Autor Subiect: DEALERI & SERVICE SUZUKI  (Citit de 129645 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline dthem

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #340 : 05.Feb.2020, 09:44:57 a.m. »
Clar nu s-a inventat la noi, dar in US si CA e next level  :-))

Te duci sa schimbi rotile de iarna si la final factura 1200$ ca ti-au schimbat PCV, EGR si inca un sfert de masina...
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
 

Offline ntire2000

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #341 : 28.Iul.2020, 12:59:11 a.m. »
Asta e, "profesionalismul" ne omoara.
Deci si tu-ti vei face reviziile altundeva decât acasa.
Super, suntem mai multi, putem face un club - să-i spunem "Rătăcitorii".  :D

PS: asa am sunat eu ieri la o reprezentanta, nu conteaza care.
Dupa sase telefoane am rezolvat, mi-a raspuns o doamna amabila, dar la primele 5 n-am avut succes (o singura data mi-a raspuns un tip ca sa-mi zica sa sun mai târziu - am sunat dar nu mi-a mai raspuns sau mi-a dat ocupat).
Sunt aglomerati tare, cred ca acuma fac teste covid.

PS2: pe mine daca ma suna cineva de 4 ori pe mobil, am bunul simt ca sa sun înapoi sa vad ce vrea respectivul de la mine, poate are sa-mi dea o geanta de bani cadou.
« Ultima Modificare: 28.Iul.2020, 01:19:00 a.m. de ntire2000 »
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Vecchio

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #342 : 28.Iul.2020, 06:47:08 a.m. »
Am ajuns să folosesc cu succes mesageria, după ce m-am săturat de așteptat la apeluri (n-are lumea vreme) :fluier:
  • Vitara 1.4 Passion Allgrip AT/Jymni LJ80
Nu mă cert niciodată cu un prost, că mă aduce la nivelul lui și mă bate cu experiența. Bașca, are și mintea odihnită!
Am o mare calitate - iert foarte repede! Dar am și un mare defect - nu uit nicidată!
 

Offline VictorN

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #343 : 03.Sep.2020, 01:30:58 p.m. »
Eu am fost în 4 reprezentante pana acum. Nu mi s-a părut niciuna la nivelul la care trebuie sa fie.

Cel mai rău a fost la Autonet care nu a fost în stare sa regleze un volan rotit spre stânga, dar a fost în stare sa scrie pe acel deviz ca ei nu au văzut nicio problema, pentru ei volanul era drept asa ca nu aveau ce sa repare. Simplu, nu?

Am încercat sa dau feedback către Suzuki România, dar tot ce a făcut Suzuki a fost sa își pună în gardă service-ul în caz ca vreau sa ii reclam la Anpc.
Cu genul acesta de oameni avem de a face.

Trimis de pe al meu ONEPLUS A5010 folosind Tapatalk

 
The following users thanked this post: GoneFishing

Offline FritzVonSpritz

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #344 : 03.Sep.2020, 01:40:21 p.m. »
Eu am fost în 4 reprezentante pana acum. Nu mi s-a părut niciuna la nivelul la care trebuie sa fie.

Cel mai rău a fost la Autonet care nu a fost în stare sa regleze un volan rotit spre stânga, dar a fost în stare sa scrie pe acel deviz ca ei nu au văzut nicio problema, pentru ei volanul era drept asa ca nu aveau ce sa repare. Simplu, nu?

Eu cred ca nu au vrut sa se complice, pt ca in volan ai si airbagul, care sincer nu stiu cat de usor este de demontat-remontat sau umblat cu chei pe langa el ( nu am vazut niciodata volan cu airbag desfacut )
La Dacia era simplu, aveai capacul  de volan de luat jos, o piulita mare care o luai jos, trageai volanul afara si il repuneai in pozitia dorita, puneai piulita la loc si o strangeai, puneai capacul si era gata - puteai sa o faci si singur. Insa la astea sofisticate...... :dknw:
  • Suzuki Ignis GL 2018, Ex-Nissan Micra Hatchback 2005
Daca ai o masina, te bucuri de 2 ori: cand o cumperi si cand o vinzi....
 

Offline remarque

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #345 : 04.Sep.2020, 07:49:33 p.m. »
Eu am fost în 4 reprezentante pana acum. Nu mi s-a părut niciuna la nivelul la care trebuie sa fie.

