Autor Subiect: Pareri si comportament S-Cross  (Citit de 41858 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Online enicky

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #120 : 18.Iun.2017, 05:56:51 p.m. »
      Si Vitara S si SX4 au acelasi motor, doar garda la sol difera. Ciudat ca nu au folosit anul trecut varianta cu motor diesel. Concluzia ar fi ca ce facea diesel-ul a reusit si cel pe benzina. Daca ne uitam la competitoare cred ca totul a depins mai putin de masina si mai mult de sofer ! Oricum trebuie sa fim mandri de marca !
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
Jurnal de bord
POARTA MASCA
 

Offline thems3

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #121 : 23.Aug.2017, 02:30:18 p.m. »
Salut,
Vreau sa impartasesc cateva impresii in urma unui periplu de 6.000 km facuti in 2 saptamani prin Europa, motor diesel si cutie automata.
Masina s-a comportat exemplar, fara sa creeze vreo problema.
Ce mi-a placut: motorul si cutia sunt intr-o armonie totala, schimbarea treptelor de viteza facandu-se foarte lin si raspunzand prompt la accelerarile bruste. In rarele situatii cand am simtit nevoia sa schimb vitezele din padelele de pe volan,  schimbarea vitezelor s-a facut rapid, fara poticneli, iar revenirea in modul automat deasemenea se face fara sa-ti dai seama.
Consumul mediu inregistrat de CB a fost de 5,1 l/100 km in conditiile in care am fost 3 adulti, portbagajul full iar pe autostrada nu am menajat-o deloc, in special in Germania unde am ajuns pe la 197-198 km/h si desi mai avea un pic de cursa pedala de acceleratie, am renuntat deoarece era aglomerat si era si soseaua umeda. Viteza maxima stiu ca este 174 km/h, asa ca am ramas un pic surprins de viteza. Chiar daca era un pic de panta, tot a fost mult peste viteza maxima. Am mai testat-o in 2 randuri pe drum drept pana pe la 180-185 km/h fara sa calc acceleratia la podea si a tras fara probleme. Desi in general merg linistit, este bine sa stii limita masinii; sunt curios daca a mai testat cineva viteza maxima si a observat acelasi lucru?!
Mi-au mai placut oglinzile laterale generoase, vizibilitatea in general buna, manevrabilitatea.
Si mi-a mai placut comportamentul in modul SPORT. Acceleratia raspunde altfel, iar cand urci pe drumuri de munte, este o placere sa simti cum isi schimba comportamentul la trecerea din modul AUTO in modul SPORT.
Nu am mai condus masini 4x4, asa ca poate am fost eu impresionat peste masura.
Mi se pare foarte bun comportamentul in curbe; te tine in scaun, nu trebuie sa te tii de volan ca sa nu aluneci.
Cruise controlul adaptiv este util in momentul in care iti indrepti privirea in alta parte iar cel din fata pune frana, altfel mi se pare ca franeaza cam brusc in momentul in care te apropii de o masina care circula cu o viteza mai mica decat a ta.
Desi aeratoarele frontale nu le poti inchide (ceea ce nu cred ca este o optiune fericita), le poti orienta astfel incat sa nu te deranjeze aerul care iese pe acolo. Farurile LED sunt  foarte eficiente, pacat ca nu au gasit o solutie similara si pentru semnalizatoare.
Portbagajul este chiar incapator cu o asezare judicioasa a bagajelor.
Ce nu mi-a placut: nu ai acces la CB in timpul deplasarii; daca vrei sa verifici presiunea rotilor, trebuie sa tragi pe dreapta.
La pornirea navigatiei, la un moment dat este un pic enervanta confirmarea ca nu este bine sa-l butonezi in timp ce te deplasezi.
Cateodata, atunci cand soarele bate dintr-o anumita pozitie, posibil din cauza calitatii materialelor bordului, impreuna cu inclinatia parbrizului, creeaza un efect de oglinda pe interior; se reflecta bordul in parbriz si nu prea mai vezi in fata.
Referitor la materialele folosite, cred ca pentru cativa euro in plus reuseau sa puna niste plastice mai de calitate. Pe acestea ramane orice urma (transpiratie, praf).
Nu imi mai place ca nu se blocheaza usile automat dupa ce pornesti de pe loc, iar daca le blochezi din buton este absurd sa nu le poti debloca cand incerci sa deschizi usa din interior.
Concluzie personala: a fost o alegere foarte buna, neajunsurile de mai sus nederanjandu-ma peste masura. Ramane de vazut cum se va comporta dupa mai multi km si cum va fi service-ul in special in perioada post-garantie.

« Ultima Modificare: 24.Aug.2017, 01:22:04 p.m. de thems3 »
  • S-Cross diesel
 
The following users thanked this post: musicall

Offline cad

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #122 : 23.Aug.2017, 02:54:03 p.m. »
Salutare! Ai scris frumos si la obiect, imi place si rezonez cu cele descrise, unde mi se aplica si mie. Eu am prins 180 la ora si mai aveam resurse.
 
