Autor Subiect: Dezamagiri SX4  (Citit de 40427 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline whizzy

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2040
  • Gen: Bărbat
Re: Dezamagiri SX4
« Răspuns #90 : 11.Ian.2010, 04:40:43 p.m. »
"uneori nu intra nici cand plec de pe loc ..." si la mine la fel :)

pai iti dau un exemplu destul de recent .. iarna / zapada etc am vrut sa iau o curba de 90 de grade in mijlocul curbei mi-am dat seama ca nu pot sa o iau cu a 2a asa ca am incercat sa schimb eram suuuub 10km/h

la fel pe un drum de munte plin de zapada cand am avut nevoie de treapta 1 sa pot urca deoarece masinuta mea nu stie sa urce pantele mai inclinate cu a 2a
 

Offline BXXENL

Re: Dezamagiri SX4
« Răspuns #91 : 11.Ian.2010, 05:10:44 p.m. »
Si eu ma mai impiedic cand vreau sa bag 1-a de pe loc.  Pur si simplu nu vrea sa intre. Asa ca mai calc o data pedala si bag mai atent in viteza. Eu am atribuit acest fapt neindemanarii mele (nu's atent cand imping de maneta si dau pe langa). Din mers mi-a intrat mereu. Daca nu aveti alte probleme, dubla debreiere + acceleratie merge mereu.
  • SX4 1.5
Alex
 

Offline whizzy

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2040
  • Gen: Bărbat
Re: Dezamagiri SX4
« Răspuns #92 : 11.Ian.2010, 05:11:51 p.m. »
mai imi aduc acum aminte si de datile cand sunt la stop se pune verde si nu pot sa plec  =))
 

Offline hugbear

Re: Dezamagiri SX4
« Răspuns #93 : 11.Ian.2010, 05:51:40 p.m. »
Daca tot vorbim de cutia de viteze, principala mea dezamagire in domeniu e demultiplicarea insuficienta in viteza I; in plus, downshifting-ul dintr-a treia intr-a doua nu se poate face (cel putin la a mea) "dintr-o singura miscare" ci cu pauza in Neutru :(
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 

Offline nuibai

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 41
  • Gen: Bărbat
  • B-15-NBI
Re: Dezamagiri SX4
« Răspuns #94 : 11.Ian.2010, 05:54:34 p.m. »
Destul de curios din fire si un pic ganditor la recenta discutie, mi-am propus fac un test!
Asa ca: am ajuns in treapta a 3-a, aprox. 50Km/h, calc ambreiajul, scot din viteza, bag a 1-a, scot, bag a 3-a, continui drumul. Surpriza? a mers. Adevarat, nu foarte lejer dar a intrat. Si daca tot m-a mancat, pe la 110Km/h (eu parcurg cativa Km de autostrada catre casa), scot din a 5-a, bag a 1-a, (fara sa debreiez ;)) scot, bag a 5-a si continui drumul.
concluzie: la mine merge. Si la fiecare trecere din superioara in inferioara, agata un pic.
PS: masina are abia 1100Km. Dar cand se mai uzeaza un pic.... :D
"mmsx4x4"
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Dezamagiri SX4
« Răspuns #95 : 11.Ian.2010, 06:01:39 p.m. »
la 110 i-ai dat a I-a?   :-O   eu zic sa nu mai incerci daca iti pasa de ea...

Offline Laurentiu

Re: Dezamagiri SX4
« Răspuns #96 : 11.Ian.2010, 06:08:39 p.m. »
... masinuta mea nu stie sa urce pantele mai inclinate cu a 2a
Ar trebui s-o inveti ;). Dupa cite stiu, in codul rutier parca se spune ca se va urca o rampa in treapta de viteza cu care se va si cobori acea panta. Poate nu stii sa apreciezi cu ce treapta de viteza ar trebui sa urci. Si ajungind in acest moment, chiar daca nu stii sa apreciezi treapta de viteza cu care se poate urca rampa sau intervine o alta situatie in care esti nevoit sa te ajuti de treapta 1 de viteze, opresti masina, bagi 1-a si rulezi usor pina in momentul in care terenul iti va permite un nou demaraj.

...mi-am propus fac un test! Asa ca: am ajuns in treapta a 3-a, aprox. 50Km/h, calc ambreiajul, scot din viteza, bag a 1-a, scot, bag a 3-a, continui drumul. Surpriza? a mers. Adevarat, nu foarte lejer dar a intrat. Si daca tot m-a mancat, pe la 110Km/h (eu parcurg cativa Km de autostrada catre casa), scot din a 5-a, bag a 1-a, (fara sa debreiez ;)) scot, bag a 5-a si continui drumul.
...masina are abia 1100Km.
Stau si ma intreb daca va ajunge la prima revizie fara sa se umble in C.V.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline ..::Khaos::..

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 5819
  • Thanked: 3 times
  • Gen: Femeie
  • ..::SX4: love at first sight!::..
Re: Dezamagiri SX4
« Răspuns #97 : 11.Ian.2010, 06:20:48 p.m. »
Si mie mi s-a parut ciudat ce a facut @nuibai, insa apoi m-am gandit ca a schimbat a I-a insa poate n-a luat piciorul de pe ambreiaj, si atunci presupun ca nu se intampla nimic. :dknw: (daca ma insel, sorry)
SX4 1.6 GS 4WD Sunlight Copper named YOSHI :x

 

Offline Laurentiu

Re: Dezamagiri SX4
« Răspuns #98 : 11.Ian.2010, 06:29:00 p.m. »
...n-a luat piciorul de pe ambreiaj, si atunci presupun ca nu se intampla nimic. :dknw: (daca ma insel, sorry)
Te inseli. Intre roti, CV si motor exista o legatura "elastica" numita ambreaj; intre roti si CV legatura este rigida prin pinioane in miscare. Neconcordanta dintre viteza de rotatie a rotilor si cea a pinioanelor din CV, poate duce la distrugerea unor subansable din CV.

Intrebare: de ce se subliniaza mereu in cartile de utilizare "a nu se scoate maneta de viteze in punctul mort (neutru) la coborirea pantelor" ?
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline deea1

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 4
Re: Dezamagiri SX4
« Răspuns #99 : 11.Ian.2010, 09:15:25 p.m. »
Stimati Suzikisti(dezamagiti), eu vad ca aveti o mare, chiar foarte mare problema: nu va place sa cititi '' Manualul utilizatorului''. Ia deschideti voi cartea la pagina 5-9 si vedeti ce scrie, se poate sau nu sa comutati dintr-o treapta superioara in treapta I? Oare ce fac in momentul in care pe jos este gheata si rulez cu 40-50 km/ora? Apas pedala de frana, trag de volan sau imi pun mainile la ochi sa nu prind ''finalul''? Nuuuuuu, pun frana de motor si plec zambind. Stiu, ne place sa ne dam cu presupusu' in orice situatie, dar haideti sa nu mai fim copii. Si inca ceva, in legatura cu schimbarea treptelor de viteza, nu uitati un singur lucru: Suzuki=masina japoneza, masina japoneza=turatie mare(nu bagati aici Toyota care e mult prea europenizata) deci performatele si placerea condusului o gasiti la turatii mari. Poate gresesc, dar impresia mea este ca multi dintre voi nu ati stiut ce masina va luati at cand ati ales Suzuki.