Cel mai rău a fost la Autonet care nu a fost în stare sa regleze un volan rotit spre stânga, dar a fost în stare sa scrie pe acel deviz ca ei nu au văzut nicio problema, pentru ei volanul era drept asa ca nu aveau ce sa repare. Simplu, nu?

Am încercat sa dau feedback către Suzuki România, dar tot ce a făcut Suzuki a fost sa își pună în gardă service-ul în caz ca vreau sa ii reclam la Anpc.
Cu genul acesta de oameni avem de a face.

Trimis de pe al meu ONEPLUS A5010 folosind Tapatalk

Stai liniștit, toate reprezentanțele/service-urile indiferent de marcă sunt la fel. În România. De fapt mă tem că și înafară e aproape la fel de rău, cu căteva excepții. Și pandemia înrăutățește lucrurile că acum sunt disperați că nu mai au venituri ... Da' și ce-o mai fi peste vreo 3-6 luni ... Cucuvăi, teroare, groază ...

Și atunci care e soluția ? Din punctul meu de vedere e una singură: să-ți cumperi acea mașină nouă care e predispusă cel mai puțin la probleme în primii ani de funcționare. Că dacă ajungi în service de marcă te bate Dumnezeu.

Acum cât de predispuse sunt mașinile noi Suzuki de a avea sau nu probleme în primii ani de funcționare voi trebuie să știți mai bine...
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 

Offline ntire2000

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #346 : 13.Ian.2022, 07:59:39 p.m. »
Poti sa crezi, ca aia nu-s ca noi.
Cel putin la nivel de respect si civilizatie mai avem de mâncat slana cu ceapa niste zeci de ani.
Mr. Palotai Zoltan din Debrecen este manager de reprezentanta dar daca-l vezi prima data când te serveste personal cu cafea si fursecuri habar nu ai cu cine stai de vorba.
Mie mi-au trebuit vreo doua vizite ca sa aflu ce functie are pe acolo, mecanicul sef Olah Laszlo parea mai înfipt decât el.
Sincer, daca stau acuma sa ma gândesc cam 99% din hotarârea de a alege în continuare un model Suzuki (Vitara) s-a datorat lui, la un moment dat îmi facea cu ochiul KIA.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline ...

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #347 : 13.Ian.2022, 08:03:37 p.m. »
No dă-ți seama când am fost la prima revizie la Arinovis și Radu Mureșan, managerul, a zis că e contra cost inspecția caroseriei. Apoi, după alți 2 ani, când am schimbat senzorul ABS pe garanție, tot el a zis că nu se trece operațiunea în carnetul de service, că e gratuită... Uite-așa, cu angajați care îi seamănă, a îndepărtat un client nemulțumit,am preferat să merg 200 km în altă parte, iar acum voi trece la altă marcä, numai să nu îi mai calc pragul.
 

Offline ntire2000

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #348 : 13.Ian.2022, 08:08:06 p.m. »
Acuma întelegi de ce dupa experienta personala avuta la Hinode, dupa ce mai citesc pe aici ce ati patit si altii am o atitudine mai dusmanoasa fata de samsarii de la noi (si pe alocuri probabil si subiectiva ... ca nu sunt perfect - doar câinele meu ma vede asa).
La un moment dat nu conteaza banii cât faptul ca te simti tratat ca un nimic.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: teutzue, ..., GoneFishing

Offline enicky

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #349 : 14.Ian.2022, 09:16:49 a.m. »
No dă-ți seama când am fost la prima revizie la Arinovis și Radu Mureșan, managerul, a zis că e contra cost inspecția caroseriei.
   Si cred ca asa e, contra cost ! Acum sincer, nu stiu ce rost are, ca la o masina veche de un an(altii ii spun chiar "noua") sa-i faci inspectia corseriei!.
Eu am fost multumit de cei de la Royal Pitesti, oamenii s-au purtat civilizat, chiar daca nu m-au servit cu nimic, ba chiar mi-au dat si sfaturi, sugestii fara sa le cer. Ca sa nu mai zic ca sunt foarte flexibili la programari.
   La revizia a IIIa parca, le-am cerut si eu sa se uite la caroserie, nu stiam ca se numeste inspectie, m-au intrebat de ce vreau s-o fac, ca e contra-cost, dar eu am cerut-o totusi.
   O impresie la fel de buna am si despre Radacini Otopeni unde am intalnit oameni de treaba, dar si preturi ok.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip