Iata un site care poate sa faca lumina:
http://www.gigahost.ro/probleme-la-alternatorul-masinii-cum-procedamMie unul logica imi spune ca daca bateria e OK. Tot logica imi spune si ca daca masina porneste dupa ce o lasi sa-si revina din soc, inseamna ca bateria e suficient de incarcata, deci alternatorul merge.
Deci problema ar fi dincolo de el, la aprindere => bobina/bujii => mersul neregulat. Totusi ... daca problema e dupa alternator, atunci de ce nu mai e current suficient in system in timpul mersului neregulat? (zici ca se aprinde martorul de servodirectie, electrica) Inseamna ca totusi alternatorul nu da sufficient current in acele momente, deci nu merge cum trebuie.
Pana aici dignoasticul bazat bazat pe logica pare OK. Insa ... fara cunostinte de mecanica logica poate da rateuri

.
Prin urmare ... e posibil ca alternatorul sa fie defect in intr-un asa fel incat sa aiba doar unele momente in care cade, apoi altele in care merge normal? Cam asa ar reiesi din descrierea lui @teo...
Apoi, daca e bobina/bujiile ?? Cum ar putea ele afecta cantitatea de current produsa de alternator. Chiar daca motorul merge neregulat, el "totusi se-nvarteste" (vorba lu' nenea ala ars pe rug

) deci invarte si alternatorul => tot ar trebui sa produca ceva current.
Cred ca intrebarea urmatoare ar fi ... cat timp rezista motorul cu mersul neregulat? Poti sa mergi cu el asa ceva timp bine mersi, deranjat doar de faptul ca e cam sacadat si nu ai servo directie? Sau e vorba de cateva (zeci de) secunde ... si apoi moare?