Autor Subiect: CUM SA PROTEJAM MASINA *** mici inventii  (Citit de 12631 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Laurentiu

Re: CUM SA PROTEJAM MASINA *** mici inventii
« Răspuns #30 : 18.Feb.2010, 06:57:59 p.m. »
...protejarea radiatorului de pietricele (si altele) ce sunt antrenate de masinile care merg inaintea ta pe sosea.
Si nu numai masinile pot produce deteriorari ale radiatoarelor ci si un jet puternic de apa folosit la spalare.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline cristian_ionescu

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 236
  • Gen: Bărbat
Re: CUM SA PROTEJAM MASINA *** mici inventii
« Răspuns #31 : 18.Feb.2010, 10:05:22 p.m. »
Niste poze cu plasa aia



« Ultima Modificare: 19.Feb.2010, 01:32:56 p.m. de hugbear »
Suzuki SX4, GS 1.6 4WD
 

Offline Sakura77

Re: CUM SA PROTEJAM MASINA *** mici inventii
« Răspuns #32 : 19.Feb.2010, 10:13:55 a.m. »
da , nice, ce fel de plasa ai folosit ? , e din inox, sau ce proprietati are , ma gindesc ca nu poti pune o plasa banala ca rugineste
Sx4 1.6 GS 4WD
 

Offline Geo (SX4Owner)

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 443
  • Gen: Bărbat
  • Happy that i'm not anymore SX4Dreamer
Re: CUM SA PROTEJAM MASINA *** mici inventii
« Răspuns #33 : 19.Feb.2010, 10:18:00 a.m. »
am prins cu pistolul de lipit cu plastic, o bucata de plasa de sarma zincata (ca aia pentru tantari)
SAYURI, o gheisa plina de talente
 

Offline cristian_ionescu

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 236
  • Gen: Bărbat
Re: CUM SA PROTEJAM MASINA *** mici inventii
« Răspuns #34 : 19.Feb.2010, 10:27:51 a.m. »
Este plasa de sarma zincata, de inox nu am gasit. Mai exista din fibra de sticla plastifiata(ca cea care se pune in ramele de plase de tantari la tamplariile PVC). Dar nu are rezistenta asa buna. A ruginit putin iarna asta, de la atata sare de pe sosele. Dar mai tin inca un an, lejer. Pana atunci poate gasesc si ceva mai durabil. Daca stie careva pe unde se mai pot gasi astfel de "articole" sa acrie si pe aici.
Suzuki SX4, GS 1.6 4WD
 

Offline Sakura77

Re: CUM SA PROTEJAM MASINA *** mici inventii
« Răspuns #35 : 19.Feb.2010, 03:52:10 p.m. »
de curiozitate voi ati verificat nivelul lichidului din baterie ?

la mine desi indicatorul era pe verde , nivelul cam scazuse, si a trebuit completat cu apa distilata
Sx4 1.6 GS 4WD
 

Offline lucianer

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 8047
  • Thanked: 274 times
  • Gen: Bărbat
  • Daihatsu Terios, 1.5 16V 105 CP Benzinar/GPL
Re: CUM SA PROTEJAM MASINA *** mici inventii
« Răspuns #36 : 19.Feb.2010, 04:39:58 p.m. »
Atentie!Nu toate bateriile se pot desface sa poti completa lichidul.
Go Terios!!!:)
 

Offline Sakura77

Re: CUM SA PROTEJAM MASINA *** mici inventii
« Răspuns #37 : 19.Feb.2010, 04:45:10 p.m. »
Atentie!Nu toate bateriile se pot desface sa poti completa lichidul.
cred ca te referi in special la cele uscate  ;)
Sx4 1.6 GS 4WD
 

Offline Batranul

Re: CUM SA PROTEJAM MASINA *** mici inventii
« Răspuns #38 : 25.Feb.2010, 12:06:50 p.m. »
Intotdeauna am fost adeptul utilizarii de consumabile de calitate in detrimentul "aditivilor" sau a "dispozitivelor minune".

Nu cred ca un aditiv minune, "facut" pentru N tipuri de masini ia in considerare o gramada de factori specifici fiecarui tip de motor (forte, temperaturi si variatii de temperatura, materiale cu care intra in contact, tipul de ulei/alte lichide utilizate cu care interactioneaza)

Personal incerc sa folosesc cele mai bune consumabile pe care mi le permit in momentul achizitiei (lichide plus filtre).

In ceea ce priveste "dispozitivele minune" ganditi-va simplu: unde e mai multa inginerie?

a) - in a realiza un motor cu distributie variabila?
b) - in a realiza o chestie care poate face "nimic" cu  mare succes, pentru ca "avantajele" sunt atat de greu cuantificabile, nu din cauza ca ar fi multe (cel mai probabil nici unul), ci, eventual din cauza multor zecimale de dupa un zero mare 0.

Daca ati raspuns varianta b) - pot parafraza pe memorabilul Gheorghe Dinica, in Filantropica:
"Ati pus botul? V-am luat banii!!!"

Personal sunt in consens cu Laurentiu - mi se par cele mai usor de argumentat lucruri de facut pentru a ne proteja masinutele si in plus, culmea, sunt gratis!

In ceea ce priveste plasuta de sarma pusa in fata radiatorului - trebuie avut in considerare faptul ca daca ochii-s prea mici (a plasei) din cazua turbulentelor create la anumite viteze, e posibil ca aerul care reuseste sa treaca de sarma sa fie insuficient pentru racirea optima.
In cazul in care se observa ca temperatura de lucru (sau intervalele in care intra in functiune minunatia aia care ne raceste motorul) trebuie incercat si cu o plasuta cu ochiuri mai mari (eventual una cat mai apropiata de cea care se afla in spatele calandrului - pusa de producator).
« Ultima Modificare: 25.Feb.2010, 12:08:33 p.m. de Batranul »
fost posesor de Ignis 1.5 4wd
www.scoaladepaine.ro
 

Offline Sakura77

Re: CUM SA PROTEJAM MASINA *** mici inventii
« Răspuns #39 : 25.Feb.2010, 01:24:24 p.m. »
s-a gindit cineva daca ar fi mai util un termostat cu o temperatura mai joasa la care sa declanseze fluxul de lichid de racire din motor catre radiator (ar fi util in special pentru cei care folosesc masina mai mult in oras sau au GPL montat) ?

nu stiu la ce temperatura lucreaza cel original ? ma poate ajuta cineva ?

stiu ca in functie de continent (clima) producatorul pune alt tip de componente la masina in special cele destinate racirii/incalzirii , etc la capitolul acesta intra inclusiv si volumul de aer care intra la motor (de ce credeti ca la masinile din zonele foarte calde  aerul intra printr-o fanta mai sus de motor ?)
Sx4 1.6 GS 4WD