta si s-a scurs lichidul de frinar..ect),motiv pt care este  indicat ca maneta schimbatorului de viteza sa fie in permanenta intr-o treapta la coborirea pantelor si numai prin simpa ridicare a piciorului de pe pedala de acceleratie se poate reduce viteza de deplasare.Daca cobori la ”puncul mort”cu maneta iar frana nu mai ai, vrei sa bagi maneta intr-o treapta mai mica de viteza si constati ca nu-ti intra in viteza,ce faci?..pericolul se apropie!!!......asa ca atunci cind maneta este de ex intr-a 2-a ai sanse mai mari sa eviti pericolul cind ramai fara fraina la coborire....  ...........am zis o parere...si-un motiv..
  • VITARA S ,Matiz
 

PTR

  • Vizitator
Re: Dezamagiri SX4
« Răspuns #129 : 22.Ian.2010, 12:20:30 p.m. »
 O regula este aceea de a cobora o panta in viteza in care ai urcat pe acolo. Folosind si frana de motor scade stresul asupra franelor , inlaturandu-se efectul de fading (pentru cei care nu stiu , apare atunci cand franele ajung la o temperatura care provoaca fierberea lichidului si implicit ramai fara frane). In situatiile de la ses tine printre altele (chiar de natura legala) si de economia de combustibil care se realizeaza prin frana de motor.
 Poate sa puna cineva o poza cu montantul lateral facuta dinspre parbriz spre montant si una cu coltul de sus al parbrizului ? Am o idee dar trebuie sa vad mai clar ce e acolo  :)