Autor Subiect: Frana de mana  (Citit de 5495 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Laurentiu

Re: Frana de mana
« Răspuns #10 : 08.Aug.2014, 12:18:43 p.m. »
1. ...cumulate mai multe efecte , pot duce la uzura neuniforma in saboti .
2. Intre cele doua roti pe spate nu exista o coarda-cablu care sa se autopozitioneze functie de uzura sabotilor , ci exista 2 cabluri independente ...
1. Uzura neuniforma in saboti se datoreaza in cea mai mare parte unui reglaj incorect sau a uitarii frinei de ajutor in functi la punerea masinii in deplasare (asta le linga luarea curbelor sau a intoarcerilor in stil sportiv cu actionarea frinei de ajutor).

2. Cu un cablu sau cu doua, reglajul distantei dintre saboti si tambur se face din interiorul fiecarui tambur la limita de atingere. Intinderea cablurilor sau a cablului se face de la extremitatea levierului de comanda a frinei de ajutor.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline despada

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 257
  • Gen: Bărbat
Re: Frana de mana
« Răspuns #11 : 09.Aug.2014, 06:22:58 p.m. »
@Laurentiu ,

De acord nu contest , chiar si la dacie cablul -coarda nu rezolva setarea din 'dinti' din mecanismul sabotilor .