Autor Subiect: Manuala to Automata  (Citit de 2229 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Bobcat134

Manuala to Automata
« : 04.Ian.2018, 11:35:08 a.m. »
Salut, este posibila schimbarea tractiunii din manuala in automata?
  • Vitara passion 1.6 Mt 5 Allgrip
 

Offline shpeedy

Re: Manuala to Automata
« Răspuns #1 : 04.Ian.2018, 12:03:58 p.m. »
A tractiunii (fata 4x2 / integrala 4x4) sau a transmisiei (cutie de viteza)?!
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4, 2007 Forester 2.0X
Current: 2015 Nissan Pulsar 1.5dci
 

Offline Bobcat134

Re: Manuala to Automata
« Răspuns #2 : 04.Ian.2018, 12:04:28 p.m. »
A tractiunii (fata 4x2 / integrala 4x4) sau a transmisiei (cutie de viteza)?!

Cutie de viteze
  • Vitara passion 1.6 Mt 5 Allgrip
 

Offline shpeedy

Re: Manuala to Automata
« Răspuns #3 : 04.Ian.2018, 12:07:58 p.m. »
Orice este posibil, daca exista buget...

Dar la cate sunt de schimbat, nu cred ca merita...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4, 2007 Forester 2.0X
Current: 2015 Nissan Pulsar 1.5dci
 
The following users thanked this post: kordosoft

Offline ariciul

Re: Manuala to Automata
« Răspuns #4 : 04.Ian.2018, 12:49:09 p.m. »
Probabil costa mai mult daca luai varianta Spirit care are si cutie automata. Dar daca ii pui ai sa fii singurul care are Passion allgrip cu RBC si cutie automata. Cred ca doar la service poti capata un raspuns precis, sau chiar direct la unguri?  :-?
  • Suzuki Vitara 1.6 Passion allgrip
 

Offline emil_greus

Re: Manuala to Automata
« Răspuns #5 : 04.Ian.2018, 01:02:53 p.m. »
Daca as-ar fi produs Passion 4x4 AT, nu cred ca se mai vindeau in echiparea Spirit.
Cred ca asta a fost si strategia lor de marketing  :)

Offline bekxy

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1344
  • Thanked: 387 times
  • Gen: Bărbat
  • SX4 S-Cross '16 Spirit 1.4 4WD 6MT
    • Bucuresti
Re: Manuala to Automata
« Răspuns #6 : 04.Ian.2018, 01:07:44 p.m. »
Sunt convins că nu se bagă nimeni să facă aşa ceva. Şi că ar costa, cu piese noi, încă o jumătate de maşină.
Modificările sunt majore şi nu doar la nivel de cutie/ schimbător/ ornamente. Automata transmite informaţii în CAN şi nu cred că ECU cu care e echipată o manuală e capabil să gestioneze o automată.

Poate un transplant motor + cutie de la dezmembrări... dar... pentru ce?
« Ultima Modificare: 04.Ian.2018, 01:34:19 p.m. de bekxy »
  • Suzuki SX4 S-Cross 2016 Spirit 1.4 Boosterjet 4WD 6MT
 

Offline solymir

Re: Manuala to Automata
« Răspuns #7 : 04.Ian.2018, 01:28:05 p.m. »
Raspunsul il gasesti la mine in semnatura. Bine, sincer nu m-am gandit la un transplant, dar e imposibil in momentul de fata sa ai ACC (ma doare la bascheti de RBS, chiar daca vine inclus) cu cutie AT daca nu vrei Luxus. Iar diferenta de pret intre Passion si Luxus e masiva - eu am avut ca plafon maxim 25k E, altii nu au atat. Mi se pare cam trista aici strategia de marketing - in opinia mea, ar fi trebuit sa existe Spirit AT iar Luxus... apoi sa fie Luxus, nu doar piele si trapa in plus, ci incalzire in volan, poate ceva antifonare, poate ceva boxe mai bune, etc. Prin definitie Luxus ar trebui sa fie fitza nu necesitate.
Sincer il inteleg pe om; realist insa @Bobcat134, pretul manoperei si a pieselor va fi proxibitiv, garantia operatiei bizara (probabil un an?), garantia Suzuki a masinii dusa complet (nu cred ca nici o reprezentanta isi va asuma preluarea unei garantii normale la asemenea schimbare majora...), probleme si modificari prin talon probabil... sfatul meu e fie te multumesti cu Passion daca vrei AT, fie Spirit daca e ok manuala, fie Luxus daca le vrei pe amandoua.  =((

L.E. Acum am vazut ca ai deja masina. Deci raspunsul e clar nu, din pacate...
L.L.E. Oky, am vorbit prostii, aparent la Vitara exista Spirit AT. Raspunsul e in continuare tot nu...
  • S-Cross Luxus Mineral Grey. Pentru ca Spirit AT nu exista...
 
The following users thanked this post: kordosoft

Offline delta_hd

Re: Manuala to Automata
« Răspuns #8 : 07.Feb.2025, 03:09:24 a.m. »
Mi se pare cam trista aici strategia de marketing - in opinia mea, ar fi trebuit sa existe Spirit AT iar Luxus... apoi sa fie Luxus, nu doar piele si trapa in plus, ci incalzire in volan, poate ceva antifonare, poate ceva boxe mai bune, etc. Prin definitie Luxus ar trebui sa fie fitza nu necesitate.

Japonezii traiesc binemerci in cate cutie de 100x70x200cm aka o camera de hotel... Luxusul lor nu e ca luxusul tau care ai inca parcuri, baraganul, transilvania cat o mai fi...

Glumesc, adrvarul e ca Suzuki au pornit de la masini de cusut si motociclete si au crescut cu greu, facand multe compromisuri. Stiu asta pt ca mitsubishi, nissan si mazda aveau dotari la acelasi pret care nu erau pe vw si audi nici la clasele superioare. Doar la maibach si mercedes le gaseai, apoi si la Lexus. Hardware-ul exista, dar pentru o economie de 40lei au preferat sa nu puna plierea automata a oglinzilor care e default la celelalte...
  • Vitara S
Vitara II 1.4 LY 2018 benzina Boosterjet + GPL Prins de la Alternative fuel systems (vandut deja din fabrica de Suzuki Belgia), merge impecabil, recomand. Consum 8-9% pe bord, mers in general peste 140/h.