Autor Subiect: Vitara Hybrid  (Citit de 110903 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline bogdanpiatra

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #610 : 27.Oct.2021, 04:33:18 p.m. »
In ce oras?
Zic ca 6,2 e,,,,,,,,,,,
  • nici una inca
 

Offline Flint Beastmood

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #611 : 27.Oct.2021, 05:16:57 p.m. »
6,2 in Brașov.
  • Vitara 1.4/48V Allgrip
 

Offline Hoinar

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #612 : 28.Oct.2021, 06:17:30 a.m. »
Foarte faine consumuri ... dar ... de unde semafoare in Brasor?  :-))
  • Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Hybrid 2021 Passion, Suzuki Grand Vitara 3, 2L benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
 

Offline enicky

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #613 : 28.Oct.2021, 08:45:06 a.m. »
- apasarea pedalei de ambreiaj in mers trece relantiul in mod electric, lucru pe care nu il facea cu start-stop dezactivat

 poate ca uzeaza mai repede anumite piese, poate ca nu, dar la 3+7 ani garantie pentru motor imi asum riscul.
   Am si eu hybrid, dar n-am inteles chestia cu ambreiajul si relantiul : in mers eu am apreciat frana de motor, mult mai prezenta fata de non-hybrid, dar relanti in mod electric....
   Cat despre garantie, doar bateria iti poate face feste.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline teutzue

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #614 : 28.Oct.2021, 10:05:54 a.m. »
Ralanti-ul electric nu ar trebui sa scada si el consumul? Cumva nu se foloseste benzina pentru a mentine motorul pornit.

Orice lucru gandit si facut are o logica in spate de multe ori.
  • Yaris Cross HEV 2024, Mitsubishi Colt 1.5 Ralliart 2009, 150 cp
Ex: S-Cross 2013, Mitsubishi Colt 1.1
 

Offline Flint Beastmood

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #615 : 28.Oct.2021, 11:40:38 a.m. »
Despre semafoarele Brasovului: au ramas cateva, sa nu uitam cum arata si mai nou s-au inmultit semafoarele pentru pietoni.

Despre relanti electric:
- vreau sa schimb treapta, apas ambreiajul, cata vreme ambreiajul sta apasat motorul este învârtit de ESG fara sa consume
- sunt într-un giratoriu (ca nu prea avem semafoare  :fluier: ), astept portița de intrare cu ambreiajul apasat, timp in care motorul este învârtit de ESG fara sa consume - uneori durează si 30 de secunde sa prinzi intrare si nu ridici ambreiajului fiindca nu stii cand se iveste ocazia.
Fiindca mereu dezactivam funcția start-stop nu am obesrvat cum lucreaza. Daca oprești ventilația si muzica, vei putea auzi un sunet distinct in situațiile descrise mai sus. Acela este ESG-ul in actiune. Acelasi sunet, putin mai puternic, apare si la repornirea motorului... la semafor  :fluier:
  • Vitara 1.4/48V Allgrip
 
The following users thanked this post: gabineg, Hoinar

Offline enicky

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #616 : 28.Oct.2021, 12:35:29 p.m. »
   Mda, nu stiu de unde ai informatiile astea, sigur voi mai studia manualul, dar sunetul este neconvingator, ca motorul este tinut in miscare "electric" n-am mai auzit asta, iar functia start-stop are un rol bine stabilit, anularea ei nu inseamna ca sistemul hybrid nu mai functioneaza, doar ca nu mai opreste motorul termic.
   Sistemului hybrid stiu ca ajuta motorul termic, mai ales cand este puternic solicitat, astfel incat acesta sa consume mai putin si implicit sa produca o cantitate mai mica de noxe. 
   Un alt avantaj al lui este ca a redus lag-ul, de care se mai plang cei care au varianta 1,4 simpla, care apare la o accelerare intensa, adica pana incepe turbina sa-si faca treaba, plus cuplul cu valori superioare.
    Info de la suzuki sunt sumare, dar ma tem ca mild hybrid-ului ii atribuim functii pe care nu le are !
   
    În sistemul Mild Hybrid, motorul electric asistă în toate situațiile motorul cu combustie internă. În plus, recuperează energia de la frânare pe care o stochează în bateria suplimentară.
      REDUCEREA CONSUMULUI DE CARBURANT prin folosirea energiei recuperate la frânare (frânare regenerativă).
      REDUCEREA UZURII SISTEMULUI DE FRÂNARE.
      REDUCEREA ZGOMOTULUI LA PORNIRE SI DEMARAJ SILENȚIOS contribuind astfel la reducerea poluării fonice din marile aglomerații urbane, dar și un confort sporit pentru cei aflați la bordul unui Suzuki Hybrid.
      ASISTAREA CUPLULUI MOTOR LA TURAȚII JOASE.
      PRELUNGIREA DURATEI DE VIAȚĂ A ACUMULATORULUI CONVENȚIONAL prin folosirea unui acumulator suplimentar Li-ion 12V care preia alimentarea unor consumatori electrici ai vehiculului.

   Dar, mai citesc, poate n-am observat.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Hoinar

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #617 : 28.Oct.2021, 01:15:38 p.m. »
Asta am citit si eu ca ISG-ul ( sistemul Mild Hybrid, roteste motorul ) fara consum de benzina si chiar eram curios de functionarea lui. Multumesc Flint Beastmood de lamuri.
Ce se intampla daca opresi la o trecere, giratoriu, semafor si stai cu masina pe liber, ambreiaj este ridicat ... ?
  • Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Hybrid 2021 Passion, Suzuki Grand Vitara 3, 2L benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
 

Offline Flint Beastmood

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #618 : 28.Oct.2021, 01:40:43 p.m. »
Asculta "muzica", priveste si in bord. Cu start-stop dezactivat la 20-25lm/h si ambreiajul apasat iti arata consum de combustibil; cu start-stop activ, in aceleasi conditii iti arata consum zero iar "muzica" este diferita.

Daca opresti cu masina pe liber, piciorul luat de pe ambreiaj, se opreste motorul, urmand sa fie repornit la apasarea ambreiajului. In aceasta situatie urmariti turometrul si ascultati sunetele: in prima secunda acul turometrului urca pe la 700 insotit de sunetul motorului electric (eu i-am spus ESG in postarea anterioara, de fapt se numeste ISG); apoi salta brusc spre 800 si apare sunetul motorului termic.
  • Vitara 1.4/48V Allgrip
 
The following users thanked this post: miocrl, Hoinar

Offline enicky

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #619 : 28.Oct.2021, 03:29:29 p.m. »
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: Flint Beastmood