Autor Subiect: Swift...o serie de..."problemute"  (Citit de 7377 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Dokken

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 100
Re: Swift...o serie de..."problemute"
« Răspuns #20 : 11.Iul.2010, 09:38:13 p.m. »
Scuzati ca nu am mai postat, dar am fost in vacanta. :D

Da, eu am aer contitionat automat (clima). De bagat aer rece, baga, nu sunt probleme aici; doream doar sa stiu daca e normal fenomenul..
 

Offline ettyopia

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 1
  • Gen: Bărbat
Re: Swift...o serie de..."problemute"
« Răspuns #21 : 25.Iul.2010, 09:15:30 p.m. »


La mine se intampla de cand am luat masina, cand pornesc AC care nu este automat apropo porneste ventilatorul masini la interval de 10 secunde si merge un pic si se opreste si iar la fel, mentionez ca asta se intampla si cu motorul rece. Atentie este vorba de ventilatorul radiatorului, la inceput mi-sa parut si mie ciudat dar deja m-am obisnuit.
 

Offline miocrl

Re: Swift...o serie de..."problemute"
« Răspuns #22 : 26.Iul.2010, 09:46:59 a.m. »
la unele masini mai vechi exista un buton AC economic. care conecta si deconecta compresorul in functie de nu stiu ce parametrii, dar la Suzuki nu cred ca exista. nici chiar la cele automate.. daca afara sunt 30 de grade si ai setat 25 nu va decupla cpmpresorul.

eu presupun ca e motorasul suplimentar racire dupa cum spuneau si altii mai devreme(si la mine uneori cand pornesc clima - pe care o pornesc destul de rar - cupleaza si decupleaza ventilatorul ala), altfel buba.

Offline dexter

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 158
  • Gen: Bărbat
Re: Swift...o serie de..."problemute"
« Răspuns #23 : 26.Iul.2010, 11:07:26 p.m. »
      Masina mea e mai veche,si are acel buton ECO >:),iar functia lui e de a modifica parametrii instalatiei de ac,in sensul de a folosi mai putin electroventilatorul de pe condensorul instalatiei, in consecinta aerul livrat in habitaclu e usor mai cald dar exista o oarecare economie de energie.Nu ma pronunt in sensul eficientei lui.Cu alte cuvinte,cand pornesti aerul conditionat,fara ECO,pornesc impreuna compresorul(tzac) si ventilatorul instalatiei.In timp ce compresorul ramane cuplat permanent,ventilatorul,care vajaie tare, se mai opreste din cand in cand,si se simte la puterea motorului(are vreo 100 Watti ) si esti tentat sa crezi ca se decupleaza compresorul.Instalatiile clasice si cele automate sunt similare functional.Deci, Dokken,tu auzi ventilatorul nu compresorul si este normal,cu  atat mai mult cu cat ai clima,sa functioneze cum ai spus. E lunga explicatia dar sper ca va lamureste. :)
Cand cumpar un obiect,intai il repar, apoi il folosesc
 

Offline miocrl

Re: Swift...o serie de..."problemute"
« Răspuns #24 : 29.Iul.2010, 01:55:34 p.m. »
nicio problema ca e lunga..e foarte buna explicatia

ce multe ventilatoare avem:
1 la condensorul instalatiei de clima
2 la radiator
3 in habitaclu
mai sunt si altele?

Offline despada

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 257
  • Gen: Bărbat
Re: Swift...o serie de..."problemute"
« Răspuns #25 : 04.Aug.2010, 11:33:41 a.m. »
Salut ,

Am o intrebare ,
recent am rulat pe autostrada destui km , si inca va mai trebui sa o fac pentru o vreme , ideea e ca pe la 110-120 vibreaza volanul umpic si imi da impresia ca ceva nu prea e ok , indiferent daca trage sau o las in usoara frana de motor in a 5-a .
Exclud portiunile de autostrada unde se scutura masina din cauza denivelarilor de pe sosea .
Am echilibrat rotile pe fata ieri , i-a mai trecut insa e destul de scuturata treaba .
La voi cei cu Swift se intampla la fel ?

