Autor Subiect: Swift SSS 2017 versus...  (Citit de 9928 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Utilizator_Anonim

Re: Swift SSS 2017 versus...
« Răspuns #90 : 15.Dec.2018, 09:50:19 a.m. »
Am condus amandoi scrossul de 1.4 care are 200 kg in plus, Motorul e mult prea slab pt ceva pe care scrie sport.
E un motor adecvat pt o masina de familie.
Arunci de ce as da 5000€ in plus pe ea daca nu e sport?
Asa e swiftul de 1 l absolut decent
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 
The following users thanked this post: Soimu

Offline ronfrown

Re: Swift SSS 2017 versus...
« Răspuns #91 : 15.Dec.2018, 10:09:31 a.m. »
Am inteles, ati condus SCross si comparati cu Swift sport pentru ca au acelasi motor :-j
Probabil ati condus ca aici :



Dar nu v-a ajuns puterea :). Si aici este primul model, cu motor de 125 cp si 5 trepte.

Oare Mazda MX5 cu motor de 130 cp o fi masina sport ? Probabil ca nu, desi ajunge si la 25k. Si are si 2 locuri (fara spatiu), nici cine stie ce finisaje.
 
The following users thanked this post: f.cristi

Offline f.cristi

Re: Swift SSS 2017 versus...
« Răspuns #92 : 15.Dec.2018, 10:18:24 a.m. »
Nici Suzuki nu cred ca a avut vreodată pretenția că Sport(ivele) lor comerciale se pretează pt. competiții (sau mers de genul).

Offline Utilizator_Anonim

Re: Swift SSS 2017 versus...
« Răspuns #93 : 15.Dec.2018, 10:26:38 a.m. »
Nu @ronfrown compar cu ce am, cu un coupe de 1300 kg 230 cp si 360 nm si evident cu scrossul din curte.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline ronfrown

Re: Swift SSS 2017 versus...
« Răspuns #94 : 15.Dec.2018, 12:37:42 p.m. »
Eu unul nu vad legatura. Plus ca masina stock nu are aceeasi putere.
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Swift SSS 2017 versus...
« Răspuns #95 : 15.Dec.2018, 12:47:06 p.m. »
185 cp
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline ronfrown

Re: Swift SSS 2017 versus...
« Răspuns #96 : 15.Dec.2018, 01:12:48 p.m. »
OK. Dar tu nu intelegi ce isi propune masina asta :

The Swift’s chief engineer Masao Kobori says the car was built to cater to an audience who value driving dynamics over brute straight-line speed.

“We know that our customers value a dynamic driving experience above everything else, so for the third-generation Swift Sport our development concept was ‘ultimate driving excitement’,” Koboro says.
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim, f.cristi

Offline Utilizator_Anonim

Re: Swift SSS 2017 versus...
« Răspuns #97 : 15.Dec.2018, 01:34:40 p.m. »
😂😂😂
Adica e ce ziceam si eu, simpatica dar fara motor.
Probabil sta bine in curbe.
E din ciclul ce frumos atarna 😂😂
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline shpeedy

Re: Swift SSS 2017 versus...
« Răspuns #98 : 15.Dec.2018, 01:51:32 p.m. »
Legat de dezbaterea voastra, o sa las asta aici:

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4, 2007 Forester 2.0X
Current: 2015 Nissan Pulsar 1.5dci
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline boga81

Re: Swift SSS 2017 versus...
« Răspuns #99 : 15.Dec.2018, 02:18:55 p.m. »
Mustangul nu a fost niciodata masina de viraje. Generatia aia, daca nu ma insel, are suspensii spate de caruta, pe foi. Dar a fost masina cu care sa mergi pe Route66 :)
Nu mai zic de soferi/piloti. Cel din Mini e tare!
19k e mult prea mult pentru SSS, oricat de fun ar fi pe viraje.Vitara 1.4 incepe de la 16.7k si e si mai multa masina... Nu inteleg de ce SSS e asa de scump...

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm