Autor Subiect: Suzuki SX4 S-Cross vs. .....  (Citit de 27268 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline shpeedy

Re: Suzuki SX4 S-Cross vs. .....
« Răspuns #130 : 26.Mar.2017, 06:18:53 p.m. »
@bekxy: accesul la topicul tau de pe hondafan se face cu logare...

Multumita credentialelor, am vazut ca acolo ai jurnalul de bord al S-Cross-ului. Este alegerea ta, dar sincer mi se pare o lipsa de respect - mai mica sau mai mare (depinde de cum se simte fiecare) - sa pui pe cineva sa se inregistreze pe forumul altei marci doar pentru a urmari jurnalul de bord al Suzuki-ului tau...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4, 2007 Forester 2.0X
Current: 2015 Nissan Pulsar 1.5dci
 
The following users thanked this post: enicky

Offline bekxy

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1344
  • Thanked: 388 times
  • Gen: Bărbat
  • SX4 S-Cross '16 Spirit 1.4 4WD 6MT
    • Bucuresti
Re: Suzuki SX4 S-Cross vs. .....
« Răspuns #131 : 26.Mar.2017, 06:22:54 p.m. »
Upss... habar n-aveam că nu poate fi accesat. Şi... nu vă pune nimeni să vă înregistraţi, relax.
Nu eu fac politica de acces pe hondafan şi acum, cu voi, am constatat şi eu situaţia. Ciudat e că jurnalele maşinilor Honda sunt publice, nu ştiu de ce secţiunea "My car - alta decât Honda" nu e publică. O să iau legătura cu "conducerea", să vedem ce se poate face.
  • Suzuki SX4 S-Cross 2016 Spirit 1.4 Boosterjet 4WD 6MT
 

Offline enicky

Re: Suzuki SX4 S-Cross vs. .....
« Răspuns #132 : 26.Mar.2017, 06:39:41 p.m. »
...De făcut... tot fac de vreo săptămână, ieri am avansat. Detalii (din păcate doar) aici:
   S-o iau pe rand :
 - am reusit sa intru, ti-am gasit postarile, aproape toate;
- "din pacate" ai zis bine : pe mine nu stiu cat m-at fi interesat insonorizarea unei Honde(poate asa, din curiozitate), dar a unui Suzuki ...maxim ! Dar asta a fost optiunea ta sa postezi acolo, no comment !
 - ai facut bine ce ai facut, chiar exces de zel as spune . Eu n-as fi apelat la materiale pe care sa nu le pot pipaii in prealabil, mai ales ca se gasesc si loco ff.multe, dar daca esti multumit(oricum banii ii dadusesi!) de ce ai cumparat, este ok. Ca experienta dobandita la a doua masina insonorizata, pot sa spun ca la materialele insonorizante, calitatea acestora chiar se reflecta in pret ! De retinut.
    Spor la treaba !
L.P. Lasa hayonul la final, sa vezi cat iti ajunge materialul, acesta nu este o piesa esentiala !
      Capota motor la mine este insonorizata din fabrica, s-o izolezi doar ca s-o rigidizezi.
      Eu am insonorizat in schimb aripile fata, in contact direct cu motorul, deci transmit mai multe vibratii. Dar la aripi...atentie la maini !
      @shpeedy are dreptate !
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline bekxy

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1344
  • Thanked: 388 times
  • Gen: Bărbat
  • SX4 S-Cross '16 Spirit 1.4 4WD 6MT
    • Bucuresti
Re: Suzuki SX4 S-Cross vs. .....
« Răspuns #133 : 26.Mar.2017, 06:46:07 p.m. »
Hayonul e deja făcut, oricum e micuţ.
Materialele eu zic că sunt ok, până la urmă efectul contează şi cred că am obţinut ce mi-am dorit. Pititcul e satisfăcut şi asta e foarte important. :D
"Spuma" am terminat-o, mai am ceva vibroabsorbant (spre 1mp) şi mă bate gândul să mă bag şi la capotă, dar am ceva second thoughts.

Scuze celor care s-au trezit trimişi pe câmpii cu link-ul, chiar n-am ştiut.
  • Suzuki SX4 S-Cross 2016 Spirit 1.4 Boosterjet 4WD 6MT
 

Offline bekxy

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1344
  • Thanked: 388 times
  • Gen: Bărbat
  • SX4 S-Cross '16 Spirit 1.4 4WD 6MT
    • Bucuresti
Re: Suzuki SX4 S-Cross vs. .....
« Răspuns #134 : 28.Mar.2017, 10:42:27 a.m. »
No, gata, s-a rezolvat dincolo, acum topicul poate fi citit fără autentificare: http://www.hondafan.ro/forum/showthread.php?20125-BEKXY-16-Suzuki-SX4-S-Cross-Spirit-1-4-Boosterjet-4WD-6MT

Când o să prind un pic de timp poate reușesc să deschid și aici un jurnal, în care să transfer informațiile relevante de acolo.
  • Suzuki SX4 S-Cross 2016 Spirit 1.4 Boosterjet 4WD 6MT
 

