0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Eu as zice sa folosesti in continuare masina si sa incerci sa gasesti pe cineva priceput atat teoretic cat si practic cu care sa depistezi cauza si apoi sa realizezi si remedierea (poate o corespondenta directa cu injinerii de la suzuki din japonia); nu spera sa o rezolvi cu reprezentantle de la noi, ca nu mai au oameni, care au fost buni deja lucreaza prin UK, DE, FR, BE, etc...in RO au ramas doar ucenici in formare care abia asteapta si ei sa invete strangerea suruburilor ca sa o taie in afara la 1400 euroi/luna minim!
La mine un lucru inca neelucidat dece a fost trecut pe factura resetare calculator, pt reinitializare senzor temperatura extrerioara deoarece indica valori eroanate. Masina fiind inca in garantie??(deoarece Hinode este in insolvebta??)
Asta e capcana: dealerii castiga din servisare / piese. Si daca nu deschizi bine ochii cerand si explicatii, te trezesti cu cine stie ce sume.Eu am fugit cat am putut de reprezentantele de la noi, dar daca vrei sa ai garantie taci si scoti bani...Imi aduc aminte si acum, in urma cu mai mult de 15 ani, cand Dacia te obliga sa pui la revizii DACIA OIL, refuzand sa accepte ELF sau alte marci. N-aveai ce face...
Oare stie cineva (apare pe vreo statistica) numarul de Suzuki-uri vandut anul trecut in Romania? Sau macar unde se plaseaza intr-un clasament?