.....dupa ceva kilometri mersi prin ploaie torentiala si luind in plin cateva balti, mpam trezit cu check engine-ul aprins. Am verificat curelele, m-am uitat pe sub masina...nu era nimic anormal. Am lasat masina in parcare sa se mai scurga apa de pe ea...m-am gandit ca poate o fi intrat apa pe la vreo mufa si face contact.....nimic....pur si simplu nu se stingea martorul luminos.
.....pana la urma mi0a zis un vecin sa scot o borna de la baterie (plusul), am lasat masina fara curent cam 40 de minute (atentie, a se bloca usile manual ca nu functioneaza inchiderea centralizata fara curent), apoi am montat borna si s-a stins si check-engine-ul. Vecinul imi zicea ca CB-ul a sesizat o defectiune (probabil de la apa) si i-a ramas in memorie; apoi fara curent s-a sters. O fi asa, nu o fi asa....masina merge bine si nu ma streseaza nici martorul luminos. Daca era o problema majora, s-ar fi aprins dinnou.