Autor Subiect: Tuning motor SSS  (Citit de 4196 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline gabin

Re: Tuning motor SSS
« Răspuns #10 : 05.Iun.2009, 09:18:55 a.m. »
supafly, iti recomand sa o iei usor si sa incepi cu un kit de admisie bun (800EUR) si o evacuare intermediara fara catalizator, iar finala HKS, Monster, R's..(in jur de 1000EUR amandoua), apoi adaugi un piggyback de la Greddy (700EUR). Cu acest piggyback vei optimiza toate modificarile pe care le-ai adus masinii, rezultatul va fii undeva la 150-155cp (masurat pe dyno), nu stiu cuplu..
Daca vrei sa faci o conversie turbo iti pot recomanda http://www.tdi-plc.com/catalog/index.php?cPath=107_274_2691_2693...
cu acel kit turbo poti ajunge LEJER la 175cp si 200NM, dar daca mai bagi putini bani in el va merge la 200cp si 250NM...

@Andrei Suzuki, eu stiu ca grupele la legale sunt facute pe cai-putere, cel putin asa sunt grupele Legal Racing. Acum vad ca au importat ce fac baietii in Ungaria si le facem si noi pe cilindree, dar preponderent sunt cursele cu criterii de departajare pe cai putere.

@andrei_a9, eu unu cred ca cel mai bun raport pret/performanta il are Opel Corsa OPC...

@PTR, frate banuiesc ca stii cat costa toata lista aceea, nu? 30.000 EUR, la care adaug masina de 15.000...pai cu 45.000 imi iau M3 CSL  SH din DE.
'08 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT .:. Apex .:. Ferodo .:. Enkei
"Pe masura ce faci imbunatatiri costisitoare masinii, creste riscul de a o accidenta."
 

PTR

  • Vizitator
Re: Tuning motor SSS
« Răspuns #11 : 05.Iun.2009, 10:28:17 a.m. »
 Pai cred ca am scris ca pretul e doar pentru modificari, dar include si manopera care si aia costa.  :D
 Cu admisie , alta intermediara si piggy bank nu o sa ajungi la 150-155cp. Gandeste-te ca kit-ul compresor de la suzukisport duce SSS la 150cp... Nu exista solutii minune, doar vanzatori de iluzii, daca vrei real power trebuie bani.
 Sau maresti turatia de limitare si rezultatul ar fi urmatorul:
 

Offline supafly

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 9
  • Gen: Bărbat
Re: Tuning motor SSS
« Răspuns #12 : 05.Iun.2009, 10:45:22 a.m. »
Pana acum m-am alegrat cu m3-uri cu impresii de tunati. pana in 80/h mi-a mirosit esapamentul :D. Nu le stiu configuratiile de motor. Nu stau la discutii prea mult si nu ma pasioneaza cursele de noapte.
Oricum, va multumesc de link-uri si impresii. Ma asteptam sa coste mult, dupa ce trec criza trecem la modificari.
Suzuki Swift Sport 2007
 

Offline gabin

Re: Tuning motor SSS
« Răspuns #13 : 05.Iun.2009, 11:08:33 a.m. »
Pana acum m-am alegrat cu m3-uri cu impresii de tunati. pana in 80/h mi-a mirosit esapamentul :D.
Totusi...si un 325i iti da fum, daramite un M3... Hai sa revenim on-topic.

  Cu admisie , alta intermediara si piggy bank nu o sa ajungi la 150-155cp.
Ce zic eu nu spun sa vand produsele cuiva, este un tip care asta are pe masina, cat-back HKS Legamax, HKS Suction Kit, Center Pipe Envy si piggyback de la Greddy, pusa pe dyno masina are 155cp.
« Ultima Modificare: 05.Iun.2009, 11:15:53 a.m. de gabin »
'08 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT .:. Apex .:. Ferodo .:. Enkei
"Pe masura ce faci imbunatatiri costisitoare masinii, creste riscul de a o accidenta."
 

PTR

  • Vizitator
Re: Tuning motor SSS
« Răspuns #14 : 05.Iun.2009, 02:10:49 p.m. »
 Nu vreau sa fiu gica contra dar pare greu de crezut, in fine. Ideea e ca puterea o cresti fie marind cuplul fie marind turatia. In cazul de fata cu ce are respectivul pe masina sa zicem ca ar fi posibil sa fi dus limitarea la 8000, ceea ce e f mult, si mai e cat de cat ajutat de evacuarea libera dupa primul catalizator. Dar evacuarea aia libera o sa ii mute banda de cuplu mai sus deci ar trebui modificati parametri in zona inferioara pentru a compensa pierderea de cuplu. Toate modificarile ar trebui facute cu un inca o sonda lambda pe evacuare pentru a regla bine cantitatea de benzina. Si ca sa vezi ca ceva nu e in regula, la SSS se scot in limita de siguranta 7-8cp prin cip tuning. Ca sa recuperezi pana la valoarea de 155 mai e o diferenta apreciabila, care nu e acoperita cu un filtru si doar partea finala de la evacuare schimbata.
 

Offline supafly

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 9
  • Gen: Bărbat
Re: Tuning motor SSS
« Răspuns #15 : 10.Iun.2009, 10:13:57 p.m. »
Am tot vorbit de putere dar intrebarea a doua...

Ce facem cu stabilitatea/siguranta? esp-ul SSS poate functiona ok si daca modificam serios masina? Vreau sa spun ca in conditiile actuale tinde sa piarda controlul daca te infigi prea tare si nu o tii in frau...
Mi-a salvat viata de cateva ori esp-ul SSS asa ca nu il decuplez prea des... :D
Ceva modificari la body  rezolvam ceva?

PS: poate incepem sa aberam aici, sunt sigur ca numaram pe degete cei care isi permit upgrade-uri din cele enuntate, dar cred ca putem vorbi fara sa depasim realitatea. Nu am gasit un topic in care sa se discute aprins pe tema asta.

a... sunt sigur ca avem si mecanici(sau PR Suzuki) de la suzuki printre noi, poate ne ajuta cu experienta lor.

Senq!
Suzuki Swift Sport 2007
 

Offline deconectat

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 762
  • Gen: Bărbat
  • Membru cu logan
Re: Tuning motor SSS
« Răspuns #16 : 10.Iun.2009, 10:37:54 p.m. »
Modificarile despre care s-a discutat aici nu afecteaza abs-ul si esp-ul. Evident ca daca o scapi la viteza mai mare, ii va fi mai greu si esp-ului sa te ajute...
42 is not an anwser, it's an error code. the universe is saying 'Error 42: meaning to universe not found'
http://deconectat.wordpress.com/
 

Offline gabin

Re: Tuning motor SSS
« Răspuns #17 : 11.Iun.2009, 12:13:36 a.m. »
Ceva modificari la body  rezolvam ceva?

Senq!



Mie unu asa mi-ar placea sa arate, dar ai nevoie de minim 1500EUR pt partile respective (side skirts, front bumper, eleron...)
'08 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT .:. Apex .:. Ferodo .:. Enkei
"Pe masura ce faci imbunatatiri costisitoare masinii, creste riscul de a o accidenta."