Autor Subiect: Accident la Praid  (Citit de 13127 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline ..::Khaos::..

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 5819
  • Thanked: 3 times
  • Gen: Femeie
  • ..::SX4: love at first sight!::..
Re: Accident la Praid
« Răspuns #40 : 19.Mar.2010, 01:37:40 p.m. »
Bafta!
SX4 1.6 GS 4WD Sunlight Copper named YOSHI :x

 

Offline ASZ

Re: Accident la Praid
« Răspuns #41 : 19.Mar.2010, 10:06:39 p.m. »
Am fost pe la ora 13 sa ridic masina .. a durat aproximativ 1:00-1:30, finalizarea actelor si remedierea unor mici zgarieturi (iesite la polish).
Per total, multumit de lucrare, masina arata bine, s-au inlocuit multe piese (bara fata, grila fata, far fata stanga, proiector fata stanga, aripa fata stanga+ornamente, scut, radiator AC, ornament gri de pe bara spate. Totalul reparatiei a fost de ~ 10.000 lei (cam jumatate cat am estimat eu). Am gasit o factura ratacita prin masina  cu piese in valoare de ~5.150 lei ... deci restul e manopera si .. poate si alte piese de pe o alta factura ... ca eu am semnat doar acte cu piese si manopera .. fara valori pe ea ...)
Concluzii:
- calitatea muncii este excelenta (au fost mici scapari, dar masina arata super)
- constatarile au fost destul de ok, cu mici lacune: a trebuit sa insist de mai multe ori sa fie verificata vopseaua pe toata masina, si tot am mai descoperit acum ceva zgarieturi (inclusiv pe ornamentul de plastic le roata fata dreapta ... care ar fi trebuit schimbata; s-a facut si verificarea si reglarea usoara a directiei; nu am vazut si nu stiu daca masina are ceva elemente avariate pe partea de dedesubt, insa tinand cont ca au cam comandat si elemente care intial nu le-am vazut, incerc sa am incredere in profesionalismul lor, asa cum mi s-a solicitat
- timpul de executie: destul de mare, insa la organizarea defectuasa  a lor se adauga si problema comenzilor doar in zilele de vineri la Suzuki, plus problemele care apar la comenzile eronate aparute pe acest lant de 3 firme: Service-Suzuki Cluj - Suzuki Ungaria (mi s-a explicat ca si piesele eronat sosite au intarziat lucrarea, pe linga aglomeratia recunoscuta de la service)
- am primit masina curata iar de partea cu decontarea intre service si Generali se vor ocupa ei direct, deci am putut lua masina fara alte drumuri si timp pierdut; asta e un avantaj enorm si un punct favorabil pt. service

A ramas sa vad cum intru si in posesia cheii, sa intreb la Generali daca se va schimba si ornamentul roata fata dreapta, daca imi deconteaza ceva din banii dati pe becul Philips si .. apoi sa vad cat ma va costa noua polita Casco (in septembrie).

Una peste alta sunt multumit cu modul in care a decurs toata afacerea aceasta, chiar daca durata a fost destul de mare (~ 1 luna, avand in vedere faptul ca februarie a fost luna mai scurta).

Se pare ca polita la Generali a fost pentru mine o afacere buna avand in vedere tractarea, cheia si modul in care s-a facut remedierea (fara probleme pana acum)

Offline ..::Khaos::..

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 5819
  • Thanked: 3 times
  • Gen: Femeie
  • ..::SX4: love at first sight!::..
Re: Accident la Praid
« Răspuns #42 : 19.Mar.2010, 10:14:47 p.m. »
Bravo, ai scapat si de asta! #:-S S-o conduci santos si fara incidente in continuare :)
SX4 1.6 GS 4WD Sunlight Copper named YOSHI :x

 

Offline rexkrokiDAU

Re: Accident la Praid
« Răspuns #43 : 19.Mar.2010, 10:16:21 p.m. »
Bine ca ai scapat si totul a decurs normal, chiar daca a durat putin mai mult. Important e ca esti multumit de ce a iesit si sper sa nu ai surprize nici pe viitor. 

Iti doresc multi km numai cu bucurii.   :good:

Offline xim

Re: Accident la Praid
« Răspuns #44 : 20.Mar.2010, 12:50:47 p.m. »
mult noroc la masina...si cit mai multi km fara alte incidente! :)
1,6 SX4 GS 4x4 black
1,4 Scross Passion awd, gray
 

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 239 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: Accident la Praid
« Răspuns #45 : 20.Mar.2010, 02:09:30 p.m. »
(~ 1 luna, avand in vedere faptul ca februarie a fost luna mai scurta).
Eu zic ca ar trebui sa fi foarte multumit in conditiile in care de ex. eu am asteptat 3 saptamani pentru un accident mai "finut"  in urma caruia s-au schimbat doar capota motor, bara fata, 1 proiector si 2 faruri!!! si s-a refuzat categoric schimbarea radiatorului A/C in conditiile in care acesta era atins :(
Asa ca...bravo service-ului din CJ.

