Autor Subiect: Pornirea corectă  (Citit de 4318 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline mihaimat

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 3
  • Gen: Bărbat
    • București
Pornirea corectă
« : 12.Aug.2019, 02:34:13 p.m. »
Salutare la toată lumea, sunt proprietar nou de sx4
Am o nelămurire cu manevrele corecte de pornire a motorului, din show room:Apeși butonul o dată, Apeși ambreiaj și pornești. La verificarea de 1000 km ___greșit __aștepți să se stingă bordul (practic la a 3 a apăsare de buton). Care-i ideea la mine prima apăsare pornește radio, Cum pornesc din 2 apăsări cu martori stinși la bord, trei apăsări e prea de tot.
  • Suzuki sx4 s-cross 2019
 

Offline toma

Re: Pornirea corectă
« Răspuns #1 : 12.Aug.2019, 02:56:07 p.m. »
Complicat ce descrii tu acolo

Iti spun cum pornesc eu, fara a avea pretentia ca o fac corect: calc ambreiajul si apas scurt butonul start  :D

Uite si manualul ce spune despre asta:


  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline mihaimat

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 3
  • Gen: Bărbat
    • București
Re: Pornirea corectă
« Răspuns #2 : 12.Aug.2019, 04:16:56 p.m. »
 Ok
Am studiat manual
Mecanicul de la ei a spus ca dacă nu așteptăm să se stingă bordul, defapt benzina nu este în rampă, și stricam motorul
Mulțumesc
  • Suzuki sx4 s-cross 2019
 

Offline dthem

Re: Pornirea corectă
« Răspuns #3 : 12.Aug.2019, 06:46:54 p.m. »
Wtf, benzina n-are cum sa plece din rampa  :clap:
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
 

Offline mihaimat

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 3
  • Gen: Bărbat
    • București
Re: Pornirea corectă
« Răspuns #4 : 12.Aug.2019, 06:52:14 p.m. »
Pompa nu apuca să facă presiunea optimă, nu ca pleacă ea efectiv de acolo
  • Suzuki sx4 s-cross 2019
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Pornirea corectă
« Răspuns #5 : 12.Aug.2019, 07:59:29 p.m. »
 :-)) :-)) =)) =))

Eu zic sa faceti ca la berlina, 5 pedale, tragi socul si dai la cheie

Cum sa nu aiba benzina, pompa e amorsata 😂😂, schimba mecanicul cu unu care nu a invatat pe dacia 1300
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline enicky

Re: Pornirea corectă
« Răspuns #6 : 12.Aug.2019, 11:09:57 p.m. »
  Imediat dupa deschiderea topicului,m-am abtinut sa dau un raspuns, pt. ca eram curios ce va urma!
  Sa plangem, sau sa radem?!
  Nu ne uitam in manual, dilema... radioul trebuie sa porneasca inainte sau dupa ce a pornit motorul :-)), iar mecanicul spune ca "fuge" benzina din rampa, chiar daca pompa e amorsata, te-ar pune sa tragi socul, dar nu se mai fabrica !!! :-O
 
   Asta e "TARA UNDE SUNT NEVOIT SA TRAIESC...." in 2019, cand putem porni masina din casa cu o telecomanda... Rad si curcile de noi... :-)) :-))
 
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline IAMCALM

Re: Pornirea corectă
« Răspuns #7 : 13.Aug.2019, 06:28:51 a.m. »
Salutare tuturor. Ce faci tu este invers :). In primul rînd apeși ambreiajul după care, ținând apăsat ambreiajul apeși pe buton. În manual este destul de clar menționat acest fapt. Este de asemenea menționat si faptul ce se întîmplă dacă apeși butonul start fără a apăsa pe ambreiaj.
  • SX4 S-Cross 1.4 Allgrip MT
 

Offline solymir

Re: Pornirea corectă
« Răspuns #8 : 13.Aug.2019, 09:26:22 a.m. »
Astea cred ca sunt mistere de acum 20 ani. La prima versiune de Logan mi s-a spus asta si nu din motive hardware ci pentru ca isi facea nu stiu ce verificari soft care sunt intrerupte daca dai la cheie.
La masinile moderne nu am mai auzit de asa ceva.
Ca sa transam problema, uite, la automata mea apas pe frana bordul e negru tot in afara de display care imi zice press start si pleaca motorul. Daca nu apas frana, trece tot asa prin aprindere de beculete la a treia? apasare de start, fara sa plece motorul.
  • S-Cross Luxus Mineral Grey. Pentru ca Spirit AT nu exista...
 

Offline Fujitsu

Re: Pornirea corectă
« Răspuns #9 : 30.Nov.2019, 06:31:11 a.m. »
La motoarele pe benzina: nu contează dacă se sting sau martorii de pe bord înainte de pornirea motorului.
La diesel: trebuie sa se stingă neapărat martorul pentru bujia incandescentă.
La motoarele aspirate: poți pleca de pe loc imediat ce ai pornit motorul
La turbo: aștepți un minut la relanti înainte să pleci, daca vrei sa protejezi turbo.

(Sinteza unui interviu cu un inginer cadru universitar)

PS: conducerea cu carburant puțin în rezervor este contraindicata la diesel. La benzinare e mai puțin important acest aspect.
« Ultima Modificare: 30.Nov.2019, 06:41:50 a.m. de Fujitsu »
  • my ex: SX4 S-Cross 1.4 AT, actual: ID 4
 
The following users thanked this post: ntire2000, toma, Maximus