0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Mecanicii care au analizat cazul au conchis ca există un cumul nefericit de factori: - la reprezentanţe (două la număr) în ultimii doi ani s-a folosit un ulei neconform pentru acest motor. Adica, daca in cartea maşinii japonezii au scris ca trebuie pus ulei 5w30 sau 10w40, nu trebuia folosit ulei 0w20, respectiv 0w30.- uleiul 0w20 nu a putut asigura lubrifierea optimă a unui motor de turaţie utilizat şi la 5.500 turaţii/minut. Adica, uleiul este prea subtire iar la aceste turaţii de peste 5.500 la mers pe autostrada, deci o durata mai indelungata, devine mult prea subtire pentru a asigura o ungere optima. Eu nici nu vreau sa ma gandesc ca poate la service nu s-a folosit ulei nou sau ca nu s-a scos tot uleiul ci s-a recurs doar la inlocuire partiala.