Autor Subiect: Pareri si comportament S-Cross  (Citit de 49226 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline rexkrokiDAU

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #60 : 14.Nov.2014, 11:18:04 p.m. »
Apropo de comportamentul S-Crossului, la câti litri rămași în rezervor se aprinde becul de rezerva? Eu am alimentat și 42 l și nu era aprins becul în bord.

Offline rexkrokiDAU

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #61 : 15.Nov.2014, 05:15:34 p.m. »
S-a aprins și la mine becul, până acum ma gândeam că nu funcționează. :) Când autonomia indica 40 km s-a aprins becul însoțit de un piuit și pe CB a apărut un mesaj de genul vă rog alimentați. Până la benzinărie am mai mers 14 km și au intrat 44,21 l.

Offline Silfax

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #62 : 15.Nov.2014, 08:53:10 p.m. »
Mi-am dat peste mana la penultimul post caci vroiam sa-ti scriu ca nici nu ai luat bine masina si ai si ars becul de la gaz :D...
  • S-Cross Elegance benzina 4x2
 

Offline NicNic

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #63 : 15.Nov.2014, 08:55:15 p.m. »
Eu cred ca facea economie la curent... :D
De aia consuma asa putin!
  • Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #64 : 15.Nov.2014, 09:18:03 p.m. »
Nu e hibrid, dar e un pas inainte fata de generatia anterioara de SX4. :)

Se pare ca Suzuki a invatat din greselile trecutului. Am mers azi pe o ploaie zdravana si geamurile laterale erau aproape uscate, nici vorba de clasica problema de la SX4 unde toata apa de pe parbriz ajungea pe geamuri de nu mai vedeai nimic in oglinzi. Acum parbrizul e putin ingropat ca sa spun asa in stalpul A, dupa cum se poate vedea in poza de mai jos.  :)




Si inca o nota buna in ceea ce priveste aerodinamica. In zona numarului si pe grila din fata era plin de musculite ghinioniste dar pe parbriz doar foarte putine urme de impact. Se pare ca forma botului, chiar daca nu castiga concursuri de design, e foarte eficienta cand vine vorba de curentii de aer ce inconjoara masina in mers.  :)
« Ultima Modificare: 15.Nov.2014, 09:22:40 p.m. de rexkrokiDAU »
 

Offline BigAir

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #65 : 25.Dec.2014, 07:18:19 p.m. »
a facut cineva un drive test cu s-cross cvt? as dori ceva pareri ... Multumesc!
  • Skoda Octavia 3 combi
 

Offline Laurentiu

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #66 : 25.Dec.2014, 08:13:40 p.m. »
Se pare ca Suzuki a invatat din greselile trecutului. [...] Acum parbrizul e putin ingropat ca sa spun asa in stalpul A, dupa cum se poate vedea in poza de mai jos.  :)

Sau poate mi-au preluat ideea.  :-))
ANTENA 3 e aici. MEREU va fi (SI) aici.
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #67 : 04.Ian.2015, 07:26:27 p.m. »
Am observat ca atunci cand e setata o viteza pe tempomat, masina accelereaza mai repede pana la acea viteza daca folosesti tasta de pe volan decat daca accelerezi tu singur folosind pedala de acceleratie. A mai sesizat cineva acest comportament? :)

Offline NicNic

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #68 : 04.Ian.2015, 07:31:08 p.m. »
Acelasi lucru l-am remarcat la alta marca de masina cu tempomat (cruise-control).
Probabil c a softul aplica o accelerare cat mai puternica, incercand sa atinga, in cel mai scurt timp posibil, parametrul de viteza setat.

Ca si efect, am remarcat ca circuland pe autostrada , la 130 km/h, masina consuma cu 0,5-1,0 l/100km daca era folosita doar cu tempomat.
  • Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #69 : 04.Ian.2015, 07:39:39 p.m. »
Asa e, daca ai setat tot timpul tempomatul, consumul mediu creste putin. Iti dai seama de asta si urmarind consumul instantaneu, daca nu ai setat tempomatul atunci cand iei piciorul de pe acceleratie consumul e zero, in cazul tempomatului activ nu.