As zice garnitura de chiulasa, dar fiind la distanta as zice prost.
As verifica furtunurile de radiator. Cand antigelul ajunge la 85 de grade (monitorizezi cu ceva OBD reader) daca cel de jos incepe sa se incalzeasca. Idem radiator. Daca nu, termostat sau pompa.
Apoi daca pompa debiteaza ceva desfacand aerisitorul din dreapta motorului cum te uiti la el. Ignisul meu are. Sper sa aiba si Swiftul tau. Daca n-are, cu palnie etansa pe radiator, cu busonul scos inainte de pornire, la rece. Debitul de apa ar trebui sa varieze cu turatia. Daca nu scuipa nimic pe la aerisitor sau nu variaza nivelul din palnie, pompa e moarta. Si daca masina nu s-a bucurat de schimburi regulate de antigel, are sanse sa se fi compromis si pompa aia. Daca pompa da semne de bine, termostat.
Apoi, in mers. Daca la accelerare creste temperatura (din nou, OBD reader) si creste nivelul din vas... E cam garnitura.
Vezi ca daca e garnitura, chiulasa trebuie planata. Nu e doar o inlocuire si atat.
Eu am pus termostat Suzuki, aproape 200 lei. Stiu ca astea AM sunt pe la 30 lei. Nu stiu daca merita economia, avand in vedere riscurile asociate proastei functionari si, la masinile astea, cat e de naspa inlocuirea.
Deci service.