Autor Subiect: Dezamagiri New Ignis  (Citit de 25467 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Cristi R

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #10 : 08.Ian.2018, 02:34:33 p.m. »
Intrebare: investigatia cu problema este subiectiva sau face parte dintr-un "recall"? Adica au identificat problema doar la tine sau au fost mai multi cu problema asta? Multumesc!
Este defect de constructie. A fost semnalata de alti 200 si ceva de posesori si a fost declarata defect de fabricatie. Ce ma ingrijoreaza este ca solutia de reparatie nun este cea potrivita.
Defectul constatat de mine am aflat ca este defect de constructie semnalat de alti 200 si ceva de posesori. Problema e ca solutia adoptata cu 2 tampoane mai mici si 2 amortizoare de inlocuit nu este cea potrivita. Fiindca arcurile sunt de vina.
« Ultima Modificare: 08.Ian.2018, 02:50:06 p.m. de cristyyy2003 »
  • Suzuki Ignis 2017
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #11 : 08.Ian.2018, 02:46:09 p.m. »
Sunt prea scurte sau prea moi?
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline yeti

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1520
  • Thanked: 551 times
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti, Sector 3
Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #12 : 08.Ian.2018, 08:21:10 p.m. »
Dar in fine voi vedea. Le multumesc tuturor care m-au sfatuit aici si mi-au dat idei. Adica nimanui ....imi multumeam si eu mie ca si asa vorbesc ca televizoru aici.

Te rugam sa o iei mai usor cu astfel de aprecieri. Ai apelat la un grup de posesori si iubitori ai marcii Suzuki, nu la 112. Pe aici avem obiceiul ca daca stim ceva raspundem, daca nu, stam in banca noastra.
Multumesc pentru intelegere si sedere placuta in continuare pe forum.

@yeti
  • Opel Mokka Cosmo 1.4 benzina turbo 140CP 6MT 4x4 Red Velvet BFGoodrich G-grip allseason2 (fost Suzuki Vitara Cool 1.6 benzina 120CP 2WD 5MT Superior White Michelin CrossClimate)
Vitara 
Mokka
 
The following users thanked this post: maxwell

Offline Utilizator_Anonim

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #13 : 08.Ian.2018, 08:45:44 p.m. »
Eu ii dau partial dreptate lui @Cristi R , e o problema generala de calitate la noile generatii de suzuki.
S-a recurs la o serie de compromisuri tehnice pentru a pastra preturile jos.
Gandeste-te ca ignis e la pret de sandero totusi, iar vitara si s-cross joaca in clasa Duster (mai bine pe asfalt, mult mai prost in offroad)
Si eu am fost suparat cand am vazut puntea spate de la s-cross, care e o porcarie ieftina si fragila.
M-am enervat pentru ca nu am verificat inainte de achizitie solutia tehnica, fiind convins ca e preluata de la Grand Vitara, o masina robusta.
Ii dau dreptate si lui @yeti pe forum scriem daca avem vreo idee de rezolvare, dar in cazul solutiilor tehnice jalnice alese de producator nu prea avem ce face, ne ramane ca data viitoare, probabil sa schimbam brandul.
Eu spre exemplu, vand swiftul care a ruginit aiurea in portbaj, s-crossul il preia sotia pentru mers zi de zi si il voi mai conduce in concedii,
Totodata, mi-am luat o vechitura clasica full mecanica pe care o restaurez din banii pe swift.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline f.cristi

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #14 : 08.Ian.2018, 09:54:35 p.m. »
Ma poate sfatui cineva ce sa fac?
In privinta suspensiilor, cica ar exista o posibilitate de schimbare pe garantie, la solicitarea (expresa a) clientului
Le multumesc tuturor care m-au sfatuit aici si mi-au dat idei. Adica nimanui ....imi multumeam si eu mie ca si asa vorbesc ca televizoru aici.
M-am autocitat si eu "pe mine insumi" ca sa nu zici ca nu ti-a oferit nimeni nicio idee (pe calea careia vad ca deja ai mers). Nu-mi trebuia niciun "multumesc" dar daca tu vorbesti ca televizoru' inseamna ca si noi am vorbit la fel.

