Autor Subiect: Tuning motor SSS  (Citit de 5139 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline supafly

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 9
  • Gen: Bărbat
Tuning motor SSS
« : 03.Iun.2009, 01:49:11 a.m. »
Salut,

deja nu ma mai satur sa fac BMW-urile la stop si vreau sa trec si mai departe...
Ma gandesc la un tunning de motor, ceva satatos nu flash. poate un kit admisie, motor, evacuare...
Cunoasteti meseriasi care se pricep, sau ati vazut pe undeva vre-un SSS modificat din acest aspect? Sincer nu ma intereseaza ca o sa manance 20% atata timp cand invinsii vor excalma ca si pana acum "ce ai frate sub capota?!!" :D

Nu am bani de investit in acest moment, dar in viitor daca nu ma doboara criza sigur voi investi in motor...
Suzuki Swift Sport 2007
 

PTR

  • Vizitator
Re: Tuning motor SSS
« Răspuns #1 : 03.Iun.2009, 08:54:10 a.m. »
 La postul 8 o sa gasesti ce cauti http://www.suzuki-club.ro/forum/suzuki/welcome-foreign-users-!!!/
 Oricum cred ca stii ca pentru modificari serioase cum vrei tu trebuie sa pregatesti cateva mii de E .
 

Offline FaliT

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 844
  • Gen: Bărbat
  • i just lOve the Sx4 ;x
Re: Tuning motor SSS
« Răspuns #2 : 03.Iun.2009, 08:56:32 p.m. »
ce motor ai , cati cai putere .. ? :) Si cum ii provoci p`astia la semafoare .. chiar sunt curios =))
Suzuki sx4
Motor : 1,500
An Fabricatie : 2008 Culoare : Black
 

PTR

  • Vizitator
Re: Tuning motor SSS
« Răspuns #3 : 03.Iun.2009, 09:07:16 p.m. »
 BMW-uri cred ca sunt si 120d (si i), 123d, 330d, 330i, 335i.... cu care nu cred ca ai avut onoarea  =)). La fel cum nu cred ca o sa fii dispus sa dai 8000E pentru un tuning adevarat.
 

razak

  • Vizitator
Re: Tuning motor SSS
« Răspuns #4 : 04.Iun.2009, 12:31:11 a.m. »
Daca te tragi cu bmw-uri conduse de cocalari ce incurca treapta 1 cu 3 ... sau cu 316i , 318 mort ... ursuleti cazuti si pisici cu 8 vieti duse poate ...

Daca esti putin realist constati ca la 14.500 euro ti-ai luat o masina cu 125 cai si care este facuta lejer de un 1.9TDI ... nu mai zic de 4motion ca deja plangem cu totii :)

La capitolul asta, cai putere, stau cam prost SSS-urile. Pici intr-o categorie de "masina sport" unde nu prea ai cum sa scoti capul :) CLIO RS, POLO GTI, GOLF GT, GTI ... , CORSA OPC , masini care au cel putin 150 cai ... si aia 25 atarna destul de greu :)

Cum ti-a zis si PTR, daca n-ai 5000 euro de aruncat pe motor, multa rabdare pt asa ceva facut in ROmanica ... stai cuminte si fa Loganuri la stop :)

 

Offline BXXENL

Re: Tuning motor SSS
« Răspuns #5 : 04.Iun.2009, 02:56:56 a.m. »
E nici chiar 1.9TDI (cu atat mai mult 4motion) dar oricum SSS-ul nu e taman racheta.

Daca strangi bani, supra-alimenteaz-o, baga-i injectie de apa+metanol, upgradeaza evacuarea, scapa de tot ce ai in portbagaj (cric si tot tacamul) scoate-i bancheta spate, toate difuzoarele inutile, inlocuieste geamurile de pe spate cu ceva plastic, si treci pe frane mai serioase (si poate gasesti si ceva mai usoare). Apoi capota din CF si alte elemente NFS-istice.

Daca mai storci macar 45 de cai din motor si scapi de 100 de kile,  tot o sa fie ceva.
  • SX4 1.5
Alex
 

Offline deconectat

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 762
  • Gen: Bărbat
  • Membru cu logan
Re: Tuning motor SSS
« Răspuns #6 : 04.Iun.2009, 06:52:56 a.m. »
Doar mie imi miroase a troll?

In orice caz, parerea mea e ca adevarata placere e pe viraje, nu la liniute, iar acolo conteaza mai mult suspensia si directia decat motorul.
42 is not an anwser, it's an error code. the universe is saying 'Error 42: meaning to universe not found'
http://deconectat.wordpress.com/
 

PTR

  • Vizitator
Re: Tuning motor SSS
« Răspuns #7 : 04.Iun.2009, 08:50:22 a.m. »
 Pentru a avea un Swift Sport aproape unic exista:

 SWIFT SPORT TURBO 220 HP BY DTN

This is actually the most powerful Swift on the road ! ! !

Power output : 218cv à 5060t/min (must be over 220hp after grinding)
Torque : 315 Nm à 4573t/min

Turbocharger kit DTN :

-Casted exhaust manifold
-Turbo
-Intercooler
-Oil cooler
-Wastgate
-Pop off valve
-Fuel regulator
-Fuel rail
-Aluminium tubing
-9bar hi capacity fuel pomp

Engine :

-Capacity 1.6L low compression
-Billed rods
-Forged piston
-Steel shafts

All parts balanced and blueprinted.

Gearbox :

-LSD 1.5
-Sequencial shifting with shift light

Engine management :

-HKS F-CON IS piggyback adapted by Kempower Motorsport tuned and tested on Superflow 4wd dyno

Exhaust :

-60mm Y type twin mufflers (92db)

Suspension :

-Coil over type with gas cartridges and small rear springs

Chassis :

-Upper and lower front and rear reinforced bars

Brakes :

-330mm rotors with 6 pistons aluminium forged callipers

Wheels :

-SuzukiSport 17x7.5''

The total development of this car was taken 8 months.
Price : approx 30.000E (numai modificarile)
 
 
 
 

Offline Andrei Suzuki

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2982
  • Thanked: 8 times
  • Gen: Bărbat
  • Respect a man's car and the man respects you!
Re: Tuning motor SSS
« Răspuns #8 : 04.Iun.2009, 09:56:53 a.m. »
Eu stiu ca la curse (legale) se fac grupe de cele mai multe ori dupa capacitatea motorului.Cateodata si dupa cai. Deci sss nu va sta niciodata in grupa cu clio rs,corsa opc,etc..
2018 Suzuki Vitara S
2007 VW Passat 2.0TFSI
 

Offline andrei_a9

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 264
Re: Tuning motor SSS
« Răspuns #9 : 04.Iun.2009, 10:31:00 a.m. »
probabil ca @razak se refera la faptul ca face parte din clasa compacta;
intradevar, nu ne putem compara cu modelele enumerate de el, dar respectivele au si motor mai mare, iar polo gti are si tubina. si nu cred ca e singurul. cred ca si corsa la fel. cat despre pret, SSS are clar cel mai bun raport calitati sportive/pret.

@razak: ai fost un pic cam dur, dar prima reactie pe care am avut-o si eu cand am citit postul cu "nu ma mai satur sa fac BMW-uri la stop" a fost cam aceeasi... ma gandeam la "rechini, ursuleti, geam pe far si alte masini cu motoare mult prea cocosate de talpa grea"