Suzuki-Club.ro - My own "Way of Life"!
Bine ai venit,
Vizitator
. Te rugăm să
te autentifici
sau să
te înregistrezi
.
O Oră
O Zi
O Săptămână
O Lună
Pentru totdeauna
Logați-vă cu numele de utilizator, parola și durata sesiunii de logare
Pagina de Start
Forum
Ajutor
Căutare
Autentificare
Înregistrare
Suzuki Club ROMANIA
»
Suzuki - discutii TEHNICE
»
Suzuki SWIFT
»
Probleme tehnice SWIFT
(Moderator:
shpeedy
) »
Swift...o serie de..."problemute"
« precedentul
următorul »
Tipărire
Pagini: [
1
]
2
3
4
Mergi Jos
Autor
Subiect: Swift...o serie de..."problemute" (Citit de 7376 ori)
0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
chrys-gryz
Full Member
Mesaje postate: 208
Gen:
Swift...o serie de..."problemute"
«
:
13.Apr.2010, 11:14:37 p.m. »
Incep topicul de mai sus intrucat gasesc dificultati in a-l incadra la o singura sectiune.
Swift SE cumparat in oct 2008, in prezent 17000km. Fie nu am obs eu pana acum urmatoarele problemute, fie abia au aparut, insa sunt foarte deranjante. Sa inceapa lista (direct proportional cu disconfortul provocat):
1. turatia motorului imi fluctueaza atunci cand scot masina din viteza si dau sa ma opresc la semafor (fenomenul se manifesta numai atunci cand motorul e cald). Brusc scade la un 500-600rpm si urca imediat la 800-900rpm. Probabil nici nu-mi dadeam seama daca masina nu incepea sa tremure pe masura ce scade in turatie.
Toata treaba asta a inceput sa se manifeste in asemenea fel dupa ce am fost la service sa schimb o piesa la cutia de viteze pentru ca masina agata in reverse. Pentru respectiva inlocuire de piesa, baietii din service au dat jos bateria. Nu stiu daca acest lucru infuienteaza sau nu acest aspect. Am reclamat la service aceasta problema si mi s-a comunicat ca e normal ca masina sa se comporte asa in aprox 100km intrucat bateria a fost data jos iar computerul resetat. De atunci am contabilizat 700+ km si aceeasi problema.
2. pe drum denivelat (gropi, drum pietruit) un zgomot ciudat, un fel de clampanit, se aude din zona fata stanga in spatele volanului. Nu stiu ce poate fi, insa tind sa cred ca e vreo bucsa sau ceva de genul (nu-s impatimit in ale mecanicii, asa ca-mi dau doar cu parerea). De asemenea, aceeasi clampaneala o aud si atunci cand apelez la frana de motor sau franez din pedala.
3. dupa o utilizare indelungata a ambreiajului (15-30min) in mediu urban, la eliberarea acestuia, dupa schimbarea vitezelor, abia spre sfarsit de cursa se aude un pacanit metalic. Ca si cum pedala se opreste in ceva. Nu ma incomodeaza in niciun fel, si nici pedala nu este (sau nu pare a fi) impiedicata in a-si termina intreaga cursa la eliberare.
4. pedala de frana scartaie (curios...cea de ambreiaj nu )
5. mai nou, undeva in zona portbagajului (spate dreapta) se aude un fel de fosnet asemanator celui produs de o folie de aluminiu. M-am uitat...poate o fi de la cele avute de mine in portbagaj...ei bine nu alea sunt cauza. Sa fie geamul din portiera spate sau luneta???...god knows. Daca v-ati lovit de problema si i-ati gasit solutia..pls let me know.
Masina o voi duce in service pt toate problemele mentionate mai sus. Ar fi "pacat" sa nu o duc avand in vedere ca mai am inca 1 an jumate de garantie. Totusi, daca v-ati mai confruntat cu asemena "problemute" si le-ati gasit leacul cu minimum de efort si dexteritate, sunt foarte receptiv. Orice sfat e binevenit.
