Autor Subiect: Stiri si zvonuri din industria auto  (Citit de 421420 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline yeti

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1520
  • Thanked: 551 times
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti, Sector 3
Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #920 : 01.Sep.2016, 01:31:22 p.m. »
E ok si nu e ok.
Sunt multe argumente pro si contra.
In primul rand sunt de parea ca sustemul timbrului de mediu nu era (este) pus pe baze corecte si de aceea trebuie inlocuit schimbat.
Taxa pe benzina mi se pare mai fair, platesc pe cat poluez, adica pe cata benzina ard. Cu amendamentul ca eu cu Euro6 poluez mai putin decat altul cu Euro4, considerand aceasi cantitate de benzina arsa. Pe langa faptul ca vom plati la fel pentru poluare diferita, eliminarea timbrului  va favoriza inmatricularea "cazanelor pe roti".
Mai este si chestia cu nivelul taxarii carburantilor, care este deja exagerat de mare. Daca tot nu se reduc taxele, atunci macar sa "deturneze" cei 5 bani din taxele actuale. 


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Opel Mokka Cosmo 1.4 benzina turbo 140CP 6MT 4x4 Red Velvet BFGoodrich G-grip allseason2 (fost Suzuki Vitara Cool 1.6 benzina 120CP 2WD 5MT Superior White Michelin CrossClimate)
Vitara 
Mokka
 

Offline shpeedy

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #921 : 02.Sep.2016, 09:04:22 a.m. »
Skoda si-a lansat mult-trambitatul frate mai mic al Yeti - Kodiak.



Cateva observatii personale:
- linia generala a masinii imi pare ca aduce cu Jeep Grand Cherokee (faruri inguste, frontal masiv, partea din spate cu al 3-lea rand de geamuri); de curiozitate, am vrut sa vad cum sta la dimensiuni - e cu 12cm mai scurt decat Jeep.
- la cata masina e, stau sa ma gandesc la ce s-a facut rabat (cat plastic in loc de fier inglobeaza) pentru a avea o masa de 1.5 t (versiunile cu motorul de 1.4), comparativ cu cele 2.4t ale sus-numitului Jeep.
- nu stiu cum s-au gandit ei sa puna motor de 1.4 (fie el si turbo) pe o masina ce ajunge (odata incarcata pentru un concediu) la o greutate de 2t...  :nueu: Mai mult, nu stiu cum s-au gandit sa monteze chiar si versiunea cu ACT (dezactivarea a doi cilindri, in anumite conditii de incarcare si viteza mici) a motorului 1.4TSI - mi se pare ok pe masini de oras (gen Polo/Golf), dar inclin sa cred ca e inadecvat unei masini de 4.7m lungime si 1.5t la gol.
- tinand cont de toate astea, chiar sunt curios care este media duratei de viata pentru o masina d'asta - o depasi 10ani/150,000km ?! :-?
 
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4, 2007 Forester 2.0X
Current: 2015 Nissan Pulsar 1.5dci
 

Offline sxtelu

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1590
  • Thanked: 41 times
  • Gen: Bărbat
    • În vecinătatea casei memoriale Nicolae Iorga
Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #922 : 04.Sep.2016, 09:26:44 a.m. »
"Este mai uşor să înşeli oamenii decât să-i convingi că au fost înşelaţi."

Mark Twain
 

Offline enicky

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #923 : 04.Sep.2016, 11:58:28 a.m. »
Skoda si-a lansat mult-trambitatul ....
- tinand cont de toate astea, chiar sunt curios care este media duratei de viata pentru o masina d'asta - o depasi 10ani/150,000km ?! :-?
                Inclin sa cred ca a trecut de mult vremea tablei "de tanc", acum probabil  vom avea direct gauri in caroserie, iar motoarele(in goana dupa litraj mic/putere mare) vor fi "de unica folosinta". Rezistenta de500000 km/diesel si 300000km/benzina va fi si ea istorie,  dorinta producatorului fiind ca dupa garantie, clientul s-o inlocuiasca cu alta... noua. Si astfel societatea de consum sa prospere !
       Chiar daca intrbarea ta e retorica,  personal o sustin !
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline sxtelu

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1590
  • Thanked: 41 times
  • Gen: Bărbat
    • În vecinătatea casei memoriale Nicolae Iorga
Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #924 : 05.Sep.2016, 07:51:45 p.m. »
... iar motoarele(in goana dupa litraj mic/putere mare) vor fi "de unica folosinta". Rezistenta de500000 km/diesel si 300000km/benzina va fi si ea istorie,  dorinta producatorului fiind ca dupa garantie, clientul s-o inlocuiasca cu alta... noua.

Cel mai probabil la motoraşele suprasolicitate făcea referire colegul @shpeedy.

Panzergate, next level.
« Ultima Modificare: 05.Sep.2016, 07:56:13 p.m. de sxtelu »
"Este mai uşor să înşeli oamenii decât să-i convingi că au fost înşelaţi."

Mark Twain
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14838
  • Thanked: 3667 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #925 : 12.Sep.2016, 09:17:13 p.m. »
Transalpina devine poligon de încercări pentru Renault.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline Cosmin09

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #926 : 13.Sep.2016, 08:58:43 a.m. »
Foarte tare :)
  • Vitara S 1.4 turbo 4x4 6AT Galactic Grey din 18.11.2015 pana in 07.02.2022
 

Offline zongor

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #927 : 19.Sep.2016, 07:54:38 p.m. »
Volkswagen sunt mici copii...

"The key findings per car brand are: Fiat and Suzuki diesel cars on average pollute 15 times more than the legal NOx limit; Renault-Nissan vehicles exceed the limit more than 14 times; General Motors’ brands Opel/Vauxhall pollute 10 times more while Volkswagen diesel cars pollute twice as much as the Euro 6 standard."
 

Offline marcone

« Ultima Modificare: 20.Sep.2016, 04:50:18 p.m. de marcone »
 

Offline shpeedy

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #929 : 20.Sep.2016, 04:47:41 p.m. »
Da' dieselu' asta Suzuki nu e cumva tot Fiat?!

Sent from my LG-H818 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4, 2007 Forester 2.0X
Current: 2015 Nissan Pulsar 1.5dci
 
The following users thanked this post: marcone