0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Cantitatea pierdută nu e imensă, dar totuși pierde...
Am strans cam tare inapoi busonul ala de la adaugare ulei, de nici nu mai pot sa il scot...
1. Nu aș putea spune că este o textură ca de pastă și nici spumă.2. Cu motorul pornit ...Daca stai aproape de el miroase constant a benzină.
1. Pe 1 septembrie aveam cam 3/4 din vas umplut, azi dimineață mai aveam doar 1/4, se ducea pe low.2. ... umezirea bujiilor ...3. Cu alte cuvinte garnitură de chiuloasă ...
Citat din: Christian47 din 05.Sep.2025, 12:07:18 a.m.1. Pe 1 septembrie aveam cam 3/4 din vas umplut, azi dimineață mai aveam doar 1/4, se ducea pe low.2. ... umezirea bujiilor ...3. Cu alte cuvinte garnitură de chiuloasă ...1. Urmareste vizual eventualele scurgeri ale lichidului de racire (furtun imbatrinit si fisurat, colier nestrins, robinet radiator evacuare lichid racire slabit, mirosde antigel in habitaclu si urme unsuroase pe interior parbriz cind caldura e data pe maxim).2. Aprindere sarita de la punct, bobine inductie defecte, bujii defecte, amestec carburant imbogatit => trepidatii motor (mers neregulat si lipsa putere).3. Garnitura chiulasa rupta pe circuitul de racire conduce lichidul in cilindri => bolborosiri in vasul de expansiune in ritmul turatiei motorului;Garnitura chiulasa rupta in circuitul de ungere => preiune mare in carterul motorului;Garnitura chiulasa rupta intre cele doua circuite (racire-ungere) => ''smintina'' galbuie din interiorul busonului de umplere ulei motor si in vasul de expansiune.