Multam'
memorat
2008 swift 1.3 GLX SE 92hp red
интересное
Valy-SSS
Full Member
Mesaje postate: 166
Gen:
Re: Swift...o serie de..."problemute"
«
Răspuns #1 :
14.Apr.2010, 12:15:25 a.m. »
Salut. Referitor la problama ta numarul 1,cea cu scazutul turatiei la franare. Eu am patit la Swift Sport o treaba relativ asemanatoare cu fluctuatii la relanti si chiar oprit de motor la franare completa. S-a rezolvat pe garantie fara nici o problema in 30-40 min la Autonet in Bucuresti. Se pare ca la mine a fost din cauza benzinei de proasta calitate pe care am folosit-o timp de 2 saptamani,adica cea cu cifra octanica de 95(Efix 95 Rompetrol),pana atunci alimentand numai cu Top99 Petrom, Alto101,Mol Evo100. Din ce au spus si "doctorii" de la service se pare ca de aici i s-a declansat "raceala"
De atunci au trecut ceva luni, nu am mai facut greseala sa alimentez cu 95 si nu am mai avut nici o problema de genul acesta.
2. La mine scartaie ambreiajul,aproape de la inceput, am auzit des asta la Suzuki si nu numai, dar nu ma deranjeaza. De frana nu am mai auzit sa scartaie la cineva.
Daca nu esti multumit de service iti recomand un drum in Bucuresti la Autonet, Marshall Rm Valcea sau Arinovis Brasov.
Succes
«
Ultima Modificare: 14.Apr.2010, 08:46:15 a.m. de Valy-SSS
»
memorat
miocrl
Hero Member
Mesaje postate: 5065
Thanked: 86 times
Gen:
Love is all around
Timisoara
Re: Swift...o serie de..."problemute"
«
Răspuns #2 :
14.Apr.2010, 10:09:40 a.m. »
nu mi se pare normal ca masina sa nu mearga decat cu benzina superioara celei de 95
memorat
https://www.facebook.com/ComunitateaWaldorfTimisoara
jurnal de bord - SX4 1.5 GLX 2007
jurnal de bord - S-Cross 1.4 6MT Passion Mild Hybrid 48V 2020
cristyyy2003
Administrator
Hero Member
Mesaje postate: 13489
Thanked: 239 times
Gen:
I'm old enough to know, but too young to care!!
Bucuresti
Re: Swift...o serie de..."problemute"
«
Răspuns #3 :
14.Apr.2010, 10:22:07 a.m. »
Adevarat @miocrl, dar in SSS producatorul recomanda 98+. Pentru celalalte motoare este recomandat 95+.
1. In momentul cand turatia scade ai urmarit daca apare vreun consumator? (ex. a/c)
4. Un gresant la spray de la 2+2 cred ca e rezolvarea acestei "problemute"
P.S. Un caz fericit...putine probleme pentru 18luni
memorat
#romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
Valy-SSS
Full Member
Mesaje postate: 166
Gen:
Re: Swift...o serie de..."problemute"
«
Răspuns #4 :
14.Apr.2010, 10:24:19 a.m. »
Swiftul sport e mai pretentios din punctul asta de vedere(compresie mare), nu stiu sa-ti explic exact ca nu le am cu mecanica, dar multi sunt de aceasta parere referitor la Swift sport(printre care si mecanici). Asa e, nu e normal sa nu mearga cu 95, dar la mine problema a aparut dupa 2 saptamani de 95, nemaialimentand nici o data pana atunci cu 95. Asa ca e singura explicatie in cazul meu.
memorat
BXXENL
Hero Member
Mesaje postate: 1982
Thanked: 38 times
Gen:
Re: Swift...o serie de..."problemute"
«
Răspuns #5 :
14.Apr.2010, 10:30:51 a.m. »
Problema cu scazutul turatiei foarte mult cand opresti la semafor am avut-o si eu la inceput, dar treptat treptat a disparut, si acum doar rar se mai intampla. Nu mi s-a intamplat niciodata sa se opreasca motorul, dar este intradevar enervant.
memorat
SX4 1.5
Alex
gigelm5m3
Sr. Member
Mesaje postate: 308
Gen:
Re: Swift...o serie de..."problemute"
«
Răspuns #6 :
14.Apr.2010, 02:07:07 p.m. »
Imi pare rau sa aud ca exista atatea probleme la o masina asa tanara, eu dupa ce citesc pe forum ma consider norocos, swift-ul meu sa nu-l ochi nu are nici una dintre problemele de care se plange lumea.
Treaba cu tremuratul la ralanti am patit-o la un logan 1.4i, am fost la service au pus tester-ul si au constatat ca e de la calitatea proasta a combustibilului, au resetat calculatorul de bord si au curata admisia de aer pana la clapeta de la intrarea in camera de ardere. Dupa aceste operatiuni s-a rezolvat problema.
