0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
- echilibreaza rotile in service- umfla rotile la presiunea recomandata de producator (se face odata cu echilibrarea) - R: sunt mereu umflate la presiunea recomandată- verifica directia in service, pe stand de directie- verificare deformare jante - dupa caz roluire/inlocuire - R: nu există așa ceva, sunt perfecte gențile, n-am dat cu ele de borduri - verificare cauciucuri - sa nu aiba galme, alte deformatii, tocire inegala - dupa caz, inlocuire - R: din nou - sunt OK, am grijă la detalii de genul ăstaEvidend, intre fiecare din operatiile de mai sus faci verificare pentru a vedea daca s-au atenuat/au incetat simptomele respective (bataie, etc.)
Chestia cu echilibratul roților mi se pare moft pt. că am/avem capace la roți - deci cred eu că echilibrarea aia se duce naibi când pui capacul pe roată, nu că sunt vizibil descentrate capacele dar cum zicea cineva mai sus - câteva grame puse aiurea și adio echilibrude asta mi se pare mie un moft echilibratul.