nu se poate vedea clipul, in momentul in care am vrut sa-l accesez da "clip removed by user".
totusi vroiam sa vin cu raspunsul pentru caderea de turatie (presupun ca la asta va referiti).
volanta fiind usurata va accelera mult mai rapid dar la fel de rapid vor scadea rpm.
o volanta usurata duce la alte modificari, ralanti-ul va trebui dus mai sus pentru ca altfel motorul nu va mai functiona rotund.
iarasi ma gandesc ca si cuplul maxim se va muta la o turatie mai mare....
ar fi prea simplu doar sa usurezi volanta si sa te sui in masina sa-i dai talpa, toti ar face modificarea asta.
cred ca singura varianta de crestere a performantelor la indemana si sa zicem si in regim diy este sa faci motorul sa respire mai bine : aer rece pentru admisie si schimbarea completa a evacuarii cu una performanta aftermarket.
o sa radeti dar un spor de performanta foarte mic ce-i drept care s-ar simti la consum, l-ar avea trecerea completa pe leduri in masura posibilului recte tot, mai putin becurile de faza scurta si lunga.
tot la capitolul asta puteti include si aerodinamica masinii :
oglinzi ceva de genul cum are razak pe golf iar botul masinii sa aibe forme fluide.
ca de exemplu

sau polo eco

dupa cum se vede la polo, grila frontala este acoperita aproape total fiind lasate doar grilele inferioare pentru o dinamica mai buna.