Banuiam, pe unii mecanici cam la atât îi duce capul.
O faza similara cu a ta am patit eu la Ignis când aveam 140k de km, schimbasem bujiile la 105k si mi se parea ca n-au cum sa fie atât de terminate dupa doar 35k de km.
Noroc ca eu cunosc un mecanic batrân care a vazut mai multe motoare la viata lui decât masini vândute de unele reprezentante.
Una din bobinele de inductie era defecta în sensul ca baga arcul electric direct în chiuloasa, la bujie nu mai ajungea aproape nimic.
Bujia era afumata ca naiba si asa s-a gândit omul sa demonteze capacul motor sub care sunt amplasate bobinele ca sa le observe în timpul functionarii motorului.
PS: Bobine gasesti la dezmembrari, ca una noua o sa te "usture" la buzunar putin. Eventual daca dai de oameni cumsecade poate sunt dispusi sa te lase sa o probezi acolo ca sa vezi daca asta e problema.
PS2: sa ne spui cum ai rezolvat problema, asa.... de curiozitate .... ca doar e forum de masini si probleme tehnice
