Ma bucur ca n-a fost decat o "experienta neplacuta" si ca ati scapat cu bine, mai ales ca am trecut si eu prin ceva asemanator in ultima perioada.
Vroiam doar sa dau un sfat (invatat pe propria piele si dupa cum observ intalnit si la @ASZ). Cineva amintea de ESP (lipsa lui mai bine spus). Uitati de el la viteze mici si conditii de iarna. Cand incercati sa iesiti din urmele de pe strada, in modul 4x4 auto, rotile fata ies din sant primele si pierd aderenta (cazul celor cu cauciuc de vara). La scurt timp intra rotile din spate, care au aderenta fiind inca in sant si dau un impuls de rotatie masinii care cu greu poate fi redresat, iar viteza fiind mica ESP-ul nu se sesizeaza sau daca o face mai rau incurca. Cel mai usor se iese cu 4x4 Lock si ESP off, masina raspunde conform asteptarilor pe timp de iarna si tractiunea fiind permanenta, nu mai apare impulsul de rotatie, care pur si simplu ia soferul prin surprindere (o senzatie de parca cineva a impins masina pt un moment).