Offline Cristi R

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #15 : 09.Ian.2018, 09:43:06 p.m. »
Domnilor,
Le multumesc celor care au raspuns aici si celor care m-au criticat le cer scuze dar sunt nou pe primul forum din viata mea. Am 50 de ani si invat mai greu sa umblu pe forumul acesta astfel ca nu am reusit sa vad la timp raspunsurile si nu am stiut sa multumesc celor care mi-au acordat atentie. Totusi va rog sa ma iertati fiindca desi trecut de tinerete am ramas cu un limbaj colorat si mai ales cand sunt dezamagit sau suparat imi dau drumu de nu ma mai opreste nimeni cu atat mai putin partenerii mei mai scrupulosi de aici si din alte parti lucru pentru care imi cer in continuare scuze cu anticipatie. Iar acum chiar sunt suparat....
Deci desi defectul privind suspensia spate a fost recunoscut de firma, solutia de reparatie este complet nesatisfacatoare. Ea consta in montarea pe garantie a unor tampoane de cauciuc limitatoare de suspensie mai mici fata de cele actuale precum si inlocuirea amortizoarelor cu unele de cursa mai lunga in jos. Cu alte cuvinte aceasta solutie permite caroseriei o cursa mai mare in jos pana probabil o sa se taraie pe asfalt frate ...pai ce mama dracului de masina e asta nu pot sa imi imaginez. Plus ca solutia este complet neeconomica. O pereche de arcuri mai tari costa jumate din pretul amortizoarelor si tampoanelor la un loc. In fine eu voi accepta solutia japonezilor dar in paralel voi incepe cautarea unor arcuri serioase nu sarmele astea care se lasa 3 sferturi de cursa de suspensie cu 60 kg de sarcina. Cu permisiunea Dvs. si cu scuzele de limbaj dur dar zic eu meritat ...va supun atentiei o scrisoare pe care am pus-o pe mai multe site-uri unde a fost prezentata aceasta asa zisa masina zic eu o analiza destul de obiectiva a ceea ce este in realitate fiindca in afara de o estetica buna ...nu mai gasesc prea multe lucruri de lauda.....Sper sa nu-i supar pe iubitorii de suzuki dar prima mea masina japoneza este totusi si va ramane o dezamagire:

Sperante mari....deceptii si mai mari ....

De o luna sunt posesorul unui Suzuki Ignis GLX 4x4 deci gama sa zic asa full option cel putin pentru prapadita asta de tara unde se varsa toate gunoaiele lumii. Ce sa zic ca aspect si date tehnice de pe hartie / pret a fost incantatoare si bate cam tot ce am vazut momentan pe piata asemanator doar ca reclama mincinoasa si nesimtirea se manifesta si la japonezii cei excroci ca si la europenii nostrii de 2 lei doar sa-si vanda gunoaiele lor. Ia sa facem o analiza a ceea ce se prezinta de catre dealeri, ce scrie in fisa tehnica si ceea ce este in realitate pentru ca am constatat cu uimire ca baietii modifica fisa tehnica vizibila pe internet in functie de cum mai descopera soferii minciunile lor si probabil cum ii mai injura:


1. Intrebare client: Geamurile actionate electric au impuls?
Raspuns dealer: Da doar pe partea soferului. Raspuns pe jumatate adevarat pentru ca retarzii de ingineri japonezi nu au stiut sa puna impuls decat la coborarea geamului nu si la urcarea lui. Cand eu am studiat lista de pe net ...acolo era specificat impulsul pe geamul soferului acum l-au scos. Deci depinde cum vreti sa vedeti acest raspuns...Pe jumatate adevarat sau pe jumatate mincinos. Mentionez ca aceasta dotare se gaseste completa pe marea majoritate a masinilor europene.


Bun unii vor spune ca sunt nebun cusurgiu si ca le caut cu lumanarea. Sper sa aveti rabdarea sa cititi pana la capat si sa decideti singuri. As vrea sa mentionez faptul ca inainte de aceasta masina am fost posesor de Citroen C3 model 2006 care dupa parerea mea a fost o masina saraca in dotari cu multe defecte de constructie lucru pe care l-am semnalat francezilor impreuna cu toate urarile de neam si tara, de frigidere umplute cu carne si caldura mare, din dotare la acel moment. Dar ... nu credeam ca e loc si de mai rau ...


Un prim exemplu neplacut a fost faptul ca lipseste lumina din torpedou... dar sa nu fim rautatiosi ca nici la C3 nu exista....Da macar ala avea totusi lumina in portbagaj Japonezii or fi zis ca e asa de mic ca nu mai merita si lumina .... Problema s-a rezolvat cu 2 lanterne cu barerii cumparate de la Careffour si lipite pe peretii laterali ai portbagajului...la fel si lumina in torpedou ....ah nu ma pot opri din rautati.


Citroenul C3 avea si un ingenios sistem de temporizare la stergatoarele de parbriz. Daca de exemplu Renault are temporizatorul in functie de numarul de picaturi cazute pe parbriz ceea ce implica senzori in parbriz costuri ridicate, Citroen a ales (si a ales bine) temporizatorul de stergatoare in functie de vireza masinii ...astfel daca puneam stergatoarele pe mers continuu viteza mica la stop ele treceau automat pe intermitent 3/3 sec. Iar pe viteza intermitent la viteze peste 100km/h trecea automat pe viteza mica continua ... ma rog facea exact ce trebuia si cand trebuia se vedea ca baietii au studiat bine treaba. Ca sa nu mai spun ca pe viteza intermitent francezii si probabil nu numai ei, au integrat si stergatorul de pe hayon astfel ca daca stergatoarele sunt setate pe intermitent si bagi mars-arier-ul stergatorul pe spate porneste si el semn ca masina a inteles ca boul de la volan ar vrea si el sa dea cu spatele si afara ploua.... Retarzii de la suzuki au ales modelul Daciei 1310 fratioare adica ala cu .... ce vrei ma? Daca ai nevoie da-ti drumu de maneta putoare ordinara la stergator in spate nu vrei sa te sterg si la fund in anul 2017?


O mare realizare pentru suzukioti a fost cred automatul de faruri ...mama cred ca s-au strofocat rau sa-l descopere si au uitat ca au camerele alea stereo pe tavan care ar fi putut lejer sa folosesca si eventual ca senzor de pornire a stergatoarelor care ar fi fost mult mai necesare decat luminile. Iar sunt rautacios. Dar sa trecem mai departe...


Masinile mai inteligente au o consola pe usa soferului care contine un buton de blocare a usilor din spate si / sau separat un buton de blocare al geamurilor ...un sistem de securitate pentru copii mici cum se cunoaste el de care cei care au avut masini nu pocnitori. In timp ce la masini adevarate usile se pot incuia automat la plecarea de pe loc a masinii suzukistii au marsat in continuare pe ideea daca vrei fa-ti si masina incuie usile numai la apasarea pe buton. Mai mult decat atata daca vrei sa te mai dai si jos trebuie sa dai tu cu degetelul de descuietoare ca retarzii nu au stiut cum sa faca sa se deschida usa dinauntru cand tragi de maneta de deschidere ...adica frate ... Dacia aia veche din 80 era chiar mai desteapta ca asta.... In fine despre blocarea geamurilor nu mai comentez fiindca mecanismele in acest caz si logica bolnavilor mintal din industria auto este inexistenta asa ca multe cretinisme am intalnit pana acum la mai multe marci. Ma multumesc sa spun ca cea mai buna consola intalnita de mine a fost cea de pe Renault Megane II sedan 1,9DCI full option facut in Turcia care chiar facea totul cum trebuie dar asta nu inseamna ca laud Renault pentru asta fiindca pe alte modele toti retarzii s-au jucat cu configuratii care mai de care mai idioate.