Eu la swift pana de curand am pus numai benzina de la omv si de curand am pus efix de 95. Personal cred ca efix e putin mai buna, motorul e ceva mai vioi la turatii mici.
Sper ca problemele tale sa se rezolve usor.
La punctul 2 se aude si daca stai pe loc si msti volanul stanga dreapta, poti incerca cu motorul oprin sa nu functioneze servodirectia, e efortul mai mare si sunt curios daca e de la "crucea" coloanei de directie.
Bafta
memorat
chrys-gryz
Full Member
Mesaje postate: 208
Gen:
Re: Swift...o serie de..."problemute"
«
Răspuns #7 :
14.Apr.2010, 07:36:50 p.m. »
salutari
@cristyyy: nu intervine niciun consumator. Singura variabila e ca scot din viteza, las pe liber si apas pedala de frana. Atat.
@gigelm5m3: intr-adevar. Daca misc scurt si rapid de volan (1cm stanga-dreapta) se aude un clampanit foarte asemanator cu cel mentionat de mine la pct2. Presupun ca e ceva liber, o imbinare ceva. Sunt curios daca cineva s-a mai lovit de aceasta problema si in cat timp i-a fost inlocuita piesa pe garantie.
Numai bine!
memorat
2008 swift 1.3 GLX SE 92hp red
интересное
dexter
Full Member
Mesaje postate: 158
Gen:
Re: Swift...o serie de..."problemute"
«
Răspuns #8 :
14.Apr.2010, 09:45:33 p.m. »
Salut. Eu am o problema asemanatoare,misc volanul si se aude un clampanit,mai ales in stanga sub podea.Daca pui pe cineva sa-ti miste de volan stanga-dreapta si tu stai cu mana pe o bieleta de directie si simti ca are joc sau bate, e clar ca trebuie schimbata/e bieleta/ele.La mine nu se pune problema de garantie asa ca am cumparat un set,si le schimb cand o sa am timp.Dupa operatiunea asta se regleaza obligatoriu geometria.Mergi la service si cere verificare articulatii si directie,eventual insista.Ca fapt divers eu am luat masina asa,am facut vreo 10000km.si la ITP nu am avut nicio problema
memorat
Cand cumpar un obiect,intai il repar, apoi il folosesc
despada
Sr. Member
Mesaje postate: 257
Gen:
Re: Swift...o serie de..."problemute"
«
Răspuns #9 :
30.Iun.2010, 10:12:09 a.m. »
Daca servofrana de la Swift e ajutata din depresiunea de la aspiratia motorului , e posibil ca acesta sa fie un consumator .
Ideea e ca in franare continua la oprirea la semafor de ex , acc e libera si se duce in zona de ralanti pe la 1000rpm , probabil ca electronic printr-o supapa se da drumu la aspiratia membranei de la servofrana ca sa ajute soferul sa poata frana cu efort redus , in acelasi timp clapeta de aer la aspiratie e in pozitia de debit minim de aer , si e posibil ca in acest timp sa i se mai taie si din injectie ...
Deci "gatuirea" aspiratiei reducerea alimentarii cu combustibil , si sa zicem sarcina la roti prin franare .
E posibil .
Chiar azi o sa dau cateva pedale repetate cand e la ralanti si o sa ma uit la turometru sa vad daca clipeste .
Istorc vorbind o servofrana rudimentara avea dacia si mereu erau probleme acolo , insa la un ralanti jos se vedea efectul pedalei , se si auzea foarte bine si se oprea si motoru cateodata , pompajul membranei de la servo era o sarcina care se aplica intr-un moment de alimentare redusa cu aer si combustibil . Bine la dacie tragea si aer fals pe la servo
cand o apasai daca aveai gaurele gen supapa defecta , membrana sparta etc ...si fiindca aspiratia pe galerie era mai aproape de pistoanele 1 si 2 parca , incepeau vibratiile la motor fiindca 2 pistoane trageau aer fals ...(care nu vine prin carburator )
memorat
Tipărire
Pagini: [
1
]
2
3
4
Mergi Sus
« precedentul
următorul »
Suzuki Club ROMANIA
»
Suzuki - discutii TEHNICE
»
Suzuki SWIFT
»
Probleme tehnice SWIFT
(Moderator:
shpeedy
) »
Swift...o serie de..."problemute"
There was an error while thanking
Thanking...