Autor Subiect: Supraincalzire motor SSS 2008  (Citit de 8805 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Utilizator_Anonim

Re: Supraincalzire motor SSS 2008
« Răspuns #10 : 01.Oct.2018, 09:25:21 p.m. »
Sunt ok toate 3
In saab bag omv si rompetrol
Eu cred ca ai pompa de apa pe duca sau au pus un termostat defect
Nu cred ca ai nimic la chiulasa, se facea capuccino in vas
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline ff_2004_06

Re: Supraincalzire motor SSS 2008
« Răspuns #11 : 01.Oct.2018, 09:26:47 p.m. »
Si daca o dau jos la service isi dau seama 100% ca ea e de vina?
  • Suzuki Swift Sport 2008 - vandut in 2019
 

Offline smiley

Supraincalzire motor SSS 2008
« Răspuns #12 : 01.Oct.2018, 09:27:21 p.m. »
Eu am pus si voi pune benzina de 95 cât timp nu e specificat de producător ca trebuie obligatoriu o benzina premium ...

Pompa de apa este pe cureaua de accesorii sau distribuție pp , adică m-ar surprinde sa aibă ceva cât timp se învârte

Ma gândesc ca un test ar mai fi sa încerci sa dai drumul la caldura in habitaclu maxim când ai tem mare , ar trebui sa te topești de caldura si sa scadă temperatura .
Poate pana la urma o fi ceva cu radiatorul.

Vitara Passion AllGrip 2018 1.4 Boosterjet White
Opel Astra H 2004 1.4 XEP
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Supraincalzire motor SSS 2008
« Răspuns #13 : 01.Oct.2018, 09:28:41 p.m. »
Sau mecanici imbecili
Am povestit cum mi-au pus mie filtrul de benzina invers si nu stiam de ce nu trage peste 3000 rpm
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline ff_2004_06

Re: Supraincalzire motor SSS 2008
« Răspuns #14 : 01.Oct.2018, 09:30:47 p.m. »
La SSS scrie clar 98+.

Hai sa mai adaug un simptom cu sau fara legatura: scartaie o curea (nu stiu care) mai ales cand e umezeala dar mai des in ultima perioada desi le-am schimbat recent pe amandoua. Ce ziceti?
  • Suzuki Swift Sport 2008 - vandut in 2019
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Supraincalzire motor SSS 2008
« Răspuns #15 : 01.Oct.2018, 09:33:46 p.m. »
Ca trebuie stransa
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Muttley

Re: Supraincalzire motor SSS 2008
« Răspuns #16 : 01.Oct.2018, 09:34:36 p.m. »
Am presupus ca daca ajungi in servis, or vedea aia o curea care patineaza.
Caldura in habitaclu ai?
Aerisitor pe vreun furtun este?
Pompa se poate (cred) verifica cat de cat si fara demontare.
Termostat oem ai pus, sau vreo pocnitoare?
Cand o turezi se supraincalzeste sau se raceste?
  • Dacia 1310, Impreza WRX, Swift Sport
 

Offline smiley

Re: Supraincalzire motor SSS 2008
« Răspuns #17 : 01.Oct.2018, 09:36:41 p.m. »
Daca scârțâie doar când ac-ul e pornit înseamnă ca patineaza pe fulia de pe compresor, daca cumva pompa de apa e pe cureaua de accesorii si ea opune asa multa rezistența de iti patineaza cureaua pe ea e clar unde e problema.

Vitara Passion AllGrip 2018 1.4 Boosterjet White
Opel Astra H 2004 1.4 XEP
 

Offline ff_2004_06

Re: Supraincalzire motor SSS 2008
« Răspuns #18 : 01.Oct.2018, 09:44:56 p.m. »
Cred ca scartaie si cu AC si fara, mai demult scartaia doar putin la pornire dimineata si mai ales cand era umezeala mai mare afara. In ultima vreme scartaie mai des, cateodata putin si cand e motorul cald deja.

Dan, asa ar fi normal, sa vada cureaua care patineaza, dar n-as paria pe asta.

Caldura in habitacu am, problema e ca baga caldura doar dupa ce masina merge, daca stau sa se incalzeasca motorul pe loc nu baga caldura pana nu merg 1-2 km. Asta pare sa se fi rezolvat (baga caldura mai repede) dupa ce am schimbat termostatul dar posibil sa mi se para, nu am vrut sa testez lasand motorul sa se incalzeasca de teama sa nu se supraincalzeasca iar.

Aerisitor pe vreun furtun nu stiu daca este.

Termostat le-am zis sa puna ceva bun, au pus BorgWarner, e ok?

Cand o turez se supraincalzeste.
  • Suzuki Swift Sport 2008 - vandut in 2019
 

Offline Muttley

Re: Supraincalzire motor SSS 2008
« Răspuns #19 : 01.Oct.2018, 11:14:49 p.m. »
As zice garnitura de chiulasa, dar fiind la distanta as zice prost.

As verifica furtunurile de radiator. Cand antigelul ajunge la 85 de grade (monitorizezi cu ceva OBD reader) daca cel de jos incepe sa se incalzeasca. Idem radiator. Daca nu, termostat sau pompa.
Apoi daca pompa debiteaza ceva desfacand aerisitorul din dreapta motorului cum te uiti la el. Ignisul meu are. Sper sa aiba si Swiftul tau. Daca n-are, cu palnie etansa pe radiator, cu busonul scos inainte de pornire, la rece. Debitul de apa ar trebui sa varieze cu turatia. Daca nu scuipa nimic pe la aerisitor sau nu variaza nivelul din palnie, pompa e moarta. Si daca masina nu s-a bucurat de schimburi regulate de antigel, are sanse sa se fi compromis si pompa aia. Daca pompa da semne de bine, termostat.
Apoi, in mers. Daca la accelerare creste temperatura (din nou, OBD reader) si creste nivelul din vas... E cam garnitura.
Vezi ca daca e garnitura, chiulasa trebuie planata. Nu e doar o inlocuire si atat.

Eu am pus termostat Suzuki, aproape 200 lei. Stiu ca astea AM sunt pe la 30 lei. Nu stiu daca merita economia, avand in vedere riscurile asociate proastei functionari si, la masinile astea, cat e de naspa inlocuirea.

Deci service.
  • Dacia 1310, Impreza WRX, Swift Sport