Autor Subiect: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid  (Citit de 93539 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline vali22

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 781
  • Thanked: 117 times
  • "Dă mai departe!" (" Pay It Forward!")
Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #190 : 25.Apr.2022, 08:16:13 p.m. »
Așa cum a spus și Vlad Micsunescu acest model nu mai există în configurator.
  • Ex-Suzuki SX4 2011 SuperiorWhite 111500 km/Korando nou-nouț
 

Offline CyborgSky00

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #191 : 26.Apr.2022, 02:39:39 p.m. »
  • Suzy
 
The following users thanked this post: vali22

Offline Sergynio

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #192 : 27.Apr.2022, 03:26:26 p.m. »
este:
https://configurator.suzuki.ro/
Probabil au uitat sa scoata din configurator pt s cross cutia automata  :-S
In sectiunea S-cross -https://suzuki.ro/masini/s-cross/?id=56 nu mai apare cutie automata la trasmisie si nici la prezentare. Plus ca si noutate a aparut vitara strong hybrid in site.
  • S-Cross Hybrid
 

Offline vali22

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 781
  • Thanked: 117 times
  • "Dă mai departe!" (" Pay It Forward!")
Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #193 : 27.Apr.2022, 05:07:23 p.m. »
Da, dar e pipărată rău...
  • Ex-Suzuki SX4 2011 SuperiorWhite 111500 km/Korando nou-nouț
 

Offline ntire2000

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #194 : 27.Apr.2022, 09:07:11 p.m. »
Doar pretul aluminiului a crescut de 7-8 ori.
Tot ceea ce este din aluminiu pe sub capota (conducte, radiatoare, carcasa cutie viteze, bloc motor) ar trebui sa coste proportional.
Va mai zic iar, luati ce gasiti prin showroom-uri .... ca ce se va vinde peste jumatate de an va avea alte scoruri.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: vali22, cristidav

Offline Aliosa

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #195 : 08.Mai.2022, 10:04:43 a.m. »
Salutare!
Sâmbătă, 7 mai, plimbare până la Cabana Cozia. Asta a însemnat un drum forestier de 15 km parcurs cu patru adulți în mașină. 30 km parcurși în viteza întâi, o oră și 45 de minute la urcare și la fel la coborâre, cu 10 km/h în Mud/Snow și cu câteva porțiuni de Lock la urcare. Drum foarte prost, cu lemne, pietre și porțiuni cu șleauri mari cu noroi făcute de camioanele care transportă lemn. Cabanierul a spus că niciodată drumul nu a fost într-o stare mai proastă. Mașina, echipată cu anvelope de vară, s-a comportat impecabil. Fără nicio scârțâitură la interior, fără niciun zgomot la suspensie, fără să se chinuie la încrucișările de punți. Motorul a stat la maxim 2200 rpm și nu a existat nici discomfort acustic de la el. Au fost momente în care am oprit pentru a calcula abordarea unor porțiuni urâte, am mai aruncat de pe drum lemne sau pietre, dar nu am atins niciodată pe dedesubt. Ultimii cinci km de urcare sunt cei mai dificili, cu drum îngust și stâncă pe post de suprafață de rulare. Am remarcat faptul că suspensia se comportă mult mai bine pe un astfel de drum decăt pe asfalt. Pe asfalt(la viteze mai mari, desigur), suspensia este dură și auzi/simți denivelările, în timp ce pe un drum foarte prost(la viteze mici) nu se aude nimic și te simți doar legănat, nu zgâlțâit. După coborâre, mașina arăta jalnic, plină de praf și noroi, așa că a fost spălată la prima spălătorie. Acolo am remarcat și câteva zgârieturi de la crengile întâlnite, dar nu grave, zgâriat pare doar stratul de lac.
  • SX 4 S Cross
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14820
  • Thanked: 3652 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #196 : 15.Mai.2022, 10:54:27 a.m. »
În cartea mașinii scrie că motorul poate să consume un litru de ulei la 1000 km. Un fel de "noi am spus asta", în caz că s-ar întâmpla. Dar, nu s-a întâmplat. După ce am citit chestia de mai înainte, am fost la reprezentanță să-i întreb ce fel de ulei e în motor, pentru a cumpăra un litru de rezervă. Mi-au spus că motorul nu consumă deloc ulei, să stau liniștit și să-i dau turații. Până la urmă, motorul e garantat, așa că merg fără grijă.

Eu am fost șocat ieri cand am citit ce-a scris colegul @Aliosa mai sus.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline cristidav

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #197 : 15.Mai.2022, 10:58:17 a.m. »
Eu nu am fost socat fiindca stiam inca de la citirea manualului vechiului SX4, la fel scria si acolo, si la SCross. Dar asta nu e o consolare... e mai mult "noi v-am spus, ne-am spalat pe maini" de la producator.
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14820
  • Thanked: 3652 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #198 : 15.Mai.2022, 11:44:21 a.m. »
Nu am manualul tiparit in romana al clasicului SX4 la indemana, dar am 3 variante diferite PDF in engleza. In niciuna nu scrie cat este prognozata pierderea de ulei.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline enicky

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #199 : 15.Mai.2022, 08:51:21 p.m. »
Eu am fost șocat ieri cand am citit ce-a scris colegul @Aliosa mai sus.
  Am citit de la pag 7-14 la 7-19 si n-am gasit unde se face afirmatia cu pricina.
La 7-16 scrie doar ca citez "3)In cazul in care nivelul uleiului de motor depaseste nivelul "MAX" marcat pe joja de ulei, consultati distribuitorul dvs. Suzuki."
  Iar la punctul 1) se avertizeaza ca masina face regenerare GPF.
Tot aici se dau si ceva indrumari in situatia in care se face schimbul de ulei de catre altcineva decat un service.

   Eu am fost socat de faptul ca uleiul miroase a benzina, mai ales ca atunci cand verific joja, iau ulei si-l frec intre degete sa vad daca se mai simte lubrefiere, dar niciodata n-am dus degetele la nas sa le ...miros.  #:-S
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip