Autor Subiect: Swift 2017  (Citit de 82218 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Utilizator_Anonim

Re: Swift 2017
« Răspuns #140 : 06.Sep.2017, 11:03:53 p.m. »
La 1.4 turbo nu cred ca su cum sa-l urce peste 160 cp, chiar si cu o turbina mai mare
Un 1.6 turbo ( 200cp) ca cel de pe clio rs era ideal dar nu stiu daca rezista caroseria si restul componentelor.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline shpeedy

Re: Swift 2017
« Răspuns #141 : 07.Sep.2017, 12:41:50 a.m. »
La o adica, se poate urca puterea aspiratului inspre 150cp,  daramite puterea 1.4T-ului...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4, 2007 Forester 2.0X
Current: 2015 Nissan Pulsar 1.5dci
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Swift 2017
« Răspuns #142 : 07.Sep.2017, 06:44:18 a.m. »
Exact ce am zis si eu maxim 160 cp face si belgianul gasit de @shpeedy
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Don Napoleon

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 459
  • Thanked: 139 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki Swift Sport 2007 aka Red FURY
    • Bucuresti
Re: Swift 2017
« Răspuns #143 : 09.Sep.2017, 08:17:29 p.m. »
Servus,

1.6(M16A) ce se găsește pe SSS, dar cu turbina poate sa treacă de 200 CP fără probleme dar cost este de câteva mii de Euro.
In schimb 1.4 are deja turbina si personal mi se pare limitat când vine vorba de putere, fie ca se vorbește de Chip tunning-ul sau de o turbina noua.


Offline Utilizator_Anonim

Re: Swift 2017
« Răspuns #144 : 09.Sep.2017, 09:51:36 p.m. »
Intrebarea e, rezista hardughia la 200 cp?
Cred ca trebuie schimbate multe, de la frane pana la planetare
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline shpeedy

Re: Swift 2017
« Răspuns #145 : 09.Sep.2017, 09:59:44 p.m. »
Sa nu uitam ca hardughia rezista fara probleme 60k km ca rent-a-car de dat pe Nurburgring...

Deocamdata Boosterjet-urile nu au dat inca masura fiabilitatii la fel cum au dovedit-o M1xA-urile.

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4, 2007 Forester 2.0X
Current: 2015 Nissan Pulsar 1.5dci
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Swift 2017
« Răspuns #146 : 09.Sep.2017, 10:24:53 p.m. »
Nu ma refer la fiabilitatea swiftului aspirat, are nevasta-mea unu care a implinit 11 ani si e ok.
Eu ziceam ca transmiterea unei puteri/cuplu mai mari fata de cea pt care a fost proiectata masina si care poate duce la probleme.
De exemplu
- putere mare frane stok
- planetare gandite pentru un anumit cuplu
La aspectele astea ma refer
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Don Napoleon

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 459
  • Thanked: 139 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki Swift Sport 2007 aka Red FURY
    • Bucuresti
Re: Swift 2017
« Răspuns #147 : 10.Sep.2017, 11:09:18 a.m. »
Nu o sa reziste, componentele respective nu au fost gândite pentru respectiva putere. Alături de asta, trebuie întărit sașiul mașinii.

Offline shpeedy

Re: Swift 2017
« Răspuns #148 : 10.Sep.2017, 11:48:15 a.m. »
A face upgrade la puterea motorului fara sa te gandesti la frane / la suspensie / la transmisie samd ar fi o inconstienta...

Dar masina se poate duce in 200cp...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4, 2007 Forester 2.0X
Current: 2015 Nissan Pulsar 1.5dci
 

Offline duculetu

Re: Swift 2017
« Răspuns #149 : 12.Sep.2017, 02:32:13 p.m. »
Cred ca asta este pentru prima data cand vad un promptional video pentru o masina si chiar imi pare foarte tare:

Consider ca este peste cel de la GTI