Autor Subiect: S-cross vs. SX4 (new vs. old)  (Citit de 2859 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline xim

S-cross vs. SX4 (new vs. old)
« : 12.Aug.2014, 05:00:53 p.m. »
Saptamana ce tocmai a trecut am ajuns prin Felix la o sesiune de inmuiat oase, băi de soare si ... multime, ultimele fiind bonus.
Intrucat in Baia Mare reprezentanţa Suzuki şi-a închis porţile de ceva vreme, transformând spaţiul în sală de nunţi botezuri şi înmormântări, ca să vezi unde duce criza,  am profitat de ocazie să dau o fugă până la dealerul din Oradea.
Acolo am găsit oameni amabili  dispuşi să dea detalii şi bineinteles de un drivetest  :good:.

Pe toata durata drivetestului fara sa imi propun, am avut in cap si pe buze o continua raportare la ce am in ograda, al meu SX4. Asa ca iata cateva impresii:

Mai intai pozele (sper sa se si vada nu am mai postat cu postimage-ul)
http://postimg.cc/image/71uys4ljh/
http://postimg.cc/image/z8a5001rz/

... din pacate nu am fost inspirat sa fac o comparatie si profil, cred ca acolo s-ar fi vazut diferente mai mari. Din fata si spate gabaritele sunt foarte propiate.

Impresii estetice:
Nici SX4 nu a fost dragoste la prima vedere si nici acest S-cross nu m-a dat pe spate, fata pare chiar ciudata.
Varianta aflata la test era cea mai ieftina asa ca nu beneficia de ajutorul blitz-blitzurilor.
In interior plastic o idee mai rafinat, dar nu sunt pretentios, de obicei tin mainile pe volan, nu pipai plasticele prea des in timpul condusului. Dar apropo de volan mi s-a parut foarte subtire si asta pentru ca (mi-a deschis ochii nenea dealerul) nu era imbracat in piele ca la al meu GS, la fel, o senzatie nou am avut-o si la schimbator care desi identic cu cel de la SX4 imi dadea alt sentiment la atingere. Am mai descoperit si butoanele pentru geamuri ca fiind identice cu cele de pe SX4.
In rest spatiu, surprinzator de mult, mai ales in lungime. Cu scaunul asezat normal pentru un omulet de aproape 1,8 m in spatele soferului ramane mai mult decat suficient loc. Portbagajul este marisor, dar m-au surprins plasticele subtirele din lateral si acelasi capac superieftin ce acopera roata de rezerva.
Impresii la volan:
Masina avea motorizarea pe benzina de 120, modelul meu are 107, eram chiar curios.
Nici o diferenta la sprinturi, ba un pic chiar mai lesinata, poate chiar prea lesinata, deh era din cauza aerului conditionat pornit, zice dealerul.
Pozitia de condus aparent mai inalta, dar asta poate fi o senzatie din cauza scaunului, al carui reglaj nu l-am verificat.
Directia mult mai usoara, dupa ce am revenit pe masinuta mea am avut impresia ca s-a defectat ceva.
Intratul in viteze, cel putin treapta intai (la mine cam agata) mai fluent.
Antifonarea pare mai buna, la turatii obisnuite motorul aproape ca nu se aude, parca se pierde din farmecul acelui sunet de la SX4 cad treci peste 3000 rpm.
Senzatia la condus este ca ai sub tine o masina mai mare, desi proportiile nu ar trebui sa reclame neaparat acest lucru.

Per total masina este OK, nu sunt mort dupa ea dar, la un moment dat,  parca as face un upgrade, asta pana la pret.
Al meu GS a costat in mai 2009 aprox. 12.500 cu vopsea metalizata, ceva similar ca si echipare cred ca ar fi modelul premium sau elegance, deci intre 21100-22700, modele pentru care dealerul nu avea discounturi, avea doar pentru primele 2. Se poate observa o diferenta de 10.000 de euro, mult, foarte mult. Sa zicem ca in 2-3 ani mai scade spre 20.000 si tot ramane o diferenta de 8.000 de euro.

As incerca un drivetest si cu un diesel, ceva imi spune ca asta ar fi alegerea corecta. Prin prisma pretului,  as pune in balanta sistemul 4x4 vs. motorizarea diesel. Dupa 5 ani de utilizator 4x4 cred ca mie mi s-ar potrivi de data aceasta mai bine un diesel.
1,6 SX4 GS 4x4 black
1,4 Scross Passion awd, gray
 

Offline Silfax

Re: S-cross vs. SX4 (new vs. old)
« Răspuns #1 : 19.Aug.2014, 12:41:38 p.m. »
Daca este sa fiu sincer, ca si dinamica a masinii, modelul de 1,6 diesel 4x4, este cel mai reusit de la aceasta gama. Stabilitatea masinii + reprizele cutiei, fac deliciul acestui model. Nu in ultimul rand, raspunsul motorului, este unul neasteptat de bun, mai ales pe setarea de "sport". Recomand un drive test, cu aceasta varianta.
  • S-Cross Elegance benzina 4x2
 

Offline miocrl

Re: S-cross vs. SX4 (new vs. old)
« Răspuns #2 : 22.Dec.2022, 11:49:51 a.m. »
am SX4, si acum si S-Cross.
As dori sa aflu daca sunt diferente intre suspensia spate la cele 2. Si bineinteles alte diferente daca mai sunt.