Ei si incet incet ajung la ultima descoperire de hotie japoneza. Ia sa vedeti despre ce este vorbaaa. Ca mai toate autoturismele din ziua de azi, fara sa inteleg aceasta mentalitate complet retardata si de o excrokerie iesita din comun nici suzukistii nu dau roata de rezerva, mai mult locul de roata este o caricarura in care abia daca incape o roata de rezeva slim dara-mi-te una normala, umplut cu expandat in care pun si ei 2 fiare acolo sa pacaleasca fraierii. Venit de la o aventura in fundul Bulgariei cu o masina care daca nu avea roata de rezerva poate nici acum nu ajungeam sa mai scriu randurile astea m-am interesat si m-am dat peste cap si am facut rost de roata slim cu cric de Dacie 1300 sanatos cu coarba cu tot ce trebuie pe care cu multa maiestrie am reusit sa le fixez in caricatura aia de loc de sub portbagaj. Si ca sa fie tacamul complet fiindca am inteles repede ca Ignisul asta este de fapt o Dacie din 80 de vreo 4 ori mai scumpa Am pastrat si lada de scule de la nostalgica masina comunista care sa tot cantareasca si ea vreo 15 Kg asa. De fapt roata de rezerva cu sculele aferente si cu lada si alte cateva maruntisuri sa cantareasca in portbagaj si sub el vreo 50-60 de KG cu totul asa. Dupa ce am aranjat totul in asa fel incat in portbagaj sa mai pot incarca 2 sticle de cate 10l de apa plata si un bax de apa minerala de 12l si o sacosa cu cumparaturi de vreo 25 de Kg si ea, am constatat cu stupoare ca puntea din spate sta pe tampoanele de cauciuc si ca nexam suspensie spate. Am crezut ca sunt io prost si ca am incarcat-o prea mult astfel ca am refacut calculul. Tota greutatea adaugata de mine in portbagaj sa faca vreo 100 de KG cu totul si masina se pune pe tampoane??? Pai ma japonejilor banditi daca mai pun si 2 persoane pe banketa din spate ce face ma se rupe trotineta? Ma uit in fisa tehnica a marii masini si vad ca pe spate pot pune o sarcina utila de la 905+X=1330 --> X=425 KG Dar cum oamenii sunt calculati la o greutate de 80 de KG si 2 oameni stau pe fata atunci pe spate rezulta ca pot pune o greutate de 425-160=265 de Kg. Hai sa nu fiu rautacios si riguros si sa pun 2 oameni a 80Kg plus bagaje asta inseamna 160+50=210 KG hai max 220Kg. Pai ba japoneji hoti si banditi daca io am pus-o pe burta cu 100 de kg de unde mamicile voastre cu ochii oblici sa mai suporte pocnitoarea asta de masina inca 100 Kg ma retadatilor???


Acest ultim defect al acestei masini ma face sa spun ca japonezii de la suzuki sunt niste retarzi niste hoti si niste excroci asa ca romanasi daca vreti sa va frigeti ...faceti ca mine...



Poate am fost tendentios dar acest ultim defect care imi transforma masina in caruta ma doare cel mai rau iar timpul meu fiind limitat foarte tare ma deranjeaza enorm alergatura prin service-uri si rugamintile de toti mecanicii doar doar o sa gasesc o rezolvare completa si corecta la o problema de suspensiecreata de niste incompetenti pe care pana si un prost de elev de liceu cred ca ar fi rezolvat-o mai corect decat ei.


