Autor Subiect: Schimbare baterie Swift  (Citit de 22996 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Doru_Neo

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 200
  • Gen: Bărbat
Re: Schimbare baterie Swift
« Răspuns #80 : 07.Ian.2014, 06:56:21 a.m. »
Am schimbat bacteria cu un silver dynamic de 54Ah. Efectul principal masina nu mai tremura la pornire. In plus, aveam mici oscilatii ale turometrului la relanti care acum au disparut. Chestia cu turometrul, a facut asa de cand am cumparat masina, de noua dar mi s-a spus ca nu are nimic si am lasat problema asa...
La pornire , porneste mai bine mai "rapid"
Avind un astfel de parc, sub nici o forma nu ma vei face sa cred ca nu exista macar un singur robot (statie) de incarcare. Faptul ca tii evidenta vechimii bateriilor nu scoate in evidenta si regimul lor de incarcare.

Am lucrat destul de mult cu acumulatori la viata mea si stiu ce vorbesc. 6-7 ani fara incarcare sau regenerare pe redresor, nu tine nici o baterie (acumulator) orice "nume" ar avea (Bosch, Varta, Tudor etc).

Avem statie de incarcare profesionala dar pe statie stau acumulatorii de pe camioane. La masinile mici nu s-au incarcat acumulatorii pe statie.
O "regenerare" s-a incercat la bateriile caranda si cele care au avut probleme.
Cum am spus o varta a fost incarcata anul trecut dar avea 8 ani iar acusi face 9 ani.
Bateria mea veche  a fost verificata si este de aseara la incarcat pe statie. Vom vedea rezultatul la final. Statia de incarcare indica si procentul de incarcare la final in functie de cati Ah are bateria. Se introduce manual valoarea in Ah si indica gradul de incarcare.
Am sa revin cu detalii


 

Offline Laurentiu

Re: Schimbare baterie Swift
« Răspuns #81 : 07.Ian.2014, 09:37:39 a.m. »
Am schimbat bacteria cu un silver dynamic de 54Ah. Efectul principal masina nu mai tremura la pornire. In plus, aveam mici oscilatii ale turometrului la relanti care acum au disparut. Chestia cu turometrul, a facut asa de cand am cumparat masina, de noua dar mi s-a spus ca nu are nimic si am lasat problema asa...
La pornire , porneste mai bine mai "rapid"
Am spus in mai multe mesaje pe acest forum ca starea de incarcare a bateriei este factorul principal in "tremuriciu' masinii" insa mereu am fost contrat.

O baterie pe jumatate incarcata poate da un comportament normal masinii pina in momentul in care se "deschid" alti consumatori electrici mari (faruri, incalzire scaune, degivrare luneta si oglinzi, pornire stergatoare etc). La pornirea lor, motorul va incepe sa trepideze. Cauza: scintei slabe in instalatia de aprindere.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline Doru_Neo

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 200
  • Gen: Bărbat
Re: Schimbare baterie Swift
« Răspuns #82 : 09.Ian.2014, 03:31:31 p.m. »
Am incarcat acumulatorul vechi acum se prezinta cu 88% Acumulatorul este subdimensionat pentru masina asta. Daca ar fi fost ok nu ar fi trebuit sa se descarce atat de tare. Un acumulator de 54Ah este indicat, mai ales ca sunt atat de multi consumatori gen servodirectia electrica.
Pe Opel Agila cu motor identic de Swift (K12B) acumulatorul este de 44Ah. Pe Swift vine cu 36Ah:)
Banalul matiz in 3 pistoane vine cu baterie de 40 Ah ...:D
« Ultima Modificare: 09.Ian.2014, 03:39:37 p.m. de Doru_Neo »
 

Offline Laurentiu

Re: Schimbare baterie Swift
« Răspuns #83 : 09.Ian.2014, 08:51:54 p.m. »
Am incarcat acumulatorul vechi acum se prezinta cu 88% Acumulatorul este subdimensionat pentru masina asta. Daca ar fi fost ok nu ar fi trebuit sa se descarce atat de tare.
E posibil sa ai ceva consumatori in plus fata de cit a prevazut constructorul (becuri aditionale, statie de amplificare audio etc) ori faci ceva mai multa risipa de energie electrica decit e necesar (muzica in volum mare in stationare indelungata, alarma, faruri aprinse si in oras, porniri dese ale motorului), cu toate ca la 34 Ah si la 2.5 ani neincarcata niciodata pe redresor, nu mi se pare o baterie subdimensionata.

Fa si o masuratoare a consumului de curent in stationare. O alarma montata in circuit (consum de 150-200 mA in stare de repaus) si un motor nepornit macar o data la 1-2 saptamini, conteaza si asta in consumul de curent.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline Doru_Neo

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 200
  • Gen: Bărbat
Re: Schimbare baterie Swift
« Răspuns #84 : 09.Ian.2014, 09:40:59 p.m. »
In afara de alarma Viper si un detector radar beltronics 995 nu am consumatori suplimentari montati pe masina. Muzica regim normal si fara volum mare, faruri aprinse si in oras dar numai in conditii meteo nefavorabile, porniri destul de dese si distante scurte. De circulat circul zilnic cu masina.
 

Offline Laurentiu

Re: Schimbare baterie Swift
« Răspuns #85 : 10.Ian.2014, 09:24:32 a.m. »
porniri destul de dese si distante scurte.
Astea trebuie sa justifice descarcarea bateriei si nu subdimensionarea ei. Cu un redresor se prelungeste viata bateriei cu cel puti 2 ani.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline Doru_Neo

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 200
  • Gen: Bărbat
Re: Schimbare baterie Swift
« Răspuns #86 : 12.Ian.2014, 08:57:50 a.m. »
Ar trebui sa puna o baterie serioasa care sa ofere o rezerva de putere si un curent la pornire destul de mare.. asemeni varta 54Ah si 530A.
Masina asta este gandita ca o masina de oras este clar ca se fac porniri dese.
Mai aveau un pic si puneau o baterie de UPS 12V cu 18Ah sau 12v cu 7Ah  #:-S