Autor Subiect: Pareri si comportament S-Cross  (Citit de 91750 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Danica

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 18
  • Gen: Bărbat
  • S-Cross Elegance Top Allgrip, benzina
Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #70 : 11.Aug.2014, 03:33:44 p.m. »
Am facut 2700 km cu masina. Constatari:
1. Revizia de 1000 km este gratis. Doar se verifica daca nu este vreun surub slabit sau daca nu curge ceva (cel putin asta mi-a spus cel de la service)
2. Consum: primii 550 km au fost facuti in cea mai mare parte in oras. Consum mediu: 7.9. Urmatorii km au fost facuti in afara orasului, aproximativ 400 fiind facuti pe autostrada. Consumul mediu total (incluzand si km facuti in oras) se situeaza acum la 6.5.
3. Din pacate cotierele nu sunt foarte bine proiectate, atunci cand se conduce la drum lung se tine doar varful cotului pe cotiera iar la un moment dat "te cam doare in cot :D". La condusul in oras sau cu viteza mica sunt ok, deoarece se poate conduce cu o singura mana, mana cealalta putand sta relaxata pe cotiera.
In rest, masina se comporta foarte bine, se misca mult mai bine la demaraj, insa nu e recomandat sa te bagi in depasiri rapide cu ea (ii ia cateva secunde bune sa ajunga de la 100 la 130 km/ora chiar si cu modul sport activat).
 

Offline Silfax

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #71 : 19.Aug.2014, 12:23:58 p.m. »
Dupa cei 5800km din bord , din care 3400km facuti cu prilejul concediului, pot afirma din proprie experienta urmatoarele:
Pro
1. Stabilitate pe drumuri virajate. In opinia mea, cred ca este unul dintre cele mai stabile SUV'uri din clasa lui la acest capitol. Unul dintre aspectele acestui fapt, este ca a mea familie care de cate ori fac drumuri cu Skoda, trebuie sa conduc f. lin pe sectoarele virajate, pentru a nu li se face rau celor din spate, de data asta , in cei 3400km, nu au avut nici pe naiba, cu toate ca am avut din plin, mai ales in Bulgaria, sectoare cu multe viraje.
2. Consumul este unul mai mult decat acceptabil. Am facut in Grecia cam 80 km pe niste drumuri de munte unde arareori putei da a III-a si cu toate acestea, cel putin pe CB, consumul nu a sarit de 6,8%. La fel si cand am alergat intre Salonic si Ioanina, pe o autostrada cu multe viraje si diferente de nivel.
3. Pozitia de condus. Am butonat toate reglajele si de la volan si de la scaun, pana mi-am asigurat o pozitie confortabila la drum. Am condus in etape de cate max 750km, fara sa ma resimt. Initial mi s-a parut scaunul ceva mai putin confortabil decat la SX4, dar s-a dovedit doar o senzatie de moment.

Contra
1. Repartitia vitezelor. Este reversul medaliei pentru a scoate un consum scazut. Am realizat ca masina aceasta se conduce diferit fata de fostul SX4. Cu toate ca are tot 156N/m la 4000rot, nu beneficiaza de acel "zvac" de la SX4-1,6. Accelerarea se face mult mai liniar, de ceea trebuie avut in vedere acest aspect atunci cand ai nevoie de ex. de puterea motorului pentru o depasire. La modelul de 4x4, exista posibilitatea de a accesa o mapare diferita a motorului, pe functia "sport", mod indisponibil pe modelul de 4x2. 
2. Design'ul exterior. In ciuda celor 5800km de pana acum, inca raman la parerea ca se puteau stradui ceva mai mult la acest capitol, sau macar sa fi apelat tot la Giugiaro, pentru o linie mai personalizata... dar poate este doar opinia piticului meu de pe creier... jumatatii mele placandu-i, treaba e ca si rezolvata. :D