The following users thanked this post: thems3

Offline Barbonu

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 3
  • Gen: Bărbat
    • Sector 2
Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #123 : 24.Oct.2017, 09:13:07 a.m. »
Buna ziua, sunt fericitul posesor al unui SX 4 S-Cross Canyon Brown de sambata 21.10.2017, acum am 135km, varianta luxus 1.4 AT.....spre surprinderea mea masina este cat se poate de decenta la pretul existent pe piata, pot spune, in afara unor mici detalii pe care chiar nu inteleg de ce nu le are, ca masina este fffffff buna pentru ce drumuri avem in romania....in alta ordine de idei, o masina cu motor mic, suficient de nervos, pana la revizia de 1000km nu am ajuns la 4000rpm, pentru a te duce la destinatie fffffffffff bine.....si daca mai pui si garantia de 7 ani pe care masina o are este, de departe, best buy ever.......dupa mine.
Revenind la micile chestii care ar fi trebui sa le aiba masina, as enumera, lipsa luminilor pe butoanele celorlati, imposibilitatea de a pune imagini pe displayul dintre cadranele de bord pentru sistemul multimedia, daca esti cu navigatia pornita si navighezi prin posturile de radio, naiba stie pe care te afli, imposibilitatea inchiderii gurilor de aer principale....
Dar asa cum am spus, cel putin pana acum, sunt fffff multumit de aceasta masina, motorul este piesa de rezistenta a acesteia, in rest sa vina iarna sa vedem daca sistemul Allgrip, atat de mult laudat, isi va face treaba.
Cele bune
  • Suzuki SX4 S-Cross Luxus 1.4 A/T
 

Offline Hollowman

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 1
  • Gen: Bărbat
    • Turnu Severin
Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #124 : 27.Nov.2017, 04:25:09 p.m. »
Salutare tuturor,
Sunt nou venit pe forum si ma bucur ca am gasit aici raspunsuri la unele neclaritati despre masina dar si probleme comune asa ca voi spune si eu cate ceva despre masina pe care o detin de 9 luni (cca 13000 km), SX4 Scross 1.4 AT, varianta de echipare Passion, culoare albastru.
Eu sunt multumit de masina, consumul este rezonabil (5,7 medie la 2800 km in concediu, cu AC pornit, pe toate felurile de drumuri), este silentioasa si confortabila.
Observatii / "deranjamente":
- cam palide farurile, desi LED, mi se par ca nu sunt prea luminoase (am mai vazut o postare pe aceasta tema)
- placa aceea de la hayon prinsa cu snurulete iese mereu din locasurile de pe laterale si vibreaza la drum dar nu in mod "tragic"
- la resetarea calculatorului de consum, ma asteptam sa se reseteze si viteza medie (care nu parea afectata de asta) iar distanta posibila de a fi parcursa face mereu variatii aparent fara sens
- 2 punctulete de vopsea sarita de pe capota dar nu stiu cum s-a petrecut asa ca nu e musai sa fie vina masinii
- senzorul de ploaie sta pe ganduri uneori
- temporizatorul de stergator (inelul de pe maneta) nu mi se pare ca are vreo influenta indiferent in ce pozitie e
- nu am reusit sa conectez telefonul la sistemul media dar se pare ca nu orice telefon accepta conectitivitate Mirror Link
Urmeaza un prim drum de iarna si apoi revizia de 15000, voi reveni daca apar chestii de interes.
Drumuri bune!
  • SX4 Scross
 

Offline cad

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #125 : 27.Nov.2017, 04:34:25 p.m. »
Salutare! Bine ai venit pe forum!

La masina mea, placa de la hayon iese doar daca o lovesc cu vreun bagaj, nu face galagie in rest. De asemenea, inelul temporizator are efect diferit, in functie de pozitia pe maneta, deci functioneaza corect. Da, farurile mle sunt cam palide, eu nu am LED, dar m-am obisnuit. Nici la mine nu se reseteaza viteza medie si da, si la mine variaza mult distanta ramasa de parcurs, dar numai cand drumul e cu pante sau rampe. La drum lung drept, e OK ce arata si oricum ma bazez mai mult pe acul indicator de carburant.
La motorul turbo 1.4 revizia e la 15.000? Nu stiam.
Iarna usoara!
 
The following users thanked this post: Hollowman

Offline bekxy

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1164
  • Thanked: 261 times
  • Gen: Bărbat
  • SX4 S-Cross '16 Spirit 1.4 4WD 6MT
    • Bucuresti
Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #126 : 27.Nov.2017, 04:40:56 p.m. »
Salutare, bun venit! De ce nu încerci un jurnal al maşinii în secţiunea dedicată? Poţi reveni la el oricând cu completări. La revizie sau când vei crede de cuviinţă.

Câteva sfaturi pentru două dintre observaţiile tale

- placa aceea de la hayon prinsa cu snurulete iese mereu din locasurile de pe laterale si vibreaza la drum dar nu in mod "tragic"

Încearcă să aplici un cheder autoadeziv ca aici, o să fii surprins de linişte:





- nu am reusit sa conectez telefonul la sistemul media dar se pare ca nu orice telefon accepta conectitivitate Mirror Link

Există viaţă şi dincolo de Mirror Link, Android Auto se cheamă. Vezi aici: http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=7470.0
Pentru asta trebuie să-ţi update-zi unitatea multmedia. O poţi face singur, dacă citeşti cu atenţie aici: http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=7478.0
 
  • Suzuki SX4 S-Cross 2016 Spirit 1.4 Boosterjet 4WD 6MT
 
The following users thanked this post: Silfax, Hollowman

Offline NicNic

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #127 : 15.Dec.2017, 07:56:52 p.m. »
Exista vreo diferenta semnificativa intre suspensia de la S-Cross prima faza si actualul S-Cross?
  • Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline EManu

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 24
  • Gen: Bărbat
    • Constanta
Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #128 : 11.Feb.2018, 04:49:04 p.m. »
Salut ,stie cineva cum se activeaza hill hold contron la suzuki s cross (passion),va multumesc
  • S cross 1.4 BJ 2017
 

Offline JMu

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #129 : 11.Feb.2018, 05:10:16 p.m. »
Nu ai ce să activezi. El funcționează automat când sunt condițiile întrunite. (plecare in rampă)
Iar Hill Desceng Control nu avem  :)
  • S-Cross 1.4 Boosterjet MT Allgrip 2017 / Clio 1.2 TCe MT 2017
 
The following users thanked this post: EManu