Offline aleksanders

Re: Suzuki SX4 S-Cross vs. .....
« Răspuns #135 : 28.Mar.2017, 11:08:26 a.m. »
buna treaba  :good: - am observat la mai multi ca pe fetele de usi nu ati aplicat folie peste tot si mai raman unele zone neacoperite - sunt zone de culisare a macaralei?!! o sa ma apuc si eu si nu vreau sa fac vreo nefacuta  :D
  • vitara-spirit 1.6 vvt 4x4 2015
http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=5810.msg220737;topicseen#new2015 Spirit 4x4 1.6 VVT benzină - Suza - prima japoneza din viata mea
 

Offline bekxy

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1344
  • Thanked: 388 times
  • Gen: Bărbat
  • SX4 S-Cross '16 Spirit 1.4 4WD 6MT
    • Bucuresti
Re: Suzuki SX4 S-Cross vs. .....
« Răspuns #136 : 28.Mar.2017, 11:14:14 a.m. »
Vibroabsorbantul nu e musai să acopere toată suprafața, ideea e să preia și să disipe vibrațiile "bucății" respective de tablă.
Izolatorul fonic (spuma PU, în cazul meu) e ideal sa acopere cât mai bine suprafața pe care o izolează.
Dar hai că am făcut topicul ăsta varză, o să mă străduiesc să deschid cât de curând un jurnal.
  • Suzuki SX4 S-Cross 2016 Spirit 1.4 Boosterjet 4WD 6MT
 

Offline shpeedy

Re: Suzuki SX4 S-Cross vs. .....
« Răspuns #137 : 30.Mar.2020, 12:19:18 a.m. »


Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4, 2007 Forester 2.0X
Current: 2015 Nissan Pulsar 1.5dci
 

Offline trl

Re: Suzuki SX4 S-Cross vs. .....
« Răspuns #138 : 31.Dec.2021, 07:45:50 a.m. »
Buna,

Am gasit recent articolul denumit pompos "Test drive cu noul Suzuki S-Cross Facelift 2022 1.4 BoosterJet K14D 129 CP-Caroserie din 2013", scris cu picioarele, la fel ca multe alte articole scrise de ei, cu un caracter vadit de a avantaja vehiculele coreene. Sunt cateva chestii bine punctate, dar nu tocmai bine intelese de redactor, si scoase pe tapet ca fiind negative:
- "Este fabricat in Ungaria, NU in Japonia" - este "politically incorrect" sa scrii asa ceva intr-o publicatie, chiar daca exista posibilitatea ca daca ar fi fost Made in Japan anumite chestii de detaliu sa fi fost altfel executate.
- "Motor clasic insa complet depasit fata de concurenta sa directa" - total falsa afirmatia, motorul e nou, dezvoltat in 2020 (dupa vechile modele K14), cu modificarile necesare pt. hibride. Faptul ca are 4 cilindri in linie si nu in V nu inseamna ca e motor invechit; poate daca ar fi pus un motor boxster redactorul ar fi fost placut impresionat. :)
- "Pret prea mare pentru doar 129 CP" - au uitat de motorul electric de 14hp/53Nm@500rpm, deci vorbim deja despre 143hp. Daca Suzuki ar fi lasat K14D la 140hp, cat avea K14C, s-ar fi dus cu puterea prea sus cu tot cu motorul electric si ar fi trebuit sa schimbe discurile cu altele mai mari, implicit si placutele si probabil si alte componente (ambreiaj, planetare etc.), lucruri care ar fi schimbat practic masina cu un alt model (indezirabil tinanad cont de gama de pret unde se adreseaza S-Cross/Vitara).
- "Materiale de slaba calitate la interior" - aici nu pot sa-i contrazic, dar tinand cont ca l-au comparat cu Duster eu zic ca S-Cross are totusi interioare decente pt. gama sa de pret.
- "Garda la sol mai mica decat cea a concurentei" - asa este, dar asta a si dorit Suzuki de la S-Cross/Vitara: o masinia de strada cu garda inaltata, deci nu vad de ce ar fi asta un CONTRA cand eu il consider mai degraba un PRO pt. cei ca mine care circula preponderent pe strada si nu off-road. Cei care vor off-road isi monteaza arcuri MAD si ajung imediat la garda de 18,5cm.
- "Sistem multimedia Clarion depasit fata de oferta Kia si Hyundai" - daca intr-adevar S-Cross-ul 2022 are sistem audio Clarion ma bucur sa aud asta; inseamna ca dupa o insonorizare de cateva sute de lei a portierelor se va auzi foarte bine in habitaclu. Pe modelele anterioare celui din 2022 sistemul audio Bosch SLDA era clar inferior multor modele auto de pe piata, mai putin Duster.
- "Punte spate rigida, deci este un crossover putin dinamic in viraje" - asa este, nu am ce comenta, dar fiind rigida sper sa fie mai rezistenta in timp decat cea de pe Duster (semirigida, parca).
- "Perioada de garantie a producatorului este MICA, 3 ani sau 100.000 km" - WTF?!? De cand 3+7 ani/200.000 km fac 3 ani? Hyundai are 3 + 4 ani/150.000 km, iar Kia are 7 ani/150.000 km.
- "Valoare mica de revanzare pe piata din Romania" - Pe bune? Pai hai sa vedem pe OLX cu cat se vinde un Suzuki fata de un auto autohton, iar procentual Suzuki pierde anual cam la fel ca o masina coreeana.

