Autor Subiect: Stiri si zvonuri din industria auto  (Citit de 421394 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline ff_2004_06

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #720 : 07.Apr.2016, 12:15:42 p.m. »
 :-O Urmeaza 750iL cu manuala cu 8 trepte?  :-))
  • Suzuki Swift Sport 2008 - vandut in 2019
 

Offline smadalin

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 290
  • Thanked: 49 times
  • http://www.suzuki-club.ro/forum/jurnal-de-bord/jur
Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #721 : 07.Apr.2016, 11:00:39 p.m. »
https://www.teslamotors.com/model3

Daca o tin asa, peste 5 ani cu siguranta voi fi client.
Cica s-au facut pre-comenzi, au stat oameni la coada, s-au inregistrat ~250k cereri si implicit plati de avans in 36 de ore.

Popularitate mare, sa vedem cum vor reusi sa onoreze comenzile.
  • Suzuki Vitara Luxus 1.6 benzina
 

Offline shpeedy

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #722 : 08.Apr.2016, 07:16:13 a.m. »
250k pre-comenzi x 1k USD = 250 milioane USD... O baza destul de buna de pornire pentru productie.

Sent from my LG-H818 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4, 2007 Forester 2.0X
Current: 2015 Nissan Pulsar 1.5dci
 

Offline ecodrive

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #723 : 08.Apr.2016, 07:36:25 a.m. »
Au intrat in panica cand au auzit ca olandezii vor interzice din 2025 comercializarea autovehiculelor cu combustibili fosili.
 http://insideevs.com/netherlands-moves-to-allow-only-all-evs-by-2025-no-more-gas-diesel-sales/
Vitara 1.4 Boosterjet S Allgrip AT  Galactic Grey Metalic
 

Offline Cosmin09

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #724 : 08.Apr.2016, 09:41:46 a.m. »
Daca se dezvolta si infrastructura de incarcare a bateriilor masinilor electrice, parca si pe mine m-ar tenta o Tesla ca viitoare masina, adica peste vreo 7-8 ani de Vitara :) (daca lucrurile decurg bine). Pana atunci, poate la un pret de pana in 25.000 de euro, Tesla va creste autonomia la macar 500 de km de condus calm.
  • Vitara S 1.4 turbo 4x4 6AT Galactic Grey din 18.11.2015 pana in 07.02.2022
 


Offline AT

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #726 : 08.Apr.2016, 10:33:10 a.m. »
Intrucat deocamdata producatorii nu au la dispozitie o solutie eficienta tehnic dar si economic pentru implementarea unei productii de masa constand
in acumulatori relativ ieftini  si cu autonomie decenta (500-800 km), prevad ca urmatorul pas pana in 2025 cand se estimeaza rezolvarea acestor cerinte,
va fi reprezentat de trecerea "in masa" catre o noua generatie de autovehicule produse in serie mare dar accesibile ca pret, formata din autovehicole hibride
in care intr-o prima etapa (estimez din 2017) se va trece la scaderea  ponderii motorului termic in asigurarea propulsiei prin introducerea unui motor electric
cu functie dubla (generator/motor) alimentat dintr-un acumulator tampon cu energie electrica regenerativa (obtinuta la reducerea vitezei /din franare), motor
electric care in varfurile de sarcina (la accelerarea autovehicolului) va asigura cuplul necesar demarajului urmand ca la intrarea in regimul de viteza constant
propulsia sa fie asigurata de motorul termic.  Prin acest sistem hibrid se va face trecerea la o noua generatie de autovehicole Eco prin scaderea consumului de
combustibil fosil dar si imbunatatirea parametrilor dinamici ai autovehicolului. O alta etapa, va fi peste alti 2-3 ani si va  fi constituita de o noua generatie de
automobile in care propulsia va fi preluata integral de motoarele electrice, motorul termic va exista in continuare insa de capacitate cilindrica redusa si care
va avea rol doar de generare a energiei electrice necesare motoarelor electrice care vor asigura propulsie. Insa ultima etapa de care se discuta pentru 2026
(eliminarea motoarelor termice) va fi un pic mai dificil de implementat ca si productie de masa din cauza multor alte considerente.
« Ultima Modificare: 08.Apr.2016, 10:57:01 a.m. de AT »
  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 

Offline rdc

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #727 : 08.Apr.2016, 01:41:14 p.m. »
pai tocmai asta-i strategia tesla cu model 3: deocamdata pretul de productie pentru baterii e undeva peste 200$ / kWh si odata intrati in etapa productiei in masa se asteapta sa ajunga in jur de 100$ in 2020. pentru un condus decent e nevoie de baterii de minim 80kW
hibride de toate felurile sunt la multi producatori, n-au prins din cauza pretului, plus ca in real-life un diesel e mai economic. viitorul n-o sa fie hibrid ci pur electric, fie cu baterii fie cu fuel-cell-uri. cum hidrogenul nu e sursa de energie, cred ca bateria o sa predomine. si cum revolutia tehnologica care sa creasca densitatea de energie si sa scada costurile se lasa asteptata, suntem in era li-ion iar costurile nu pot scadea decat prin productie de masa.
inca o data, asta-i scopul tesla, strategia declarata inca de la infiintare
 

Offline AT

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #728 : 08.Apr.2016, 02:19:06 p.m. »
Da viitorul este integral electric (gen Tesla) insa pana se va atinge integral acel punct,
industria auto va traversa cativa pasi intermediari asa cum am estimat anterior. Daca
insa se vor obtine mai devreme solutii pentru acumulatori mai eficienti capacitate /cost
evident ca lucrurile pot evolua mai rapid in directia previzionata de Tesla si nu doar.
Solutia ideala ar fi standardizarea acumulatorilor astfel incat  la nevoie sa-l poti schimba
"la benzinarie" cu altul gata incarcat in cazul in care nu ai timp sa efectuezi incarcarea.
  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 

Offline sirsefu

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #729 : 08.Apr.2016, 02:33:23 p.m. »
Cred ca asta e soluția,  cu bateriile standard :) Ca la buteliile de gaz :) Și mai multe module de baterie, sa poți schimba 2 din 4, de ex.