Autor Subiect: Zgomote  (Citit de 24224 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline f.cristi

Re: Zgomote
« Răspuns #90 : 24.Iul.2018, 10:28:09 p.m. »
N-ar trebui sa se incinda discurile, jantele ?

Offline Myhay

Re: Zgomote
« Răspuns #91 : 25.Iul.2018, 07:38:59 a.m. »
Nu , pt ca dupa spusele celor de la service , in cazul meu cel putin doar doua placute erau semi blocate ( cele de pe interiorul discului) sau usor intepenite din cauza mizeriei de la acestea. Deci cat timp nu sunt blocate calumea si masina nu este infranata nu au de ce sa se incinga discuri , jante etc. Sunt blocate la limita exact cat sa frece usor mai mult decat trebuie si sa scoata sunetul ala. Probabil daca se aduna multa mizerie acolo fara sa ajunga apa sa mai spele se blocheaza mai mult.

Ideea este in felul urmator : mai ales in reprezentante dar si in majoritatea service urilor , daca solutia rezolvarii in cazul de fata este indoirea sau distantarea prin fortare a acelei tablite , se feresc de astfel de giumbuslucuri. Si este valabil la orice piesa sau operatiune. Conform regulilor ei schimba sau ung / greseaza atat. Nu repara si mai ales se feresc de peticeli si artificii. Pt ca daca se intampla ceva cu reparatia facuta ei raspund direct. Asa ei monteaza piesa noua cu garantie fara probleme si scapa de griji. Nu ai ce sa le reprosezi daca se intampla ceva. Ei se scot : domne ne am facut treaba , am montat piesa noua sigilata conform normelor , producatorului etc. De asta zic pt ca atunci cand le am dat solutia de aici de pe forum cu indoirea tablitei au strambat din nas spunand ca nu fac asa ceva. Facand o chestie de asta ei practic modifica ansamblul / subansamblul dat de producator ceea ce poate avea consecinte pt ca producatorul asa a facut piesa asa trebuie sa functioneze. Cred ca intelegeti ideea.

A , ca tu te ai bine sau il cunosti pe mecanic si neoficial face o chestie de genul este altceva. Are si el o siguranta la randul lui ca daca se intampla ceva nu vii sa faci scandal pe acolo ca ce ati facut domne , avandu va bine cum se spune.

Spun treaba asta ca au fost cazuri in trecut , prieten de al meu care era mecanic intr un service si unul a avut o problema la o Dacie pe vremuri , nu l cunostea venise prima oara acolo si prietenul meu (mecanicul) fiind de buna credinta in loc sa i spuna cum trebuia sa cumpere piesa noua sa o schimbe el a reparat o , reducand costurile respectivului cu mult. Piesa costa cateva sute de lei. Nu zici ca dupa cateva zile a venit ala inapoi cu gura mare ca nu i place cum merge ca car ca mar. Neputand sa i ofere garantie pe acea reparatie a piesei ca nu se poate , a ajuns vorba la patron si acesta s a luat de prietenul meu ( pe buna dreptate ca ala putea sa le faca reclamatie sau sa i dea in judecata) si i a dat de ales : ori il da afara ori plateste piesa si manopera din buzunarul lui. Asa ca a platit. De atunci a zis ca nu mai face asa ceva. Asta ca idee sa se priceapa. Nu ca le dau celor de la service dreptate dar ii inteleg si pe ei punandu ma in locul lor. De aia ei schimba cu piesa noua necontand costurile. Vrei bine nu vrei iara bine. Ei respecta graficul / mentenanta.
  • Suzuki Baleno 1.2 DUALJET GLX / Granite Grey Mettalic + Vitara Hybryd ALLGRIP 1.4Boosterjet Spirit 6MT / Galactic Grey Metallic
 

Offline f.cristi

Re: Zgomote
« Răspuns #92 : 25.Iul.2018, 08:30:18 a.m. »
Ok, dar tu ca service de reprezentanta, daca vezi ca prin inlocuirea/curatarea unei piese problema nu se rezolva si clientii au aceleasi plangeri, nu e de datoria ta sa informezi mai departe catre importator, importatorul catre producator ? Am impresia ca undeva lantul se rupe si clientul este lasat cu problema pe cap (ori ca "asa face toate", ori ca "n-avem ce face dom'le !").
Si acum, hai sa fim seriosi, ce, numai la Suzuki se face si se strange mizerie la plăcuțe ?

Azi dimineata am pornit pe silentios de acasa si, cand am ajuns la servici, dupa 8 km, scârța-scârța. Mai mare rusinea prin multimea de oameni, masina noua...