Am posibilitatea sa o duc la garantie aici unde o sa mai stau 2 luni , insa cu limba germana e mai greu de explicat ce e cu masina , probabil ca o sa ma duc cu o foaie tradusa de google translator .
Oricum vibratiile o sa duca la ceva neplacut si as vrea sa am macar o dovada ca am dus masina din timp la investigatii , daca nu chiar sa elimin problema .

Accept orice sfat .

Echilibrare 2 roti 18e  ;) merita fiindca greutatile astea s-au lipit bine , cele puse inainte de a iesi din tara au zburat prin Ungaria , asta fiindca se da cu carpa cu vaselina pe janta sa se stearga prafu si se pun placute cu lipici de etichete de caiet de clasa I . La service-ul ala nu cred ca o sa mai intru .
« Ultima Modificare: 04.Aug.2010, 11:35:46 a.m. de despada »
 

Offline smiles

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 38
  • Gen: Bărbat
  • Suza Swift GLX
Re: Swift...o serie de..."problemute"
« Răspuns #26 : 24.Aug.2010, 08:08:16 a.m. »
Problemuta mea

in week-endul ce a trecut am iesit la un gratar!pe valea Ieselnitei;pina acolo am mers pe ultima portiune pe un drum de piatra cca 3 Km
la plecare am mai oprit;cineva din masina a observat ca sub masina curge un lichid!Eu,masina de 2 ani ,20K
 i-am replicat ca nu-i nimic este de la AC care binenteles ca a mers non-stop!La urmatoarea oprire acceiasi scurgere ,am observat ca este vorba de antigel!Binenteles ca dupa cca 1 Km motorul s-a temperat!am completat cu apa...dar dupa 5 Km iar temp. apei la maxim;Nu stiam cum sa mai procedez ,pina acasa mai aveam 150K si se lasa noaptea!Am completa pe parcurs cu apa pina cind de la un moment dat NU s-a mai temperat si am ajuns acasa!
A doua zi la service-Craiova- constarea!Ridicata pe elevatori,a inceput sa se scurga apa sub ea!Furtunul care face legatura intre radiatoare si motor avea o fisura mica!Cum a fost posibil totusi sa mai ajung acasa dupa ce am temperat motorul de 5 ori?NU stiu.dar am reusit!
Masina in garantie,explicatia de la mecanicul service:lovitura la furtun,sau o piatra!
Deci.este folositor scutul de protectie la masina!
Simplu,Eco
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Swift...o serie de..."problemute"
« Răspuns #27 : 24.Aug.2010, 09:11:37 a.m. »
La urmatoarea oprire acceiasi scurgere ,am observat ca este vorba de antigel!Binenteles ca dupa cca 1 Km motorul s-a temperat!am completat cu apa...dar dupa 5 Km iar temp. apei la maxim.....

Am completa pe parcurs cu apa pina cind de la un moment dat NU s-a mai temperat si am ajuns acasa!..........

Cum a fost posibil totusi sa mai ajung acasa dupa ce am temperat motorul de 5 ori?

bine ca ai ajuns fara mari probleme cu masina acasa si i-ai dat de cap repede in service...

da eu nu prea integ expresia "s-a temperat", e de bine sau de rau?  :-/

Offline miocrl

Re: Swift...o serie de..."problemute"
« Răspuns #28 : 24.Aug.2010, 09:19:59 a.m. »

e de bine

te faci ca nu mai sti romaneste? acusi o sa scri numai la sectiunea foreign....
A TEMPERÁ ~éz tranz. livr. (persoane și manifestările lor) A face să se tempereze; a potoli; a domoli; a modera. /<fr. tempérer
http://dexonline.ro/definitie/a%20tempera

@smiles: dar nu ai auzit nici o lovitura nimic?


Offline rexkrokiDAU

Re: Swift...o serie de..."problemute"
« Răspuns #29 : 24.Aug.2010, 09:27:06 a.m. »
nu cuvantul in sine nu l-am inteles, ci cum a fost folosit  (asta daca totusi cumva nu ai priceput ce am vrut sa zic :)  )

ca din prima folosire, cand zice ca bineinteles ca motorul s-a temperat si dupa ai a completat cu apa eu inteleg ca a crescut temperatura fiindc a scazuse nivelul lichidului de racire...  tu cum intelegi?... ca tu scri inca la sectiunea indigena