0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
@mihaela9, problemele la masina ta deja par de domeniul SF-ului . Poate ar ar trebui sa-ti indrepti atentia catre foruri superioare ... service-urilor auto de pretutindeni. Stiu eu?! ... o sfestanie ceva, un specialist in exorcizari .Acum serios ... de ce nu convoci o intalnire locala? (vezi topicul cu intalnirile in Bucuresti. Din discutii am inteles ca esti in Bucuresti?!) Sunt oameni cu experienta pe forum, care ar putea face un efort sa vina si sa arunce o privire, ocazie cu care se bea si o bere. Chiar daca nu se gaseste buba macar iti mai descretesti fruntea la un ... haz de necaz cu ei. In plus, te pot sfatui unde sa te duci. Asa doar online, e greu de spus ce si cum.
E normal sa nu mai merga dezaburirea daca se aprinde martorul de baterie in bord?
@mihaela9: Mentionez din start ca-mi exprim pctul. de vedere din exterior, nefiind afectat de problemele mentionate de tine.Nu sunt fan al acestei decizii de a schimba masina dupa ce ai tras atata cu ea - detaliez de ce consider asta:- nu stiu pretul de achizitie al masinii, dar inclin sa cred ca a fost unul mai mic decat media pietei, daca ai avut atatea probleme;- acuma, daca tot ai remediat multe dintre probleme (sper cu piese noi), ai adus masina intr-o stare acceptabila - stiu din experienta: si eu am achizitionat anul trecut un Swift din 2007, masina la care au trebuit schimbate (si mai trebuie inca) cateva chestii (inclusiv ceva rulment la cutie), dar overall nu ma plang de masinuta;- fiind sub impulsul dezamagirilor provocate de masina - sa lasi foarte mult din pretul masinii (doar s-o dai), existand riscul ca noua masina sa fie tot una cu probleme (poate chiar mai grave - aud atat de multe povesti 'de groaza' in ultimul timp cu masini 'dauna totala' reconstruite si vandute ca 'fara accident');- pana la urma o vizita la un specialist (poate reprezentanta, poate un electrician auto bun) sunt convins ca poate remedia problema la un cost mai mic decat pierderea din vanzarea masinii sub impulsul sentimentelor de moment.Si eu la fosta masina am avut probleme pe partea tehnica - probleme datorita carora in 4 ani de posesie am consumat 3 baterii auto - dar overall am fost foarte multumit de masina. Problema am rezolvat-o cu cateva luni inainte de a vinde masina - iti pot da pe MP numarul persoanei care a rezolvat problema, cu mentiunea ca s-ar putea sa nu se mai ocupe cu asta, sau sa nu se ocupe cu alte masini decat cele din grupul Volkswagen. Referitor la dezaburire e oarecum normal sa nu mai mearga - din ce stiu, e cel mai mare consumator al masinii (asta a fost si motivul pentru care imi 'manca' bateriile la vechea masina - cand opream masina si scoteam cheile, dezaburirea nu se oprea). Posibil ca dezaburirea sa nu mearga daca nu primeste curent peste o anumita valoare (ca masura de siguranta anti-descarcare) sau pur si simplu sa nu fie sufieicnt curent ca sa alimenteze dezaburirea.
Pretul de achizitie al masinii nu a fost unul f mic, a fost 4000 euro, iar intr-un an am mai bagat in ea cel putin inca 1200 euro. Mi se pare prostesc din partea mea sa tot platesc reparatii si sa nu functioneze corect.
Unde merge mia merge si suta, asa ca mai fa un efort si mergi la Autonet si povesteste-le toata tevatura.
De aia ti se si recomanda sa schimbi service-ul. Daca te-au gasit buna de plata, de ce sa nu te „mulga” in continuare?
....................................