Autor Subiect: Dezamagiri Suzuki S-Cross  (Citit de 62061 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Heavyd

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #140 : 19.Sep.2021, 07:45:46 p.m. »
Sincer o sa fie nebuni sa iti admita...
Din ce stiam si eu capacu culbutor se strange cu cheie dinamometrica si in anumite ordine.

Nu stiu voi cum sunteti dar in trecut cand umblam la serviceuri unde nu te lasa sa intri in timpul reparatiei in todeauna au ceva de ascuns si am avut probleme dupa reparatie.

Nici aicea nu m-au lasat sa intru si am patito...

@ntire2000  poate vezi in poza 4 a existat acolo silicon din fabrica ;) dar nu am poze de acolo ca nu mia curs niciodata acolo uleiu
  • SX4 S-Cross Hybrid
 

Offline Myhay

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #141 : 19.Sep.2021, 08:27:39 p.m. »
Sincer o sa fie nebuni sa iti admita...
Din ce stiam si eu capacu culbutor se strange cu cheie dinamometrica si in anumite ordine.

Stii foarte bine , mi-ai luat vorbele din gura. Se strang cu dinamometrica la valoarea corect setata , nu la orice Nm ca asa vrea Gigel ca este el mai fortos ,  intr o anumita ordine si putin cate putin respectand ordinea pana cand suruburile ajung la moment. Deci nu strangi pe rand chiar daca respecti valoarea setata de pe dinamometrica la maxim. Se face cate o cursa la fiecare surub in parte in ordinea stabilita pana cand cheia face “clanc” pe rand la toate suruburile.

Daca nu….uite ce iese… inca o dovada de incompetenta crasa. Sa dea dracu…avand in vedere ce specimene sunt prin service-uri daca ne deschidem service noi astia de pe forum in cativa ani ajungem recunoscuti ( in sensul bun) peste tot. Intreaba-i clar pe incompetenti daca au macar un mecanic in adevaratul sens al cuvantului in tot service-ul ala si respectivul sa remedieze. Daca la o operatiune de-asta nu atat de complicata dau rateu , despre alte lucrari mai complexe ce sa mai spunem…..
  • Suzuki Baleno 1.2 DUALJET GLX / Granite Grey Mettalic + Vitara Hybryd ALLGRIP 1.4Boosterjet Spirit 6MT / Galactic Grey Metallic
 
The following users thanked this post: Heavyd

Offline Heavyd

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #142 : 19.Sep.2021, 08:58:17 p.m. »
un singur lucru nu stiu, in caz in care a strans ca nebunu ii bun de ceva garnitura sau trebuie sa puna o garnitura noua?
Data trecuta am asteptat 2 saptamani+ pentru garnitura ca era numa in backorder (cica)
  • SX4 S-Cross Hybrid
 

Offline Myhay

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #143 : 19.Sep.2021, 09:14:14 p.m. »
Cum…mai intrebi…? Obligatoriu una noua. Nu stii cat si cum in ce fel s-a strans. Riscul este prea mare. O poti considera pe asta pa. Nu  neaparat ca a strans prea tare poate a strans chiar prea putin dar garnitura poate fi afectata si daca nu se respecta ordinea de strangere sau chiar daca le strange pe rand la maximul corect admis pentru ca atunci cand se strange , garnitura ia forma capacului si a blocului iar la variatii de temperatura fiind stransa incoret nu mai etanseaza , se deformeaza si scapa , pe scurt trebuie sa cada pe “forma”.

De asemenea , inclusiv cand se fac alte lucrari prin motor fiind necesara demontarea capacului si garnitura veche este buna, desfacandu-se capacul , din nou , la remontare - alta noua , pentru ca cea veche etansa bine dar s-a aplatizat si cand o remontezi nu mai etanseaza.

