Autor Subiect: Crestere performante Swift  (Citit de 19222 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

PTR

  • Vizitator
 

PTR

  • Vizitator
Re: Crestere performante Swift
« Răspuns #21 : 04.Apr.2009, 11:43:48 p.m. »
 Pentru cei care vor un Swift mai energic, le recomand sa ia un tub de hota care sa il lege cu tubul de cauciuc original la un capat iar celalalt capat sa il duca in locul proiectorul de ceata stanga. Rezultat garantat  :D
 

razak

  • Vizitator
Re: Crestere performante Swift
« Răspuns #22 : 05.Apr.2009, 12:52:48 a.m. »
n-ar fi mai elegant sa dai 40-50 euro pe un CAI? Cold Air Intake?
 

PTR

  • Vizitator
Re: Crestere performante Swift
« Răspuns #23 : 05.Apr.2009, 07:11:57 a.m. »
 Daca ar exista la 40-50E as fi luat, dar cum sunt doar 2 modele pe piata care sunt cu adevarat bune am preferat sa experimentez cu costuri minime. Si ceea ce am facut e un ram CAI.
 

razak

  • Vizitator
Re: Crestere performante Swift
« Răspuns #24 : 05.Apr.2009, 11:59:36 a.m. »
sunt kituri universale  de CAI la banii astia, cateva furtunase de silicon, tubulatura inox, coturi inox si coliere :)
 

PTR

  • Vizitator
Re: Crestere performante Swift
« Răspuns #25 : 05.Apr.2009, 01:18:54 p.m. »
 Te rog sa pui un link cu kit-ul respectiv poate ma bate vreun gand . Oricum pe mine ma intereseaza efectul  :)
 

Offline ionutz

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 316
  • Thanked: 1 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki Swift 1.3 GLX "B 85 Z K H"
Re: Crestere performante Swift
« Răspuns #26 : 09.Apr.2009, 10:41:02 a.m. »
PTR cand am si eu ocazia sa-ti vad masina live ? sunt curios de tubul ala  :->
Suzuki Swift 1.3 GLX    - Under Construction ...
Dacia Golan 1.4 MPi  -- a.k.a. "Winnie The Pooh "
 

PTR

  • Vizitator
Re: Crestere performante Swift
« Răspuns #27 : 12.Apr.2009, 09:08:09 p.m. »
 Am nevoie de diametrul si latimea fuliei motor de la Swift Sport, ii multumesc celui care o s-o masoare.
 

Offline rgb

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 113
  • Gen: Bărbat
  • Swift 2007 1.3 GLX - B 68 ZOC
Re: Crestere performante Swift
« Răspuns #28 : 08.Sep.2009, 01:48:55 a.m. »
nu se poate vedea clipul, in momentul in care am vrut sa-l accesez da "clip removed by user".
totusi vroiam sa vin cu raspunsul pentru caderea de turatie (presupun ca la asta va referiti).
volanta fiind usurata va accelera mult mai rapid dar la fel de rapid vor scadea rpm.
o volanta usurata duce la alte modificari, ralanti-ul va trebui dus mai sus pentru ca altfel motorul nu va mai functiona rotund.
iarasi ma gandesc ca si cuplul maxim se va muta la o turatie mai mare....
ar fi prea simplu doar sa usurezi volanta si sa te sui in masina sa-i dai talpa, toti ar face modificarea asta.

cred ca singura varianta de crestere a performantelor la indemana si sa zicem si in regim diy este sa faci motorul sa respire mai bine : aer rece pentru admisie si schimbarea completa a evacuarii cu una performanta aftermarket.

o sa radeti dar un spor de performanta foarte mic ce-i drept care s-ar simti la consum, l-ar avea trecerea completa pe leduri in masura posibilului recte tot, mai putin becurile de faza scurta si lunga.

tot la capitolul asta puteti include si aerodinamica masinii :
oglinzi ceva de genul cum are razak pe golf iar botul masinii sa aibe forme fluide.
ca de exemplu




sau polo eco





dupa cum se vede la polo, grila frontala este acoperita aproape total fiind lasate doar grilele inferioare pentru o dinamica mai buna.
« Ultima Modificare: 08.Sep.2009, 02:05:33 a.m. de rgb »
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot
 

PTR

  • Vizitator
Re: Crestere performante Swift
« Răspuns #29 : 09.Sep.2009, 01:28:02 p.m. »
 Volanta usurata nu va da un relanti instabil deoarece motorul e totusi controlat de un ECU destul de destept, dar va genera un tacanit mai slab sau mai puternic la relanti. Turatia de putere maxima si de cuplu maxim nu se modifica, de fapt pe un dyno normal nu se va observa nimic. Volanta usurata modifica raspunsul motorului datorita faptului ca va inmagazina o cantitate mai mica de energie decat volanta normala, astfel aparand un plus de energie care este trimis la roti. Nu fac toti treaba asta pentru ca e mult mai ieftin sa schimbi un filtru sau evacuare decat sa umbli la lucruri mai serioase. Nu toate evacuarile aftermarket sunt bune, iar admisia de aer rece(daca chiar trage aer din afara compartimentului motor) ar fi bine de folosit la temperaturi de peste 20grade.
La aerodinamica efectul este cumulativ, daca pui oglinzi aero sau blochezi grila nu trebuie sa se astepte nimeni la o crestere a vitezei maxime cu 10km/h, dar daca se face un calcul mai amanuntit la consum o se observe o scadere. Cine vrea sa faca ceva la aerodinamica ar trebui sa citeasca
http://ecomodder.com/forum/aerodynamics.html unde o sa gasesca suficiente idei testate pentru a reduce consumul sau a creste stabilitatea.