Nu vreau sa intru in polemica cu nimeni cu aceasta postare, dar nu-mi place cand vad redactori care scriu doar ce le convine, fara sa se documenteze bine.

Stima!
  • 2017 SX4 S-Cross 1.4 Spirit MT AllGrip
 

Offline trl

Re: Suzuki SX4 S-Cross vs. .....
« Răspuns #139 : 31.Dec.2021, 07:53:07 a.m. »
Intrucat AUTOLATEST nu mi-a aprobat inca raspunsul la articolul lor de mai sus, il redactez mai jos ad-literam:

Raspuns catre AUTOLATEST:

"Ati cam exagerat aici, este probabil singura recenzie cu o nota atat de pesimista dintre toate citite vreodata despre S-Cross.

Motorul K14D de 129hp/235Nm este de fapt "vechiul" motor K14C de 140hp scos in 2016, dar cu alte harti de injectie; adaugati cei 15hp@3000rpm respectiv 53Nm@500rpm dat de motorasul electric si se observa ca vorbim in total de 143hp/288Nm care te baga in scaun daca ai comutat pe modul SPORT. Ca dovada ca, atat la 0-100kmh cat si la viteza maxima atinsa, S-Cross de 1.4l este peste Duster de 1.33l si Tucson de 150hp.

Vedeti ca e aceeasi baterie si electromotor supradimensionate ca la toate masinile care detin START/STOP, nu e nimic anormal in asta, iar motoarele K14C si K14D sunt de generatie noua si optimizate pt. START/STOP, respectiv pt. functionare in regim hybrid.

Garda mai joasa (de 18cm vs. 21cm la Duster) se datoreaza faptului ca e crossover si nu off-road cum se doreste Duster a fi, dar asta se rezolva cu arcuri MAD de 21,5cm, instalabile chiar la reprezentantele Suzuki, fara a afecta garantia de 3+7 ani (nu de 3+2 ani cum e la Duster). Stabilitatea in curbe si comportamentul la volan este clar peste Duster, iar infotainmentul si celelalte sisteme de siguranta sunt, de asemenea, peste Duster. Poate Dusterul din 2022 sa se compare cu modelul de S-Cross scos in 2016 (care e dotat cu Radar Breaking System, airbag genunghi sofer, START/STOP, keyless, senzori parcare, camera "marche arrière", 2 difuzoare coaxiale pe spate + 4 difuzoare pe fata + 1 difuzor in consola centrala, monitorizare presiune pneuri, Infotainment cu Here Maps, CarPlay + GPS, senzor ploaie, senzor iluminare exterioara, cruise control, ambele scaune fata incalzite si reglabile pe inaltime, faruri fata full-LED pe ambele faze etc.), dar S-Cross-ul din 2022 are si alte noutati tehnologice (hybrid fiind prima).

In linii mari DA, S-Cross 2022 e aceeasi masina cu cea fabricata in 2013, d.p.d.v. structural, cat si ca directie si cutia de viteze si aspect in habitaclu, cu un aer si o nota de low-cost vizibile cat si cu un lac subtire pe caroserie, dar nu am auzit inca de praguri sau aripi mancate de rugina, si au trecut 8 ani din 2013. Desfaceti portierele fata si veti gasi trei ranforsari longitudinale si o bara de rigidizare, ceea ce nu gasim pe multe alte masini "de marca" de tip crossover (Duster are o singura ranforsare si lipsa bara de rigidizare).

Duster 4x4 de 150hp (6MT) costa 22.500 EUR cu TVA, fata de S-Cross Hybrid 4x4 (6MT) care costa 26.000 EUR (24.455 EUR prin Programul Rabla). Sunt convins ca cei care doresc sa ia Duster vor lua Duster, iar cei care vor S-Cross vor lua S-Cross, dar din motive care nu vor reiesi oricum din acest articol. Totusi comparam un SUV crossover dedicat asfaltului cu un SUV cu veleitati de offroad, dar si 5 stele vs. 3 stele la testele NCAP.

Apropos, in oferta Kia, Sportage 4x4 sare acum de 30.000 EUR cu TVA, doar 4x2 se compara la pret cu S-Cross sau Duster. In oferta celor de la Hyundai, Tucson Mild Hybrid cu motor de 1.6l ajunge la 33.000 EUR, doar modelul non-hybrid (daca se mai gaseste pe stoc) e de 25.500 EUR.

Observ ca la auto coreene ridicati in slavi tehnologiile vechi (ex.: ambreiajul simplu, cutie CVT etc.), dar la auto nemtesti si japoneze le blamati. Ciudata abordare!"

P.S.: S-Cross modelul anterior se regaseste acum in reprezentante intre 21.000-23.000 EUR cu TVA, functie de echipare. In cateva zile se vor vinde cu siguranta.
  • 2017 SX4 S-Cross 1.4 Spirit MT AllGrip
 
The following users thanked this post: enicky