Si eu am testat noul Swift si ...desi nu sunt un as la materia auto ma dau si eu cu parerea mea umila.
So...
Contra:
- desi s-a umblat foarte mult la interior (este 100% nou practic) anumite comenzi tot nu sunt iluminate (vezi comenzile geamurilor electrice)
- raspunsul motorului la apasarea pedalei de acceleratie este parca nu stiu cum sa detaliez sentimentul, zici ca-i lagul de turbo; motorul prinde viata dupa 4000 rpm

- lipseste mesajul sau macar un martor care sa iti indice ca trebuie apasat ambreiajul pentru a putea porni motorul mai ales ca este primul model cu start/stop engine nu e o traditie la Suzuki sa zici ca...
- cred ca mai sunt ceva minusuri dar...insesizabile
Pro:
- primul lucru cu care intri in contact cand te sui intr-o masina este scaunul iar mai apoi volanul; ei bine scaunul te cuprinde, te imbraca super (mai ales in comparatie cu sx4) iar pielea de pe volan este, cred ca, fara sa exagerez cea mai de calitate din toata gama Suzuki aflata la vanzare in momentul actual in Romania
- oglinzile laterale se vede treaba ca sunt lucrate; nu suiera la viteze mari datorita formei si tind sa cred ca nici nu vor arunca apa pe geamurile laterale
- salut prezenta unor gadgeturi faine in echiparea standard cum ar fi: USP&iPod/iPHONE, car kit cu comenzi pe volan, cruise control
- la siguranta se vede treaba ca Suzuki nu vrea sa se faca de ras si a introdus in standard 7 airbaguri (inclusiv genunghi) si ESP (de altfel ESP va fi obligatoriu din 2011 pentru piata UE)
- mult mai bine antifonata...deci chiar nu se aud in masina nici eventualele zgomote suspecte

un MARE ++++ pentru Suzuki aici
- spatii de stocare interioara numeroase (chiar si in centrul plansei de bord exista un spatiu de depozitare)
Concluzie:
- e o masina care te face sa zambesti cand te afli la volanul ei pe care daca va veni vorba de o masina de oras cu siguranta intra in calcule chiar daca pretul ei de 12750E, pretul masinii pe care noi am testat-o, e un pic cam piperat dar luand in calcul dotarile ei pare corect. De obicei piata regleaza aceste aspecte

(tot pe acolo joaca si Pejo cu 207 12679E, dar diferenta o face butonul de start/stop care este pe Suzuki)
L.E. 207le la 12679E este cu motor 1.4 75CP. Daca vorbim de 1.4 95CP pretul creste simtitor la 13864E