Autor Subiect: Dezamagiri SX4  (Citit de 40433 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Swithin

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 256
  • Gen: Bărbat
Re: Dezamagiri SX4
« Răspuns #10 : 19.Oct.2009, 01:01:47 p.m. »
rugina

Tu unde ai rugina? Eu am doar de 3 luni masina, sper ca n-a ruginit inca nimic la ea, dar o sa ma uit.
Grow up.
 

Offline miocrl


Offline cosmin

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 289
  • Gen: Bărbat
Re: Dezamagiri SX4
« Răspuns #12 : 19.Oct.2009, 01:27:00 p.m. »

Dar totusi, sa-i raspund colegului adrian_r5 : daca ai fi citit cu atentie ce am postat si fara sa mai pierzi timpul cu diagrame de putere, ai fi observat ca sunt super multumit de motor. Ca sa fii super multumit de motor , inseamna ca l-ai si folosit cum trebuie. Ca sa il folosesti cum trebuie , sigur l-ai dus sus in turatie. Pentru ca altfel, nu ai cum sa vezi ce poate.
Poate din raspunsul asta, daca nu cumva ai mai gasit ceva dubios si in el, iti vei da seama ca m-am referit la consum ridicat in cunostinta de cauza  adica, nu am facut media consumului schimband vitezele la 2500 si mergand cu grija sa nu o chinui.
Suzuki SX4 1,5 SE
 

Offline whizzy

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2040
  • Gen: Bărbat
Re: Dezamagiri SX4
« Răspuns #13 : 19.Oct.2009, 02:14:13 p.m. »
eu sunt multumit de ea la banii pe care i-am dat :)
 

Offline adrian_r5

Re: Dezamagiri SX4
« Răspuns #14 : 19.Oct.2009, 02:23:40 p.m. »
sa-i raspund colegului adrian_r5 : daca ai fi citit cu atentie ce am postat si fara sa mai pierzi timpul cu diagrame de putere

Am recitit "cu atentie" primul tau post (de pe acest topic) ... se pare ca prima lectura a fost oarecum superficiala astfel incit a dus la o intelegere gresita a ultimului paragraf ... prima intrebare din post-ul de aici fiind o consecinta a acestei situatii ...

In ceea ce priveste intrebarea mea referitoare la diagrama cuplu - turatie ... i.m.h.o. e o consecinta fireasca a afirmatiei "Atata timp cat nu e pornit aerul, 5 ocupanti in masina si e sub 3500rpm" (repet ... parerea mea ... n-am dat cu paru')
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline ..::Khaos::..

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 5819
  • Thanked: 3 times
  • Gen: Femeie
  • ..::SX4: love at first sight!::..
Re: Dezamagiri SX4
« Răspuns #15 : 19.Oct.2009, 02:40:21 p.m. »
@cosmin, nu trebuie sa fii agresiv, unii sunt mai multumiti de masina, altii mai putin. Asta este :) Nu cred ca @adrian_r5 a intrebat cu rautate.
SX4 1.6 GS 4WD Sunlight Copper named YOSHI :x

 

Offline marius_rg

Re: Dezamagiri SX4
« Răspuns #16 : 19.Oct.2009, 02:53:14 p.m. »
miocrl si pentru cei interesati, pana la urma am gasit ceva "tutorial" pentru a scoate plasticul de pe stalpii A
http://www.sx4club.com/forums/showthread.php?t=2226&page=3&highlight=pillar+trim
SX4 1.6GS 4x4 White 2009, aka Grumpi
 

Offline cosmin

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 289
  • Gen: Bărbat
Re: Dezamagiri SX4
« Răspuns #17 : 19.Oct.2009, 03:04:23 p.m. »
@Khaos : ai dreptate...la urma urmei pot discuta cu el live , nu aici pe forum.
Numai ca raspunsuri de genul respectivului te fac sa nu mai intrebi sau sa spui nimic. Poate un raspuns de genul "vezi Cosmine, ca la turatii mai mari o sa consumi mai putin" era mai nimerit.

Subiect inchis din punctul meu de vedere...
Suzuki SX4 1,5 SE
 

Offline Laurentiu

Re: Dezamagiri SX4
« Răspuns #18 : 19.Oct.2009, 03:04:39 p.m. »
1. Ma plangeam altundeva ca frenele imi scartaie.la 11.000km!!!!
...
3. Suspensii. Stabilitate: ... nu imi ofera nici un dram de incredere in el. Zilnic trec peste sine de tramvai, zilnic troncane,le simt rau de tot in volan ...
4. Renumita caseta de directie...
5. Consum taticule, consum cat cuprinde.
1. Cauzele scirtiitului pot fi multiple:
- placute uzate;
- corpuri straine dure intrate intre placuta si disc;
- inclinare etrier in suport;
- lipsa sau decalirea unei lamele elestice ce mentine placuta in calaret (suport);
- material de frictiune cu compozitie tare (pilitura sau cu "span" de bronz).
Cam aceste defecte ar contribui la scirtiitul frinei fata. Pt depistarea sursei, ar trebui demontata roata si etrierul, scos placutele si vazut ce se intimpla.

2. Daca simti loviturile in volan, ar trebui o inspectie in service (pivoti, capete de bara, bucse, caseta directie).
Trecerea peste liniile de tramvai, gropi mici (guri de canal nealiniate la strada), denivelari abrupte, nu se face in viteza. Mai bine schimbi mai des placutele de frina prin reducerea vitezei decit sa schimbi bucse, pivoti, planetare etc.

3. O suspensie mai rigida, tine mult mai bine masina pe sosea in special in curbe.

4. Nu comentez. Pina in prezent nu am avut probleme cu caseta si fac zilnic aprox. 3 km de drum nemodernizat (beton spart, gauri, piatra, santuri).

5. Consumul il am intre 8.7 si 9.2 l/100km si Iasiul e asezat pe dealuri. E normal ca pe timp rece, masina sa aibe un consum ceva mai marisor decit in timpul verii.

Cu ce nu ma pot eu obisnui la SX4 este vizibilitatea redusa pe viraj stinga.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline Swithin

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 256
  • Gen: Bărbat
Re: Dezamagiri SX4
« Răspuns #19 : 19.Oct.2009, 05:32:56 p.m. »
[...] raspunsuri de genul respectivului [...]

Come on, nu l-as banui pe Adrian de malitiozitate.

In legatura cu dezamagirile nu m-as pronunta deocamdata, pentru ca am masina de prea putin timp ca sa le simt. As zice totusi ca, la pretul ei, eu am considerat-o cea mai bine dotata (si mai interesanta) masina pe care am vazut-o in incursiunile pe la dealeri.

As fi curios cate dezamagiri au proprietarii altor marci, atunci am putea vedea cam unde se situeaza SX4.
Grow up.