  • Suzuki Ignis 2017
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #16 : 09.Ian.2018, 10:05:04 p.m. »
Char daca si eu sunt suparat pe suspensia de la s-cross, totusi trebuie sa remarc ca ai cam multe asteptari de la o masina de clasa mica, gandita pentru trafic urban si care e extrem de ieftina.
Ca sa mentina pretul au trebuit sa taie diverse, inclusiv sa apeleze la solutii tehnice bizare.
Sistemul 4x4 e bonus pentru iarna din Romania nedezapezita.
Cu roata de rezerva nu se mai echipeaza standard nici la BMW, de 10 ani, e drept pun runflat, dar costa de 3 ori cat ignisul.
Ignis eu zic ca e o masina din clasa lui c1 sau panda, ideala pentru trafic urban si cam atat. E mai mica si ca swiftul, daca vrei sa cari porcul si damigeana sugerez la aceeasi bani sandero, care e si mai mare.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline f.cristi

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #17 : 09.Ian.2018, 10:07:00 p.m. »
Si nu i-ai intrebat de ce nu pun niste arcuri mai tari ? Arcurile fiind atat de moi, daca micsoreaza tamponul se vor strange spirele una de alta probabil si rezultatul va fi acelasi.

Offline Cristi R

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #18 : 09.Ian.2018, 10:14:00 p.m. »
Buna seara Hippo,
Nu am asteptari mari dar mi se pare o meschinarie de 2 lei sa pui impuls doar la coborarea unui geam si sa nu pui si la urcare....parca prea de tot...
Chestia cu integrarea stergatoarelor.... pret mic al masinii... Stii cat am dat pe C3 in 2006? 10700 de EUR cu alarma si radio CD original Panasonic cu boxe cu tot 6+1 ...pe Suzuki am dat 13200 EUR ...despre ce pret mic vorbesti? AAAA ca e 4x4... ma rog ... dar raman la parerea ca meschinaria japoneza parca frizeaza ridicolul....
In ceea ce priveste caratul porcului...nu am zis asa ceva ....eu am cerut respectarea fisei tehnice ....so ...unde e asteptarile alea prea mari??
  • Suzuki Ignis 2017
 

Offline Cristi R

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #19 : 09.Ian.2018, 10:22:47 p.m. »
Faptul ca marii producatori de masini nu mai dau roata de rezerva nu este neaparat un exemplu bun ... Parerea mea este ca si BMW si Audi si ROLLS ROICE daca vrei sunt conduse la ora actuala de niste profitori ahtiati dupa bani de niste tepari ordinari care ar scoate profit si din piatra seaca si normal ca nu-i intereseaza pe unde o sa ramanem noi in pana.
Asa ca daca retardatii constructori auto cretinoizi ai europei asa zis democrate nu dau roti de rezerva ... asta este neaparat un exemplu de urmat??? Hai sa mai gandim si cu capetele noastre sa nu ne mai luam dupa toti imbecilii care fac legi si produse dupa chipul si asemanarea lor.... doar ca sunt europeni din occident... Personal mie mi-e scarba de sintagma "AAAAA si in europa de vest e la fel"  Pai daca aia sunt niste cretinoizi in multe domenii si iau niste masuri complet idioate.....de ce dracu tre sa facem si noi ca ei??
Vrei un exemplu?
Ma opreste un politist pe autostrada ca de ce nu am farurile aprinse ... pa cine dracu ma vede nene din fata cu farurile aprinse ca sunt pe autostrada nu vine nimeni din fata....Asa scrie la legea europeana facuta de imbecilii europei...si noi romanasii repede ne pnem capra...
IN GRECIA PE AUTOSTRAZI AI SEMN MAAAARE ... NU UITA LA IESIREA DIN TUNEL SA STINGI FARURILE !!!  Si aia sunt sigur mai europeni ca noi.....
  • Suzuki Ignis 2017