In rest, toate accesoriile luate pe acest model, si-au facut treaba din plin: xenonul pe drumurile intunecoase din Bulgaria, CC pe autostrada, AC bizonal pe tot parcursul drumului si nu in ultimul rand sistemul media, care spre deliciul kinderilor (dupa ce le-am dat spre studiu "cartea cartilor", asa cum au denumit ei manualul de utilizare) si-au pus muzica de pe telefoane, via bluetooth.
Una peste alta, veleitatile masinii au venit in completarea unui concediu reusit, ceea ce te indeamna in mod subiectiv, sa o placi si mai mult. Si da, este cu totul altceva decat fostul SX4, in sensul bun al comparatiei.
  • S-Cross Elegance benzina 4x2
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13076
  • Thanked: 2534 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #72 : 19.Aug.2014, 12:48:52 p.m. »
Dupa cei 5800km din bord , din care 3400km facuti cu prilejul concediului, pot afirma din proprie experienta urmatoarele:
Pro
... si nu in ultimul rand sistemul media, care spre deliciul kinderilor (dupa ce le-am dat spre studiu "cartea cartilor", asa cum au denumit ei manualul de utilizare) si-au pus muzica de pe telefoane, via bluetooth.

In cativa ani o s-o si conduca de pe smartphone, stand pe scaunele din spate. ;-)
  • SX4 by Giugiaro
#In viața asta mai avem ceva de făcut!
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #73 : 19.Aug.2014, 11:01:55 p.m. »
Ma bucur ca ești mulțumit de achiziție, coabitare lunga vă doresc. :)

Offline cristidav

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #74 : 20.Aug.2014, 11:39:38 p.m. »
1. Repartitia vitezelor. Este reversul medaliei pentru a scoate un consum scazut. Am realizat ca masina aceasta se conduce diferit fata de fostul SX4. Cu toate ca are tot 156N/m la 4000rot, nu beneficiaza de acel "zvac" de la SX4-1,6. Accelerarea se face mult mai liniar, de ceea trebuie avut in vedere acest aspect atunci cand ai nevoie de ex. de puterea motorului pentru o depasire. La modelul de 4x4, exista posibilitatea de a accesa o mapare diferita a motorului, pe functia "sport", mod indisponibil pe modelul de 4x2. 

-> Masina mea, SX4 FWD, 1.6 16v an 2012 nu a prezentat nici macar o data acel "zvac". De la 2500 (3000) pana la 6300 de turatii, cat am testat-o eu, trage aproape perfect liniar cu talpa-n podea.
O fi de bine, o fi de rau, nu stiu... Cert e ca tocmai azi am depasit un tir in patru secunde, de la 80 la 130 la ora (evident ca in viteza a treia  :baston: ), ceea ce mi se pare ok
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline NicNic

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #75 : 21.Aug.2014, 12:28:56 a.m. »
Cat de lung era TIR-ul...?!   :-))
  • Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #76 : 21.Aug.2014, 01:00:39 a.m. »
Vorba aia... de scurta poate sa fie cât de lunga, de groasa sa nu fie prea subțire...  ce viteza avea tirul? :)

Offline cristidav

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #77 : 21.Aug.2014, 09:16:38 a.m. »
80-90, TIR normal. De ce, mi-a luat prea mult ?
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #78 : 21.Aug.2014, 09:25:33 a.m. »
Doar asa, nu știu dacă e mult sau puțin, eu nu am cronometrat niciodată. :)

Offline shpeedy

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #79 : 21.Aug.2014, 09:32:53 a.m. »
4 secunde ca elasticitate 80-130km/h pentru un SX4 1.6 este cam greu de obtinut, chiar si intr-a 3-a...

Un S-Cross cu 1.6-le benzina tractiune fata scoate 18.4s pentru 80-120km/h intr-a 5-a, iar cu tractiune integrala 14.2s intr-a 4-a si 20.7s intr-a 5-a.
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X