Offline jupanul1

Re: Zgomote
« Răspuns #93 : 25.Iul.2018, 08:33:30 a.m. »
@Myhay - da, e corect ce spui tu acolo. N-ar trebui să se facă cârpeli în service. Că rumunul îi mare amator de soluții alternative și mai ales ieftine, asta se știe. Dar mi se pare cam mare tevatura pentru strâmbatul unei table ce e deja strâmbă...

În fine, se pare că soluția finală e fie să plouă des și torențial, fie vizite regulate cu frecvență cât mai mare la spălătorie și insistat în zona plăcuțelor. Și, cu prima ocazie, alte plăcuțe de la alt producător, poate nu mai fac problema asta.  >:D<
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline Myhay

Re: Zgomote
« Răspuns #94 : 25.Iul.2018, 09:09:08 a.m. »
Da ai dreptate dar nu le pasa. Rezolvarea mi au dat o rapid : la fiecare revizie facuta se face si operatiunea asta de curatare. Adica eu mai incarc factura cu 80 lei ca e considerata operatiune de mentenanta. In final lor le convine. Am mai avut masini la viata mea dar la niciuna nu a trebuit facut asa ceva , poate doar atunci cand se schimbau discurile ai placutele ca tot dadea jos mecanicul sa mai fi curatat acolo si atunci doar daca avea chef sau isi amintea si nu erau probleme. Pot fi si placutele de vina? Fiind ecologice lasa multa negreala si de aici si depunerile. Or trebui placute care sa nu lase in urma atata negreala.

Saptamana trecuta au facut in ultimul hal mai tare ca niciodata. Rusine era putin spus , nici dupa Smurd nu se uita lumea cum se uita la mine. Soferii in trafic la fel , nu stiau ce se intampla mai aveau putin si se dadeau din calea mea sa strec  :happy:

Cred ca trebuie sa ne strangem mai multi cu problema asta si sa mergem toti intr o zi la acelasi service sa vada ca e serioasa treaba.
  • Suzuki Baleno 1.2 DUALJET GLX / Granite Grey Mettalic + Vitara Hybryd ALLGRIP 1.4Boosterjet Spirit 6MT / Galactic Grey Metallic
 

Offline f.cristi

Re: Zgomote
« Răspuns #95 : 25.Iul.2018, 09:48:49 a.m. »
Am avut si eu plăcuțe ecologice la alta masina si scârțâiau (ca la autobuze) la frânare nu inafara frânării. Astea pe frânare nu scârțâie.

Offline Utilizator_Anonim

Re: Zgomote
« Răspuns #96 : 25.Iul.2018, 09:50:53 a.m. »
Corect, scartaiau cand franezi, ce aveti voi e semiblocare-porcarie
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline f.cristi

Re: Zgomote
« Răspuns #97 : 25.Iul.2018, 10:06:36 a.m. »
Cred ca trebuie sa ne strangem mai multi cu problema asta si sa mergem toti intr o zi la acelasi service sa vada ca e serioasa treaba.
Ce ma mira pe mine e ca vad ca sunt putini posesori (cel putin de Ignis) pe forumul asta care se plang de aceasta problema.

PS: poate fi o explicatie/cauza (cel putin la mine) rulajul mic (putin peste 4000 km in 9 luni), preponderent urban, si sa nu apuce sa se curete discurile ?

Offline enicky

Re: Zgomote
« Răspuns #98 : 25.Iul.2018, 10:08:08 a.m. »
.. N-ar trebui să se facă cârpeli în service. Că rumunul îi mare amator de soluții alternative și mai ales ieftine, asta se știe. Dar mi se pare cam mare tevatura pentru strâmbatul unei table ce e deja strâmbă...
    Asa-zisa "carpeala" poate fi uneori si solutie tehnica ! Este  adevarat  ca inlocuirea piesei declina raspunderea, dar pana la urma noi nu mai avem decat "inlocuitori  de piese"?  Eu cred ca si mecanicul si electricianul auto mai trebuie sa si gandeasca putin, nu doar sa dea verdictul sa cumpere "fraierul"/clientul piesa. Si daca nu e aia problema? Adica fugim de o mica indoitura, ca ce? Pierdem placutele pe drum? Daca intelegi rolul piesei si modul de functionare, poti lua o decizie corecta.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Myhay

Re: Zgomote
« Răspuns #99 : 25.Iul.2018, 10:58:05 a.m. »
@f.cristi - Nu , eu am 12.500 cu ea mers zilnic. Deci....

@enicky - Nu si asuma nimeni , nu le pasa , este mai usor si simplu asa
  • Suzuki Baleno 1.2 DUALJET GLX / Granite Grey Mettalic + Vitara Hybryd ALLGRIP 1.4Boosterjet Spirit 6MT / Galactic Grey Metallic