0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Trebuie sa fie vreun senzor imbatranit.
Daca ai acces la tester trebuie urmarit modul de functionare al sondelor lambda, mai importanta prima. Nu este neaparat sa arunce cod cu sondele defecte. La japoneze nu da cod asa usor ca la europene. Urmareste plaja de tensiuni in care functioneaza prima sonda cat si timpul in care se face cresterea si descresterea tensiunii. Ea trebuie sa oscileze intre 0.1 si 0.9 v si destul de repede. Ar fi mai o daca poate sa iti faca testerul oscilograma. Daca sonda este imbatranita modificarea tensiunii se face mai rar.Mai urmareste parametrii STFT si LTFT (short term si long term fuel trim) La o functionare corecta a motorului ar trebui sa fie cat mai aproape de valoarea 0 (Zero) +/-.La diagnoza trebuiesc urmariti mai multi parametrii in timp real nu doar coduri date de ecu. Un cod poate sa aibe mai multe surse de probleme, nu se i-a motamo.