Autor Subiect: Rădăcini Suzuki  (Citit de 95003 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline TVS

Re: Rădăcini Suzuki
« Răspuns #170 : 26.Apr.2016, 05:51:23 p.m. »
Eu cred ca trebuie sa privim si din punctul lor de vedere . Il avem pe colegul triplex care a fost acum șase (6)  luni sa facă un TD dar nu s-a hotărât nici acum . Probabil au ochiul format si sunt sătui de cei care vor sa se plimbe , stai ca ma mai gândesc , etc. Nu știu , zic si eu ...
  • vitara-spirit 1,6 VVT , 4x4, manual, white pearl, 2015
 

Offline shpeedy

Re: Rădăcini Suzuki
« Răspuns #171 : 26.Apr.2016, 06:04:14 p.m. »
Probabil au ochiul format si sunt sătui de cei care vor sa se plimbe , stai ca ma mai gândesc , etc. Nu știu , zic si eu ...

Asta n-ar trebui sa stea in picioare...

Intrucat o masina este o achizitie destul de oneroasa pentru un client si nu o faci in fiecare zi/luna/an, masinile ar trebui sa fie disponibile clientului si pentru drive-test-uri mai lungi de genul un week-end/o saptamana. In tarile cu apa calda se cam practica...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline triplex

Re: Rădăcini Suzuki
« Răspuns #172 : 26.Apr.2016, 06:44:32 p.m. »
Intamplarea mea n-ar trebui sa reflecte neaparat modul general de abordare al lor. Poate i-am prins intr-o zi proasta..  In orice caz, este o piata libera, fara monopol, plus ca nu mai suntem in '90, asa ca daca mi s-a parut ceva nasol, am de unde alege. Sigur nu voi aborda varianta cu "sa ma intorc mai hotarat".. Nu sunt la prima achizitie auto, si nici n-am 18 ani, stiu ce vreau si cu siguranta nu fac un test-drive sa verific tonalitatea claxonului :)  . Asa ca intrebatile au fost concise, privind mai mult partea de finantare si livrare decat cea tehnica. Faptul ca au trecut 4 luni (nu 6) de la prima vizita la ei imi lasa timp sa ma asigur ca  nu m-arunc cu capul inainte banzadu-ma doar pe un design reusit, sau pe un motor nou (ce m-au atras in prima faza).  Din experientele trecute, pun pret pe multi alti factori la o achizitie, relatia cu vanzarile/service-ul fiind importanta. Asa ca daca nu ne-am placut de la inceput, probabil n-o sa ne placem nici pe viitor cand poate o sa am nevoie si de altele decat un schimb de ulei..
  • Suzuki Vitara S
 

Offline enicky

Re: Rădăcini Suzuki
« Răspuns #173 : 26.Apr.2016, 10:04:58 p.m. »
.... Sigur nu voi aborda varianta cu "sa ma intorc mai hotarat".. .. n-am 18 ani, stiu ce vreau si cu siguranta nu fac un test-drive sa verific tonalitatea claxonului :)  . Asa ca intrebatile au fost concise, privind mai mult partea de finantare si livrare decat cea tehnica.....  Din experientele trecute, pun pret pe multi alti factori la o achizitie, relatia cu vanzarile/service-ul fiind importanta.
              Imi pare sincer rau ca ti-am dat acest sfat(mereu imi propun sa nu mai dau sfaturi si tot nu ma abtin!) "sa te duci hotarat", eu punand interesul tau mai presus decat atitudinea unui angajat (care azi e in firma, maine nu mai e!), nestiind ca nu mai ai 18 ani (n-ai completat rubrica respectiva!) ! Se intelege din text ca de date tehnice nu mai aveai nevoie, fiind interesat doar de finantare, ceea ce inseamna ca ai studiat Vitara cu atentie.
             Legat de ultima ta afirmatie, personal n-o inteleg : care sunt ceilalti factori (decat cei legati direct de calitatile/defectele unei masini si finantare), nu-mi vin in cap ! Daca te referi la "relatia cu vanzarile/service-ul" , din ale mele "experiente trecute", cel putin la ultimele trei masini noi avute, "vanzarile" n-au avut absolut nicio legatura cu service-ul si asta inclusiv la Radacini-Militari ! Fara a avea pretentia ca stiu eu  procedurile tuturor reprezentantelor, probabil ca ai avut asemenea probleme si acum vrei sa le eviti.
          Sper sa gasesti un reprezentant vanzari/service adecvat si corepunzator.
"
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline triplex

Re: Rădăcini Suzuki
« Răspuns #174 : 22.Mai.2016, 10:47:40 p.m. »
Fiecare opinie contează.. Practic, de asta și folosesc forumul, ca sa vad și părerile altora.. Poate a mea nu e cea mai buna..întotdeauna :-) Anyways, am bătut palma cu Dab, vitara S Mt, allgrip, red/black, rugged. Vine pe la sfârșitul lui iulie.