Cristi
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline ASZ

Re: Accident la Praid
« Răspuns #46 : 21.Mar.2010, 08:45:10 a.m. »
Mersi pt. mesajele voastre.
Ieri am avut mai mult timp si am mai verificat odata masina (la service am facut-o dar nimeni de acolo nu s-a obosit sa-mi explice ce anume s-a remediat ... doar ce am vazut si gasit eu), iar in urma acestei inspectii am descoperit cateva mici probleme (e drept nu extrem de importante ... insa deranjante), astfel incat am trimis un e-mail cu pozele acestora, insa nu sper prea multe ... privind rezolvarea lor.
Este vorba despre:
- vopsirea partiala a elemntului pe care se sprijina capota, si care partial a fost si schimbat (de la o posta se va vedea tot timpul ca masina a fost avariata candva ...)
- pe hayonul din spate au ramas 2 mici zgarieturi, desi am solicitat expres verificarea caroseriei avand in vedere trecerea prin miriste si pe sub 2 copaci ai caror crengi au atins masina (de fapt si cand a ajuns la service masina era plina de crengute infipte in zapada de ~15 cm de pe masina; la vremea primei inspectii am fost asigurat ca se va verifica masina dupa spalare, apoi acest lucru s-a intamplat ulterior la insistente mele)
- ornamentul gri de pe bara fata a fost (re)montat de pe bara avariata, fara a fi remediata (are urme de zgarieturi pe ea); este si dezlipita pe partea stanga ...
- ornamentul negru din jurul rotii fata dreapta (masina a fost avariata pe partea stanga), are urme serioase de zgarieturi .. si s-a montat asa pe noua bara ....

La ce ma asteptam, era ca cineva de la service sa vina cu mine la masina, sa-mi prezinte scurt tot ce s-a remediat la masina, sa-mi prezinte masina ridicata pe cric (ca sa vad si dedesubt daca e ok, ca doar a alunecat ceva masina ... iar ornamentul gri spate spintecat a indicat un contact), insa ... am fost sa vad eu masina ... si s-o preiau .. apoi sa semnez actele. Ocupati - ocupati ... dar la 10.000 lei din care DOAR 25 ore de manopera ... cum zicea cu tristete consilierul de service ... ma asteptam la ceva mai multa atentie fata de client. Poate ca sunt eu prea pretentios .. si doresc servicii si atentie ca in tarile cu traditie mai mare in ale democratiei ...

Sa fiu bine inteles :) : au lucrat foarte bine majoritatea defectelor, insa minusurile lor le consider aceste mici scapari relatate mai sus, deficienta la comunicarea cu clientul (era interesant sa stii cam ce se face, cand se face, ce se schimba, ce se repara ... lucruri pe care eu doar le-am ghicit permanent)si implicarea partiala in ceea ce priveste remedierea cat mai buna a masinii (avand in vedere faptul ca s-a discutat la prima constatare ca service-ul poate trimite orice descopera avariat/defect, spre aprobare pe mail catre Generali ... am fost surprins sa aud si mesaje de genul ca .." mergeti sa solicitati suplimentare sau va reparam pe banii dvs., aceasta problema"

Ramane sa astept raspunsul celora de la service .... (la plecare am fost asigurat ca daca e ceva ... pot sa revin ... oare pe ce bani :))


     

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 239 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: Accident la Praid
« Răspuns #47 : 21.Mar.2010, 12:01:17 p.m. »
Cred ca toti au o problema cu lipirea skidplate-ului. Eu am cerut lipirea acestuia de 2 ori...rezultatul este inca ...nesatisfacator.
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline ASZ

Re: Accident la Praid
« Răspuns #48 : 22.Mar.2010, 09:23:44 a.m. »
Eu am avut mai demult probleme cu cel din spate si abia cand s-a prins cu silicon a ramas perfect fixat.

Offline ASZ

Re: Accident la Praid
« Răspuns #49 : 24.Mar.2010, 09:54:10 a.m. »
Am primti ieri si cheia cu telecomanda (am pierdut una la accident si pe Casco mi s-a facut alta, gratuit), am fost s-o duc la "taiat" apoi la programat (au schimbat codul pt. cele 2 chei si imobilizator).
Total: ~590 lei, platiti de Generali.

Si o noua chestie uimitoare: pot folosi claxonul odata ... la a doua apasare e mut de ... uimire. Am sunat la service Suzuki Cluj si au zis ca poate fi un scurt .. pe care il vor cauta ei. Tot ei au facut programarea cheilor si a fost foarte operativi. Am amintit si problema cu scartaitul scaunului (sofer) si au zis ca il pot rezolva in cca 20 minute.