Autor Subiect: Crestere performante Swift  (Citit de 19228 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline mirceathekid

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 10
  • Gen: Bărbat
Re: Crestere performante Swift
« Răspuns #60 : 22.Oct.2009, 10:07:30 p.m. »
BUNA am o intrebare am un suzuki swift 1,3 gs fabricatie 2009,ce ma intereseaza este daca are sau nu are ESP unii spun ca da altii ca nu din pacate nu am gasit nimik oficial,dealarul de unde l am cumparat spune ca are, in bord intradevar are bec martor ESP dar acesta nu se aprinde cand pun contactul deci inseamna ca nu e legat,sigur aveti voi mai multa experienta ca mine si ati putea sa mi raspundeti :)
 

PTR

  • Vizitator
Re: Crestere performante Swift
« Răspuns #61 : 22.Oct.2009, 10:33:55 p.m. »
 Nu are. Are doar ABS si EBD (Electronic Brake Distribution) .
 Cred ca martoru din bord e EPS adica Electric Power Steering.
 

Offline gabin

Re: Crestere performante Swift
« Răspuns #62 : 22.Oct.2009, 10:57:18 p.m. »
Pai belgienii de la dastec au pus si ei vreo fisa dyno?
'08 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT .:. Apex .:. Ferodo .:. Enkei
"Pe masura ce faci imbunatatiri costisitoare masinii, creste riscul de a o accidenta."
 

PTR

  • Vizitator
Re: Crestere performante Swift
« Răspuns #63 : 22.Oct.2009, 11:04:38 p.m. »
 Nu am gasit pe nicaieri. Dar calculat din ce dadeau ei pe acolo ar da cam 5-6cp dar nu stiu cat cuplu. Problema e ca nu se pune prea usor si nu cred ca merita sa il dai jos inainte de ITP si sa-l pui la loc dupa.
 

Offline gabin

Re: Crestere performante Swift
« Răspuns #64 : 23.Oct.2009, 09:57:35 a.m. »
hai ca asta cu ITP-ul e cea mai buna :)) stii si tu cat de exigenti sunt nea' inginerii de la statiile ITP..
eu din ce imi aduc aminte cea de la R's fara cat, da cam 11-13CP, dar si pretul e pe masura.

O alta modificare foarte misto cred ca ar fi inlocuirea ambreiajului si a volantei. Am vazut la R's ca pretul este undeva la 3100 lei pt kit :D
'08 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT .:. Apex .:. Ferodo .:. Enkei
"Pe masura ce faci imbunatatiri costisitoare masinii, creste riscul de a o accidenta."
 

PTR

  • Vizitator
Re: Crestere performante Swift
« Răspuns #65 : 23.Oct.2009, 10:24:12 a.m. »
 Mi se par cam optimisti cei 11-13cp... Usurarea oricei parti in miscare o sa aibe un efect mult mai mare decat reducerea aceleiasi greutati din masa masinii.
 

Offline gabin

Re: Crestere performante Swift
« Răspuns #66 : 23.Oct.2009, 11:08:44 a.m. »
pai sunt 2 serpi la R's. unul (4-1) care are catalizator de 7-9cp si unul (4-2-1) fara catalizator de 11-13cp..

referitor la usurarea unei parti aflate in miscare, trebuie sa te gandesti totusi ca masina pe care o ai este de zi cu zi, nu de circuit, iar in mersul din oras treapta 1 si 2, dar mai ales 1 o sa fie destul de nasoala. bineinteles o sa se simta foarte bine cu un alt ambreiaj si volanta, mai ales daca adaugi si un set de jante usurate si niste slick-uri pe fata :D
'08 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT .:. Apex .:. Ferodo .:. Enkei
"Pe masura ce faci imbunatatiri costisitoare masinii, creste riscul de a o accidenta."
 

PTR

  • Vizitator
Re: Crestere performante Swift
« Răspuns #67 : 23.Oct.2009, 11:21:42 a.m. »
 Pune un link cu serpisorii aia de la rsrs, unde sa fie specificat castigul de putere..
 Detaliaza un pic prin ce o sa fie mai nasoala treapta 1 si 2 ca s-ar putea sa nu ne gandim la aceleasi lucruri.
 

Offline gabin

Re: Crestere performante Swift
« Răspuns #68 : 23.Oct.2009, 01:59:51 p.m. »
Astia-s mane: http://www.rsrs.jp/en/engine/exhaustmanifold.html Chiar atunci cand au aparut pe site au scris si de power gains, acum vad ca au scos, dar sigur 100% scria ceva intre 11-13CP.

Legat de treapta 1 si 2 ma gandesc in privinta volantei, fiind mai usoara, o sa se tureze mai usor motorul, dar o sa cada in turatii si mai repede. Iar daca stai in trafic si mergi cate 3-4 m, iar mai stai, iar mai mergi, e naspa.
'08 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT .:. Apex .:. Ferodo .:. Enkei
"Pe masura ce faci imbunatatiri costisitoare masinii, creste riscul de a o accidenta."
 

PTR

  • Vizitator
Re: Crestere performante Swift
« Răspuns #69 : 23.Oct.2009, 02:19:17 p.m. »
 Stiu ca aia sunt dar nu gasisem pe nicaieri date si credeam ca ai gasit tu.. :) Galeria originala nu e chiar asa restrictiva, oricum fiecare face ce vrea cu masina lui. La SSS mai bine incepi cu o intermediara..
 Cata vreme folosesti ambreiajul stock nu e nici o problema cu volanta mai usoara. Ca idee, o comparatie ar fi intre SSS care are volanta de 7.3kg si SS 1.3 & 1.5 care au volanta de 5.7kg.. In 2 zile te obisnuiesti cu cea noua , nu e chiar asa greu. In functie de ce face fiecare cu masina trebuie sa se gandeasca daca merita sau nu.