Sent from my E5823 using Tapatalk

  • Suzuki Vitara S
 

Offline ecodrive

Radacini Service Galati/Braila
« Răspuns #175 : 24.Iun.2016, 11:36:12 p.m. »
Acum o luna am avut un mic incident si acum 3 sapatamani am ajuns la service la Radacini la Galati cu un dosar de dauna pe Casco pentru inlocuirea barei spate impreuna cu un senzor de parcare si cu tripla pe spate.

Precizez ca am avut de ales intre Galati si Braila, inginerul de daune fiind acelasi. Acesta ne-a dat asigurari ca in 5-7 zile vin piesele comandate si putem baga masina in service.

Dupa mai multe telefoane in ultima saptamana, vazand ca nu primim nici un raspuns, am aflat ca bara si tripla au venit, dar ca senzorul de parcare nu. La insistentele noastre de a se interesa de situatie, acesta ne-a dat de inteles ca sistemul de comanda este astfel facut ca nu mai exista posibilitatea interventiei si ca trebuie sa asteptam.

Azi ne suna sa ne spuna ca totusi a reusit sa se intereseze la nu stiu ce responsabil si ca senzorul va veni pe 20 iulie, deoarece vine de la producator (probabil a vrut sa zica de la fabrica din Ungaria).

Nu stiu daca e vorba de incompetenta, dezinteres, dezorganizare, dar consider acest tip de serviciu complet inacceptabil si sunt foarte dezamagit de servisarea Suzuki. Este prima experienta cu service-ul Radacini, si nu stiu ce sa mai cred. Nu mi s-a mai intamplat sa astept atat de mult un reper aparent banal.

 Oare Suzuki Romania ce parerea are, ca pentru un simplu senzor de parcare trebuie sa astepti 7 saptamani.



« Ultima Modificare: 24.Iun.2016, 11:38:49 p.m. de ecodrive »
Vitara 1.4 Boosterjet S Allgrip AT  Galactic Grey Metalic
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Radacini Service Galati/Braila
« Răspuns #176 : 25.Iun.2016, 08:01:11 a.m. »
Vine pe jos acel senzor de ii trebuie 7 saptamani sa ajunga?  :-O  Incredibil cata nesimtire.  :mester:

Offline robertissimo

Re: Rădăcini Suzuki
« Răspuns #177 : 17.Nov.2016, 06:27:58 p.m. »
Salut!

Pentru ca tocmai am fost la service-ul Suzuki Radacini (Iuliu Maniu) am decis sa va impartasesc ceea ce va fi si ultima experienta cu acest service de reprezentanta. A trebuit sa schzimb rotile de vara cu cele de iarna (aflate in hotelul lor de anvelope) si sa fac, evident, echilibrarea. Spun evident pentru ca data trecuta am uitat sa cer explicit si echilibrare, motiv pentru care ei n-au facut-o iar a doua zi a trebuit sa ma intorc sa rezolv problema.

Timpul inital comunicat azi pentru aceasta operatiune a fost de o ora si jumatate. Explicatia lor: "dureaza pana aducem rotile din depozit, in plus mai aveti si echilibrarea, totul dureaza".

A durat totul 2 ore si 40 de minute, fara facturare etc. Doua ore si 40 de minute pentru schimbat roti plus echilibrat!!! WTF!!! Explicatia finala a receptionerului, care spune totul despre acest service a fost (si va citez) "Imi cer scuze, sunt si eu dezamagit pentru prestatia colegilor mei".

Concluzia e simpla - bataie de joc si dezinteres pentru clientii Suzuki! Pacat!

P.S. De Autonet nici sa nu aud pentru ca acolo situatia la revizie, in vara acestui an, a fost absolut stupefianta. Poate ma enervez intr-o zi si va explic cu poze ca sa nu existe dubii.

  • Suzuki Swift Sport
 

Offline Cosmin09

Re: Rădăcini Suzuki
« Răspuns #178 : 17.Nov.2016, 06:49:36 p.m. »
Despre Radacini Iuliu Maniu auzisem si lucruri care m-au determinat sa nu le calc pragul. Si le-am auzit din interior, de la actuali si fosti angajati....Sper ca cineva sa-i reclame si poate se va schimba ceva.

In schimb, de Autonet eu sunt multumit si voi detalia experienta primei revizii in topic-ul dedicat.
  • Vitara S 1.4 turbo 4x4 6AT Galactic Grey din 18.11.2015 pana in 07.02.2022
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Rădăcini Suzuki
« Răspuns #179 : 07.Ian.2017, 04:41:33 p.m. »
De cand s-au mutat de pe sos Giurgiului au pierdut toti mecanicii buni inclusiv inginerul
Eu am fost clientul lor si inainte de a lua sx4, de pe vremea cand erau reprezentanta Daewoo
Acum m-am dus dupa mecanic la un service de cartier.
Iar cu privire la agentii de vanzari, no comment
Acum o luna am vb cu ei pt buy back si nu m-au sunat inapoi
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp