0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Vibratiile respective la o masina noua, daca nu sunt prezente la masina de drive test sau la alte exemplare, tradeaza o neconformitate prezenta din fabrica, la acel exemplar. Conform legii trebuie solicitat in scris unitatii service sa fie eliminata neconformitatea. Incercarea unitatii service de a amana sau rezolva partial neconformitatea, nu reprezinta o situatie normala si nu trebuie acceptata de proprietar. Atentie, la intrarea in service sa aveti completata neconformitatea in fisa de service la rubrica defecte reclamate iar la iesirea din service verificati daca a fost eliminata in totalitate neconformitatea si apoi semnati fisa de service. In cazul in care neconformitatea nu a fost eliminata, trebuie mentionat in fisa service si apoi semnat de preluarea masinii, altfel se intelege ca ati preluat masina cu neconformitatea rezolvata. La plecarea din service trebuie sa aveti un exemplar al fisei service semnata si stampilata de unitatea service. Termenul legal prevazut de lege pentru remedierea neconformitailor (legea 449) este de maxim 15 zile calendaristice de la data comunicarii neconformitatii de catre client.