Fugi ca dracu de tamaie de turbojet, vaporii de apa sub presiune se insinueaza-n zone-n care nu vei dori apa. La spalatorie e ok daca folosesc furtun conectat direct la reteaua de apa.
Spuma activa e pe baza de soda caustica si ataca aluminiul. Eu n-as folosi.
Se spune ca trebuie protejata electrica din motor, relee, alternator, calculator, mufe, prin acoperire cu pungi de plastic, manusi de latex, etc. Nu m-am obosit niciodata.
Nu se spala motorul incins, altfel risti sa crape diverse urmare a socului termic.
In 2 ani am spalat motorul de 2 ori, singur, doar in zile caniculare de vara.
- clatit cu apa la furtun ca sa se inmoaie jegutu';
- pulverizat solutie concentrata de detergent de vase cu apa;
- clatit cu apa la furtun;
- sters suplimentar cu laveta si apa din abundenta zonele caroseriei - bara fata, traverse, muchie capota;
- scos cu laveta apa adunata in tavita bateriei;
- plimbare pentru a se incalzi si a usca apa mai rapid;
- lasat in aer cu capota deschisa pentru zvantare.
Nu stiu cat de bine am procedat, dar atat m-a dus capul. N-a iesit deloc luna, insa multumitor pentru nevoile mele.