Autor Subiect: Se opreste motorul la scoaterea din sarcina....  (Citit de 25667 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Laurentiu

Re: Se opreste motorul la scoaterea din sarcina....
« Răspuns #80 : 23.Dec.2014, 04:47:29 p.m. »
1. Probabil că acesta e motivul.
Se pare ca ai dreptate intr-o oarecare masura. Temperatura distruge supapele de evacuare insa cauza nu cred ca este din vina GPL-ului ci o defectiune sau o opturare a unui canal din chiulasa:

Citat
Canalele de curgere ale lichidului de răcire (2) trebuie să asigure o răcire eficientă a chiulasei, mai ales în zona supapelor de evacuare, unde temperatura atinge valori maxime. Așezarea supapelor în chiulasă depinde de numărul de cilindri și de ordinea de aprindere a acestora. La proiectarea motorului este de preferat ca supapele de evacuare să nu fie lângă peretele despărțitor a doi cilindri adiacenți, pentru a limita solicitările termice. Temperaturile uzuale în zona supapei de evacuare ating valori de 700 °C.
http://www.e-automobile.ro/categorie-motor/20-general/84-chiulasa-garnitura.html
« Ultima Modificare: 23.Dec.2014, 04:49:27 p.m. de Laurentiu »
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline sxtelu

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1590
  • Thanked: 41 times
  • Gen: Bărbat
    • În vecinătatea casei memoriale Nicolae Iorga
Re: Se opreste motorul la scoaterea din sarcina....
« Răspuns #81 : 23.Dec.2014, 05:14:52 p.m. »
2. Lichidul de răcire mai alină din fierbințeala pereților cilindrilor, în zona supape + tacheți + culbutori + ax cu came cred că răcirea o face doar uleiul motor. Posibil ca elecroventilatorul să lucreze mai mult decât în cazul alimentării motorului cu benzină pentru a menține lichidul de răcire în plaja de temperaturi necesară funcționării optime a motorului.

Am bolduit CRED pentru că nu eram sigur...
După ce voi studia un motor desfăcut voi avea habar că există canalizații pentru lichid de răcire în zona supapelor de evacuare din chiuloasă . Am studiat în tinerețe doar un M.A.S. răcit cu aer și câteva turboreactoare. Acestea din urmă sunt mai simple constructiv, zic eu. Complicate sunt mulțimea de agregate ce le ”îmbracă”.
"Este mai uşor să înşeli oamenii decât să-i convingi că au fost înşelaţi."

Mark Twain
 

Offline Laurentiu

Re: Se opreste motorul la scoaterea din sarcina....
« Răspuns #82 : 23.Dec.2014, 05:36:15 p.m. »
După ce voi studia un motor desfăcut voi avea habar că există canalizații pentru lichid de răcire în zona supapelor de evacuare din chiuloasă
Gasesti aici explicatii si desene  ;) : http://www.e-automobile.ro/categorie-motor/20-general/84-chiulasa-garnitura.html
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!