Autor Subiect: Dezamagiri New Ignis  (Citit de 25462 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Cristi R

Dezamagiri New Ignis
« : 05.Ian.2018, 11:32:26 a.m. »
Buna ziua,
Din noiembrie 2017 sunt posesorul unui Suzuki Ignis 4x4 GLX+ sa inteleg ca a fost cam full option in afara de acoperisul negru care oricum nu-mi trebuia ca nu vreau sa lesin de caldura vara in ea. La inceput am fost oarecum incantat de ea dar pe masura ce o cunosc mai bine imi dau seama ca japonezii ori sunt prosti ori s-au prostit pana sa apuc si eu sa-mi iau o masina japoneza. Pe langa meschinariile privitoare la geamul cu asa zis impuls pe partea soferului sau cu integrarea functionarii stergatorului spate cu cele din fata care se gasesc pe orice gioarsa europeana am intampinat o problema zic eu destul de grava cu suspensia din spate si anume ca daca pun 60-70 Kg bagaj si 2 persoane cam la aceeasi greutate adica tot cam 70 Kg, deci total 210Kg pe spate, masina sta pe tampoanele de cauciuc si trecerea peste un kk de catel se face cu sarituri in tavan ceea ce este mai mult decat deranjant. In conformitate cu fisa tehnica a masinii am inteles ca se pot pune pe spate cam 250 de Kg .... da nu au precizat daca la greutatea asta masina mai si merge.
Ma poate sfatui cineva ce sa fac? Mentionez ca este prima masina japoneza pe care am luat-o. Vin de la Citroen C3 care avea niste suspensii magnifice si de care nici macar nu am stiut ca exista, de la Renault Megane, Koleos, ca sa nu mai zic Supernova si cele cateva Dacii din timpul epoci de aur. Dar este prima masina pe care o pun pe burta cu 2 persoane si un sac de ciment. Bine am mai multe observatii privitoare si la modul de incuiere al usilor si la multe altele care merg dupa o minte odihnita rau ...dar chestia cu suspensia ma doare rau de tot. Voi incerca ceva la garantie dar mai mult ca sigur ca imi vor spune ca asa sunt ele si ca n-au ce sa-mi faca.....
Multumesc mult pentru un raspuns.
  • Suzuki Ignis 2017
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13697
  • Thanked: 2950 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #1 : 05.Ian.2018, 11:40:02 a.m. »
Draga @Cristi R. In primul rand bine-ai venit pe forum si sa te bucuri de masinuta.

In al doilea rand, ti-am mutat topicul si l-am redenumit. Problema suspensiilor spate a fost remarcata si de alti posesori, care probabil iti vor raspunde aici.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 
The following users thanked this post: Cristi R

Offline f.cristi

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #2 : 05.Ian.2018, 01:02:48 p.m. »
Eu am descris experienta mea pe partea de suspensii aici.
Pozele pe care le vezi acolo sunt cu o incarcatura de aprox. 250 kg (din care 100 kg avea persoana din fatza, deci cam 150 in spate), subsemnatul, de 80 kg, fiind dat jos pt. poze. La drum insa, cu o greutate totala de 330 kg, n-am avut nicio problema de putere sau stabilitate, nici in urcare la deal, nici pe portiunile drepte unde am putut sa-i dau chiar si 120 la ora. Nu m-am uitat daca s-a ajuns la tampoanele de cauciuc, dar, dupa cum spuneam acolo, pe la denivelarile mai maricele mi-am luat injuraturi de la ocupantii locurilor din spate.
In privinta suspensiilor, cica ar exista o posibilitate de schimbare pe garantie, la solicitarea (expresa a) clientului, dar, din ce am inteles eu, cu unele mai moi, deci nu stiu cat s-ar preta pt. greutate mare pt. ca atunci chiar ca greutatea ar sta direct pe tampoane. Probabil s-a preta mai mult pt. 2-3 persoane in masina, sau 2 persoane si bagaj.
Acuma, eu nu vad masinuta asta ca o inlocuitoare pt. ce ai insirat tu pe acolo. Eu am cumparat-o ca a 3-a masina, de naveta in oras cu 1-2, max. 3 persoane (rar).
Dar e clar ca nu e o masina pt. drumuri lungi sau concedii lungi si cu mai mult de 2 persoane.

integrarea functionarii stergatorului spate cu cele din fata care se gasesc pe orice gioarsa europeana
Banuiesc ca ai vrut sa zici lipsa de integrare. Personal pe mine nu ma deranjeaza acest aspect, ci dimpotriva. Chiar vroiam sa scot in evidenta o chestie foarte faina la stergatorul spate si anume ca ai posibilitate sa dai doar jet de lichid (fara stergere) pe geam, astfel incat sa-l "inmoi" bine si apoi sa-l stergi cu alta comanda (din ce masini mi-au trecut prin mana n-am vazut aceasta posibilitate). Din pacate, ai doar o singura viteza de stergere si aia e cam mare. Si daca tot vorbim de stergatoare, eu simt lipsa senzorului de ploaie.

am mai multe observatii privitoare si la modul de incuiere al usilor si la multe altele care merg dupa o minte odihnita rau ...
Fii mai explicit.
« Ultima Modificare: 05.Ian.2018, 01:17:17 p.m. de f.cristi »
 
