Autor Subiect: Totul despre rotile de iarna: pachete complete (jante otel + anvelope), modele de anvelope...  (Citit de 261759 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline newah

si cu rotile de vara ce faci? ca sunt tot Continental si este pacat de ele sa nu le folosesti vara. Tot varianta cu vara si iarna separate este mai eficienta, mai ales ca ziceau ca si gazduiesc rotile de vara.
Eu am tinut depozitate la Autosoft in ultimii 8 ani rotile vara / iarna la vechea masina si plateam 140 ron pe 5-6 luni
 

Offline georgeek

Incerc sa le vând de noi. In felul asta ies mai ieftin (pt primii 2 ani) deși cumpăr anvelope premium.
Da, cred ca soluția ideala e tot separat vara iarna, dar acum nu am bani pt set roti+anvelope+senzori+capace+depozitare. Sper ca până cand va trebui sa schimb Michelinurile sa am bani pt set roti.
« Ultima Modificare: 18.Sep.2015, 08:11:23 a.m. de georgeek »
  • Vitara Passion 1.6 ALLGRIP 5MT Savana Yvory / Black
 

Offline newah

nu am prea mare experienta cu 4x4 insa pentru o performanta decenta pe zapada, gheata, ploaie ar trebuie luate in calcul roti de iarna dedicate. Am avut pe A6 AllSeason si vara erau zgomotoase si ineficiente la consum iar iarna nu reuseam sa ies din parcare cand aveam zapada  (automata, tractiune fata).
Bafta sa alegi ceva ce merita! Am vazut pe olx ca vinde cineva jante metal 4 buc noi ptr noua Vitara la 950RON setul http://olx.ro/oferta/jante-tabla-noi-pentru-suzuki-sx4-s-cross-new-vitara-6x16-6-5x16-ID3TQZk.html
Poate cu niste gume de iarna cu un dot 2013-2014 iesi la buget
Eu am optat sa iau setul la 3900 ron sa nu ma mai complic insa poti scoate rotile de iarna luate separate undeva in jur de 3000
 

Offline shpeedy

Peste tot pe unde am citit review-uri despre noile CrossClimate, ideea generala e ca "sunt altceva" comparativ cu All-Season-urile ce le stim cu totii.
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4, 2007 Forester 2.0X
Current: 2015 Nissan Pulsar 1.5dci
 

Offline vladiopa

De fiecare data cand vom vorbi de un "all season", indiferent de generatie, noutate tehnologica etc vom vorbi de un compromis. Un material care sa se comporte nu identic ci macar similar in diverse conditii de temperatura nu se poate obtine (sau nu s-a obtinut pana acum cu toata chimia si aditivii folositi). Problema e ca la un all season vom pierde atat din caracteristicile unei anvelope de iarna cat si ale uneia de vara, inclusiv cand vom vorbi de uzura in timp deci nici vara nu vom merge in conditii optime si nici iarna :-)
« Ultima Modificare: 18.Sep.2015, 09:48:27 a.m. de vladiopa »
 

Offline shpeedy

"Conditii optime" difera de la individ la individ si de la o regiune la alta...

Nu zic ca nu e mult marketing in aceste anvelope (deh, Michelin stie sa-si vanda scump pielea), dar e posibil sa se mai inregistreze din-cand-in-cand mici progrese si in materie de anvelope, la fel cum se mai inregistreaza si la masini (altfel, de ce nu am ramane toti la nivelul Daciei 1300 si a Oltcit-ului, ca si alea au 4 roti si te duc din pctul. A in pctul.B ?)

Nu fac lobby pentru aceste anvelope, si eu fiind adeptul cate unui set dedicat anotimpului, dar imi place sa-mi mentin mintea deschisa la orice apare nou si sa vad daca se potriveste necesitatilor mele... La cum conduc si la ce ierni am avut in ultimul timp (cu cateva zile de zapada), ma gandesc sa fac si eu mutarea la primavara catre acest model de anvelope.
« Ultima Modificare: 18.Sep.2015, 09:59:26 a.m. de shpeedy »
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4, 2007 Forester 2.0X
Current: 2015 Nissan Pulsar 1.5dci
 

Offline vladiopa

Daca se poate si conditiile de temperatura o permit (cum de exemplu se aplica in zona de centru a Italiei unde temperaturile iarna scad pana la un minim de 2-3 grade si asta rar) sau cum spui tu ca au fost iernile la noi in ultimii ani (desi pe unde umblu eu iarna fara cauciucuri de iarna nu prea faci față cu brio) o anvelopa all season poate fi o solutie buna.
Cat priveste progresul tehnologic, lumea avanseaza, asta e clar si cu siguranta vorbim si de ceva imbunatatiri dar si acestea sunt limitate de legile fizicii :-)
Nu incerc sa conving pe nimeni sa procedeze intr-un fel sau altul, eu doar am emis o parere
 

Offline vladiopa

Dar, lasand la o parte comportarea materialului in conditii de temperatura joasa/inalta , trebuie sa consideram si aspectul profilului anvelopei, limitare acvaplanare, comportare pe suprafete alunecoase (gheata, zapada, noroi). Deci discutia e mult mai larga si trebuie sa ia in considerare multi parametri
 

Offline Nica

La rotile de iarna se poate obtine discount - ajungandu-se la aproximativ 800 euro setul
Incercati la dealerii din afara bucurestiului ex Pitesti (de unde am comandat eu cu 795) sau Ploiesti -acelasi pret(nu stiu la alti dealeri).
Obtinerea discount-ului este valabila si la alte modele de suzuki (cred că pt s-cross se poate ajunge la 180-160/buc
 

Offline danut1900

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 143
  • Thanked: 17 times
  • ...but it's more important to be nice.
    • Suceava
La rotile de iarna se poate obtine discount - ajungandu-se la aproximativ 800 euro setul
Incercati la dealerii din afara bucurestiului ex Pitesti (de unde am comandat eu cu 795) sau Ploiesti -acelasi pret(nu stiu la alti dealeri).
Obtinerea discount-ului este valabila si la alte modele de suzuki (cred că pt s-cross se poate ajunge la 180-160/buc
Jantele sunt din tabla, presupun.
  • Suzuki Vitara Passion 1.6 2WD MT