 Trebuie respectata procedura pe care ti am descris o. Chiar daca se jura ei pe rosu ca merge pusa tot aia ceri clar alta noua. Asta daca nu vrei dupa 70 km sa ii vezi din nou pe baieti si sa o iei de la capat. Mai bine astepti si sa fie ok. Parerea mea.
  • Suzuki Baleno 1.2 DUALJET GLX / Granite Grey Mettalic + Vitara Hybryd ALLGRIP 1.4Boosterjet Spirit 6MT / Galactic Grey Metallic
 
The following users thanked this post: Heavyd

Offline Heavyd

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #144 : 20.Sep.2021, 10:13:30 a.m. »
am fost astaz si diagnosticul este, trebuie schimbat capacul + garnitura si pe deviz au mai mentionat ca nu recomanda sa circul cu masina, numai pe riscul meu.
Acuma stau si astept sa vine peasele minim 1 saptamana

P.S. Szuzuki romania se pare ca a schimbat termeni de garantie la bateria de 48V si acopera numa scurtcircuite. nu si daca cedeaza in primi 10 ani
  • SX4 S-Cross Hybrid
 

Offline ntire2000

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #145 : 20.Sep.2021, 10:25:16 a.m. »
Si evident ca 90% vor ceda în maxim 10 ani (eu as zice 6-7).
Incepeti sa puneti bani deoparte, ca la cât costa un banc cu baterii o sa va ia cu friguri.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: Heavyd

Offline VictorN

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #146 : 20.Sep.2021, 10:39:05 a.m. »
Nu poți să mergi fara ea?

Trimis de pe al meu KB2003 folosind Tapatalk

 

Offline enicky

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #147 : 20.Sep.2021, 11:19:54 a.m. »
P.S. Szuzuki romania se pare ca a schimbat termeni de garantie la bateria de 48V si acopera numa scurtcircuite. nu si daca cedeaza in primi 10 ani
    Asta trebuie sa scrie si in documente. Iar bateria respectiva nu vad sa depaseasca 1000euro, avand in vedere ca este special construita, pe de-o parte, iar pe de alta parte, daca nu se-ntrurupe circuitul, masina ar trebui sa functioneze.
    D.p.m.d.v. sistemul mi se pare ca da rezulate, cel putin la consum chiar se simte.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: Heavyd

Offline cristidav

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #148 : 20.Sep.2021, 12:38:34 p.m. »
    Asta trebuie sa scrie si in documente. ...iar pe de alta parte, daca nu se-ntrurupe circuitul, masina ar trebui sa functioneze.
   
Si scrie in documente. Am verificat eu la cumparare, scrie clauza concreta: scurtcircuit.
Fie-ti gura de aur, ca asa mi-a spus si dealerul, chiar daca slabeste, daca nu e scurtcircuit, masina merge cu ea. Aparent, Nu la fel e si la cele full hibrid.
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline enicky

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #149 : 20.Sep.2021, 01:06:03 p.m. »
Si scrie in documente. Am verificat eu la cumparare, scrie clauza concreta: scurtcircuit.
Fie-ti gura de aur, ca asa mi-a spus si dealerul, chiar daca slabeste, daca nu e scurtcircuit, masina merge cu ea.
    M-ai facut curios sa ma uit pe hartii sa vad si eu in ce consta faimoasa garantie +7.
Da, asa ar fi logic, dupa cum este construit sistemul, sa nu afecteze deteriorarea bateriei functionarea motorului, doar ca viata bateriei cred ca este prelungita daca se foloseste pe  cat posibil frana de motor, care "provoaca" incarcarea bateriei. Se pare ca incarcarea ei nu scade sub 2 liniute(afisaj pe bord), dar nici cand ajunge la 5 liniute nu sta prea mult acolo, scade destul de repede.
   Personal m-am obisnuit deja si imi si place sa folosesc frana de motor, destul de eficienta, suplinind bine frana normala si incarcand in acelasi timp si bateria.
Daca ma gandesc bine, nu bateria ar trebui sa ne preocupe maxim, mai repede device-ul de sub scaunul soferului, convector, convertor, cum s-o numi, ala poate fi mai scump.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: saureign