The following users thanked this post: Cristi R

Offline Kiad

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #3 : 05.Ian.2018, 01:54:14 p.m. »
Sa nu fie presiunea in anvelope prea mare, cam toate masinile vin de noi cu 3 atmosfere si la dealer nu se sinchisesc sa reduca presiunea.
Kia Sportage 2022 - ex Suzuki S-Cross 2016
 

Offline f.cristi

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #4 : 05.Ian.2018, 01:56:14 p.m. »
la dealer nu se sinchisesc sa reduca presiunea.
Categoric

Offline duculetu

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #5 : 07.Ian.2018, 11:32:38 a.m. »
Salutare si bine ai venit pe forum!
Eu, spre deosebire de tine, nu am avut atatea masini sau atata experienta dar sunt extrem de multumit de noul Ignis. Nu eram atat de incantat de ideea de condus pe masina veche dar acuma nu stiu cum sa fac sa ma duc pe careva undeva :). Pe cat o conduc mai mult pe atat imi place mai mult.
Trebuie luat in calcul ca, Suzuki ca producator este renumit pentru masini practice. Eu am inteles lucrul asta si desi interiorul calitativ este sub ce am avut inainte, per total as lua aceeasi decizie daca mi s-ar oferii ocazia. Singurul lucru de care nu sunt incantat si pe care nu il inteleg este treaba cu plafponul negru. Eu am optat pentru varianta asta pentru ca nu o sa ma deranjeze atat de tare, avand parcare subterana la munca si copaci in jurul blocului dar nu inteleg de ce exista cerere pentru asa ceva.
Colegul nostru @Zatarra22 discuta aici despre o varianta de inlocuire, poti astepta sa ii raspunda lui f.cristi la aceeasi intrebare (sau aici).
Sunt dezamagiri generale, spre exemplu roata de rezerva unde Suzuki tine pretul la 400 euro ... dar cred ca la un moment dat, cand masinuta o sa devina mai populara, o sa existe variante inlocuitoare.
Situatii pe care le-am intalnit eu sunt subiective, recent resimtind un miros de ars (cauciuc) dar inca nu mi-am dat seama daca era din cauza zonei in care ma aflam sau este ceva in masina. Data viitoare am sa opresc sa verific dar eram in graba. Nu am reusit sa reproduc.
Faptul ca masinuta este mai inalta fata de ce aveam inainte, mi se intampla sa simt toata toba de esapament a celui din fata daca are cumva TDI, si cum taxa de mediu nu a mai fost valabila o perioada, in Bucuresti am stat in spatele unor TDI-uri care produceau nori la plecare :D este posibila si varianta asta.
 

Offline maxwell

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #6 : 07.Ian.2018, 12:17:18 p.m. »
Salutare si bine ai venit pe forum!
Eu, spre deosebire de tine, nu am avut atatea masini sau atata experienta dar sunt extrem de multumit de noul Ignis. Nu eram atat de incantat de ideea de condus pe masina veche dar acuma nu stiu cum sa fac sa ma duc pe careva undeva :). Pe cat o conduc mai mult pe atat imi place mai mult.

Și eu am același sentiment @duculetu, ba mai mult, așa cum cu mult umor se exprima un vitarist, @gtiu, "un zâmbet tâmp îmi apare pe față" atunci când conduc Ignis-ul.
  • Zusammen mit dem Zusuki New Ignis GL+ 2WD
 

Offline f.cristi

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #7 : 08.Ian.2018, 12:40:56 a.m. »
In conformitate cu fisa tehnica a masinii am inteles ca se pot pune pe spate cam 250 de Kg
Cum ai calculat ?

Cred ca problemele legate de suspensie merita un topic separat.

Offline Cristi R

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #8 : 08.Ian.2018, 01:49:56 p.m. »
Buna ziua,
Revin cu o precizare. In urma demersurilor facute catre service Autonet Suzuki Bucuresti, am aflat ca suspensia spate prezinta defectul reclamat si ca in 2 saptamani voi primi un kit de reparatie compus din 2 buc tampoane cauciuc micsorate si 2 bucati amortizoare. Ma rog nu inteleg ce fel de kit e asta fiindca eu stiu ca atunci cand masina se lasa prea mult la sarcina de vina sunt arcurile nu tampoanele si amortizoarele. Astfel ca asta mi se pare ca e o noua prostie inginereasca japoneza. Dar in fine voi vedea. Le multumesc tuturor care m-au sfatuit aici si mi-au dat idei. Adica nimanui ....imi multumeam si eu mie ca si asa vorbesc ca televizoru aici. Am scris asta ca daca o mai exista vreun barzaun care si-a cumparat Suzuki Ignis 2017 si il arunca-n tavan peste spinarile de magar romanesti ...sa stie despre ce e vorba....
  • Suzuki Ignis 2017
 
The following users thanked this post: cristyyy2003

Offline duculetu

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #9 : 08.Ian.2018, 02:02:58 p.m. »
Intrebare: investigatia cu problema este subiectiva sau face parte dintr-un "recall"? Adica au identificat problema doar la tine sau au fost mai multi cu problema asta? Multumesc!
 
The following users thanked this post: Cristi R